Mbappe wel must have.
Georgie niet veel vertouwen in zou eerder dan bijvoorbeel kimmich eruit voor mittelstadt de andere back van duitsland die is 1m minder maar dan kan je wel bijv een Hojberg of een Xhaka erin doen ipv Chakverdatze.
Voor de rest heel steady team als ze allemaal basis gaan spelen.
Die laatste regel is vooral het belangrijkste en daarbij wil je ook het liefst dat ze alle 3 de wedstrijden basis starten.
Als de top landen na 2 wedstrijden zeker zijn van plek 1 in de poule is het maar weer afwachten wie er allemaal rust krijgt voor de laatste wedstrijd.
Prima team! Ik verwacht alleen zelf Malen niet in de basis, bij de 2M aanvallers vind ik zelf Mitrovic de meest interessante naam (al kan die gek natuurlijk ook zo een rode kaart pakken).
zal mooi zijn als hij speelt wat denk je dat de opsteling word van nederland?
zo iets?
verbruggen
geetruida- ake- van dijk- dumfries
simons- koopmeinders-reijnders
gakpo- depay- malen
Ja, net zoals Koeman had aangegeven dat de begin opstelling tegen Canada voornamelijk uit reserves bestond. Maar Frimpong zou wel eens basisspeler kunnen worden.
Hoewel: https://www.soccernews.nl/news/enorme-ek-tegenvaller-voor-jeremie-frimpong/
Nog een naam die ik nog niet voorbij heb zien komen: N. Williams. Hij staat volgens mij 95% zeker in de basis. N. Williams (1.5M) was onwijs goed tegen Noord-Ierland. Ik verwacht van hem meer speeltijd, goals en assists dan Lamine Yamal (1.5M). Hij concurreert bij mij wel om een plekje met Dovbyk (1.75M).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.