Scorito Bondscoach

1 2 3 4 ... 8 9
NiekPro2005

Is er toevallig discord van Scorito ofzo waar je met elkaar kan sparren over je team?
Heb het idee dat niet zo heel veel mensen op dit platform actief zijn.

NiekPro2005

Durven jullie frimpong nog aan?
Een van de beste verdedigers die je kan oppikken voor 2,5m
Maar speelde tegen ijsland dan weer geen basis. Na zijn goede wedstrijd tegen Canada waar hij rechtsbuiten speelde. Mag je hem toch wel in de basis verwachten dit EK.

Laatst gewijzigd
willie01

@NiekPro2005, ik weet ook niet goed of ik Frimpong aandurf. Het is een gok die heel leuk uit kan pakken, ik ga nog even goed kijken naar alternatieven en hoe ik uitkom met mijn team. Hou hem iig nog goed in de gaten.

Kanarie

Ik heb hem vervangen voor een Belg omdat de Belgen denk ik alle pouleduels winnen.

Karperdrol

Voor Castagne? hoe zeker ben jij van zijn basisplaats?

willie01

Wat vinden jullie van Cancelo? Portugal lijkt makkelijk door te gaan, staan achterin ook erg stabiel en is aanvallend natuurlijk ook erg leuk. Maar zou hij die €4,5 miljoen echt waard zijn? Of zou je beter iets goedkopere opties kunnen bekijken zoals een Grimaldo of Ruben Dias als je even puur verdedigend kijken voor de bonus 0 tegen goals. Ergens kan je het misschien beter gebruiken in je middenveld of aanval, lastige keuze. 

Eddix
willie01
#56
Wat vinden jullie van Cancelo? Portugal lijkt makkelijk door te gaan, staan achterin ook erg stabiel...

Het enige verschil met andere verdedigers is dat hij toch zo nu en dan een keertje scoort. Doet hij dat nu weer, misschien, misschien niet. Met hun loting zou het zomaar kunnen dat ze veel gaan scoren. Als je budget ergens anders nodig hebt zou ik heb niet nemen. Zelf heb ik hem wel, maar ik heb dan weer geen Mbape of Kane..

Laatst gewijzigd
Gruttepi3r

Die twee van Georgië zijn idd interessante opties. Wat vinden jullie van de goedkoopste verdediger van Denemarken en Portugal? Gaan die in de basis staan?

Henk de Vries

Die van Denemarken zeer waarschijnlijk wel, die pak ik wel mee ook. Die van portugal is 50/50 met inacio denk ik dus die laat ik liggen.

Daan Brakenhoff

Die van Denemarken zou ik niet zeker over zijn dat hij er 3 speelt. Zelfs 2 twijfel ik aan. Spaanse aanvallers idd alle 3 interessant. 

Gruttepi3r

Ja die lijkt redelijk zeker. 

Vandaag stond hij er weer in bij Portugal, maar samen met Inacio en pepe is het strijden. Als daar wat duidelijkheid over zou komen zou je lekker op je verdediging kinnen besparen. 

Ben Nihilisty

Die van Portugal zit ik ook al een tijd over te twijfelen inderdaad. Mocht hij basisspeler worden, dan bezuinig je daar tov Dias 2M op - en ik zie Dias niet per se de goals aaneen rijgen dus dat is dan in puntenwinst veel beter ergens anders te besteden.

Sambonhof

Wie zouden jullie kiezen, Kane of Mbappe?

NielsH97

Mbappe

NielsH97

Een en ander aangepast, toch erg lastig met de twijfelgevallen achterin bij Engeland, Portugal en Frankrijk..

Donnarumma en Lunin

Grimaldo, Mittelstadt, Di Marco, Aké en Elvedi

De Bruyne, B Silva, Kroos, Kovacic en Shaqiri

Mbappé, Lukaku, Foden en Sesko

Wat zeggen jullie ervan?

Mijn twijfels gaan vooral om Mittelstadt en Foden.

 

danusz1986

Ik zal lekker afblijven van poule B en Girmaldo waarschijnlijk geen basis. Mbappe met pijntjes dan is 7 miljoen veel.

Laatst gewijzigd
Giro555

Ik heb m nu zo staan:
Moldovan ROE
Lunin OEK

Kounde FRA
Guehi ENG
De Vrij NED
De Cuyper BEL
Burca ROE

Fernandes POR
De Bryune BEL
Gundogan DUI
Veerman NED
Guler TUR

Kane ENG
Lukaku BEL
Ronaldo POR
Yamal SPA

Laatst gewijzigd
NielsH97
danusz1986
#66
Ik zal lekker afblijven van poule B en Girmaldo waarschijnlijk geen basis. Mbappe met pijntjes dan i...

Ik zie ze wel alle 3 doorgaan in poule B en uiteindelijk zijn het wel toplanden die dus ook verder komen. Maar of die afweging juist is...

NielsH97

Jongens toch.. ik zie nu pas dat het KO team na de groepsfase zonder budget wordt opgesteld! Lekker opnieuw beginnen nu..

HereWeGo

waarom speelde B. Silva gisteren niet bij porugal? Was toch de beoogde basis?

Eddix

Ik denk dat velen vergeten dat je na de poule fase je team opnieuw mag samenstellen. Het zou het spel ook zo kut maken als je ineens een aantal spelers hebt die je dan niet meer kan gebruiken/punten voor krijgt.

Bij je selectie kies je dus nu teams die een 'relatief' makkelijke poule hebben: POR & BEL bijvoorbeeld. Meer kans op goals, meer kans op 0 achterin. Enige nadeel is dat sommige spelers die normaliter in de basis beginnen, dan juist reserve zijn.

Teams met een sterke poule, daar hebben de usual suspects meer kans op een basisplek, maar moeten harder werken voor een goal en hebben een kleinere kans op een 0 achterin.

Daan Brakenhoff

Om een paar verdedigende 'parels' eruit te lichten;

Mulder voor €1M lijkt de linksback voor Turkije te gaan worden.

Coufal speelt rechtshalf/wingback voor Tsjechië en is €1.25M.

Kakabadze is de rwb/rm voor Georgië en met €500K erg goedkoop.

Zabarnyi voor €1.25M met Oekraine een makkelijke poule.

 

Nog aanvullingen en andere potentiële goedkope verdedigers? 
(De Vrij/ A.Silva staan ook op de korrel maar gaan zij 3x spelen)

 

hansotjes

Als mensen nog willen sparren/ideeen willen uitwisselen. PB

Georgeske
Giro555
#67
Ik heb m nu zo staan:Moldovan ROELunin OEKKounde FRAGuehi ENGDe Vrij NEDDe Cuyper BELBurca ROE Fern...

Veerman basis bij NL, denk je?

willie01

@Georgeske, lijkt me wel na die pot van maandag en nu zonder Koopmeiners en Frenkie.

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.