Scorito Bondscoach

1 2 3 4 ... 8 9
oborobo

Wind?

Wie is dat?

 

KissMyAce2.0

Wind is gone

Benzardi
oborobo
#26
Wind? Wie is dat?  

De schijterd van het peleton 😁

kevinraar

heb me team heel stuk aangepast om mbappe in me team te krijg het is gelukt daardoor heb ik nu wel een speler van georgie in me team

 

casteels

sommer

 

kimmich

alexander arnold

claus

castagne

akanji

 

de bruyne

wirtz

silva

reijnders

chakverdatze

 

mbappe

bakayoko

malen

dovbyk

NiekPro2005

Mbappe wel must have. 

Georgie niet veel vertouwen in zou eerder dan bijvoorbeel kimmich eruit voor mittelstadt de andere back van duitsland die is 1m minder maar dan kan je wel bijv een Hojberg of een Xhaka erin doen ipv Chakverdatze.

Voor de rest heel steady team als ze allemaal basis gaan spelen. 

DaLuca23
NiekPro2005
#30
Mbappe wel must have. Georgie niet veel vertouwen in zou eerder dan bijvoorbeel kimmich eruit v...

Die laatste regel is vooral het belangrijkste en daarbij wil je ook het liefst dat ze alle 3 de wedstrijden basis starten.

Als de top landen na 2 wedstrijden zeker zijn van plek 1 in de poule is het maar weer afwachten wie er allemaal rust krijgt voor de laatste wedstrijd.

Ben Nihilisty
kevinraar
#29
heb me team heel stuk aangepast om mbappe in me team te krijg het is gelukt daardoor heb ik nu wel e...

Prima team! Ik verwacht alleen zelf Malen niet in de basis, bij de 2M aanvallers vind ik zelf Mitrovic de meest interessante naam (al kan die gek natuurlijk ook zo een rode kaart pakken).

Sambonhof

Dit is nu mijn team, wat vinden jullie ervan?

 

Casteels

Lunin

 

Cancelo

Alexander Arnold

Kounde

Frimpong

Kristiansen (DEN)

 

Bruno Fernandes

De Bruyne

Wirtz

Pedri

Stanciu (ROE)

 

Mbappe

Mitrovic

Dovbyk

Yamal

Laatst gewijzigd
kevinraar

vraagje wat denken jullie dat de opsteling van nederland word gaat malen spelen?

pirazzi

Ja, Malen gaat waarschijnlijk wel spelen tegen Polen omdat hij niet in de basis stond in de oefenwedstrijd tegen Canada. 

kevinraar
pirazzi
#35
Ja, Malen gaat waarschijnlijk wel spelen tegen Polen omdat hij niet in de basis stond in de oefenwed...

zal mooi zijn als hij speelt wat denk je dat de opsteling word van nederland?

zo iets?

verbruggen

geetruida- ake- van dijk- dumfries

simons- koopmeinders-reijnders

gakpo- depay- malen

DaLuca23
kevinraar
#36
zal mooi zijn als hij speelt wat denk je dat de opsteling word van nederland? zo iets? verbruggen...

Ik zou de opstelling van morgen tegen IJsland even afwachten Kevin. Volgens mij had Koeman aangegeven dat dan de meeste basisspelers voor het EK ook zouden gaan spelen.

pirazzi

Ja, net zoals Koeman had aangegeven dat de begin opstelling tegen Canada voornamelijk uit reserves bestond. Maar Frimpong zou wel eens basisspeler kunnen worden.

Hoewel: https://www.soccernews.nl/news/enorme-ek-tegenvaller-voor-jeremie-frimpong/

Laatst gewijzigd
Sambonhof
pirazzi
#38
Ja, net zoals Koeman had aangegeven dat de begin opstelling tegen Canada voornamelijk uit reserves b...

Ik zou Valentijn Driessen niet zo serieus nemen

HereWeGo

Ronaldo geen must have denken jullie ?

 

Mats17

Ronaldo zet ik er wel in ja. Ik verwacht dat hij er ongeveer evenveel in legt als Mbappe, Kane en Lukaku. Niet per se meer vanwege zijn kwaliteit, maar wel vanwege de matige tegenstanders en omdat hij veel ballen opeist.

Laatst gewijzigd
Mats17

Nog een naam die ik nog niet voorbij heb zien komen: N. Williams.  Hij staat volgens mij 95% zeker in de basis. N. Williams (1.5M) was onwijs goed tegen Noord-Ierland. Ik verwacht van hem meer speeltijd, goals en assists dan Lamine Yamal (1.5M). Hij concurreert bij mij wel om een plekje met Dovbyk (1.75M).

NiekPro2005

Ronaldo zal de pingels wel gaan opeisen maar voor mij niet per see eentje die je er sowieso in moet klikken.
Kan wel een verschilmaker zijn Kevin. 

 

Laatst gewijzigd
Frits

Hoe interessant is Simons, middenvelder in scorito maar een aanvaller (?) bij Nederland?
Hetzelfde geldt voor Musiala, Havertz en Wirtz, middenvelders in scorito maar staan in de aanval.

Laatst gewijzigd
HereWeGo

verbruggen

lunin

 

cancello

Alexander Arnold

Hernandez

V. Kristiansen (den)

kakabadze ( georgie)

 

de bruyne

musiala

pedri

Gundogan

B. Silva

 

Lukaku

Ronaldo

N. Wiliams

Mikaukadze

 

Ben nog niet tevreden, tips zijn welkom :-)

 

Henk de Vries

Trent is niet zeker van zn plek, concurreert met mainoo and gallagher voor plekje naast Rice

NiekPro2005
HereWeGo
#45
verbruggen lunin   cancello Alexander Arnold Hernandez V. Kristiansen (den) kakabadze (...

Ik denk dat er iets teveel geld in je middenveld zit als je daar voor een goedkopere optie gaat kan je bijv een kane of mbappe in de spits zetten.

Gruttepi3r

Hebben jullie nog leuke pareltjes kunnen vinden? Mannen van 500-750 die mogelijk in de basis starten? 

Bijvoorbeel Barak en Chytil van Tsjechië die in de oefenwedstrijden wel wat speelden. Zelf volg ik voetbal de afgelopen jaren niet heel actief dus ben bang dat er ik een paar mis. 

hansotjes

Ik zie weinig het weinig voorbijkomen, maar ik ga zelf eerder voor dure aanval en middenvelders die alle standaardsituaties nemen (shaqiri, eriksen, szoboslai).
Hierdoor kan ik voorin mbappe, lukaku en ronaldo hebben :)

Ab Normaal
Gruttepi3r
#48
Hebben jullie nog leuke pareltjes kunnen vinden? Mannen van 500-750 die mogelijk in de basis starten...

Twee Georgiërs. Een middenvelder en een aanvaller. 

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.