Scorito Bondscoach

1 2 3 4 ... 8 9
TheBest

Ik zie Maehle veel voorbij komen hier maar ik hoorde bij VI dat hij zeer waarschijnlijk zijn basisplaats is kwijtgeraakt aan Kristiansen die nog jong is en een goed seizoen bij Bologna heeft gedraaid. Die is overigens maar 1 miljoen ;) 

TheBest

Ik zie Maehle veel voorbij komen hier maar ik hoorde bij VI dat hij zeer waarschijnlijk zijn basisplaats is kwijtgeraakt aan Kristiansen die nog jong is en een goed seizoen bij Bologna heeft gedraaid. Die is overigens maar 1 miljoen ;) 

Sambonhof
Daan Brakenhoff
#72
Om een paar verdedigende 'parels' eruit te lichten; Mulder voor €1M lijkt de linksback voor Tu...

Goed gevonden! Ik zou zelf wel oppassen met goedkope verdedigers van mindere landen, het kan zomaar gebeuren dat zo'n land 4 tegendoelpunten krijgt en dan heeft je verdediger opeens negatieve punten

Korovic

Ik zit te twijfelen aan Kane / Mbappe. Met name de trackrecord van Kane ben ik niet echt impressed van. 2016 4 wedstrijden 0 goals, 2018 6 wedstrijden 6 goals( 5 in eerste 2 wedstrijden tegen Tunesië en Panama (hattrick)) ik schat Servië en Slovenië wel iets degelijker in dan die 2. 2020 finale 7 wrsteijden 4 goals, 2022, 5 wedstrijden 2 goals 3 assist.. De poule van Engeland is wel makkelijker, maar ook niet het gevoel dat ze elke tegenstander 3-0 plus oprollen. Daarbij het feit dat Engeland zoveel toppers heeft die ook kunnen scoren (minder afhankelijk van Kane) bv foden saka bellingham Palmer trent etc. Frankrijk heb ik het gevoel dat het de grote mbappe show is. Ook heeft hij nog nooit een EK gewonnen en is gretig. Wat denken jullie?

Daan Brakenhoff
Sambonhof
#78
Goed gevonden! Ik zou zelf wel oppassen met goedkope verdedigers van mindere landen, het kan zomaar...

Daar heb je dan wel weer gelijk in :) ...

willie01

@Korovic, ik twijfel tegelijk ook heel erg over Mbappe. Aangezien ik niet weet hoe fit hij momenteel is. Laatst had hij rug en ook knieklachten. Dus op dit moment neig ik wel meer naar Kane, al begrijp ik je punt wel. Maar voor 7 mil twijfel ik ook een (misschien) niet fitte speler. Hopelijk de komende dagen nog even meer duidelijkheid.

willie01

Zeggen jullie Gundogan en Dovbyk of eerder Wirtz en Sesko?

Karperdrol

Optie 1 Willie. 

Eddix

Geen Kane en geen Mbappe, voor velen van jullie blijkbaar ondenkbaar, maar ik verwacht met Ronaldo en Lukaku minstens evenveel punten te kunnen behalen, en dan kun je behoorlijk wat extra budget over de breedte investeren.. ben ik de enige die dat zo ziet?

willie01

@Eddix, ik zit er ook een beetje over na te denken. Maar toch volgt het niet goed om beide mannen niet te hebben. Ik ga morgen/overmorgen even een tweede team puzzelen zonder beide mannen en kijken wat het verschil is. Het is niet dat ik denk dat je zonder Kane en Mbappe kansloos bent, dus is zeker niet gek wat je zegt

Sambonhof
Eddix
#84
Geen Kane en geen Mbappe, voor velen van jullie blijkbaar ondenkbaar, maar ik verwacht met Ronaldo e...

Ik heb toch twijfels over Ronaldo en Lukaku. Lukaku presteert altijd slecht in belangrijke wedstrijden en Ronaldo is toch al weer 40 jaar oud. Maar ze kunnen er allebei ook ineens 5 inleggen in de groepsfase.

Danny Van de Wetering

Mijn selectie is als volgt; 

Verbruggen | Sommer | De Cuyper | Mittelstädt | Dumfries | Áke | Kristiansen  | Fernandes | De Bruyne | Wirtz | Veerman | Barák | Ronaldo | Lukaku | Højlund | Dovbyk

Korovic

Ik heb ook Lukaku en Ronaldo, maar als extra wil ik Kane of mbappe. Grote kans dat ze iig wel paar goals leveren. Ik neem onze georgies vriend in de spits als 4de. En ik bespaar geld op keepers, waardoor ik in de breedte toch prima uitkom. Mijn verdediging is de linie waar ik op bespaar geen garantie dat trent of cancelo goals maken (en de nul houden), Nederland geen garantie de 0 en onzeker wie basis staat. Vaste basis kounde (de cuijper overweeg ik ook, wel 4 Belgen dan maar als die basis staat leuke pick) mittelstadt en faes, opgevuld met a Silva (verwacht hem wel basis en door die andere 3 kan ik hem ook banken (1e pot bank) en onze Hongaarse vriend orban, goede speler kan scoren en ik denk dat ze Zwitserland en Schotland pakken. Keeper Oekraïne en Hongarije waarvan ik verwacht dat ze 2 van de 3 winnen met kans op de 0, Oekraïne voordeel dat laatste pot tegen België is (miss al geplaatst dan?), Hongarije dan tegen Schotland. Als Hongarije tegen Duitsland speelt, moet Oekraïne tegen Slowakije, dat vult elkaar mooi aan. (verwacht wel punten in te leveren maar te compenseren met middenveld en aanval. Op dit moment middenveld basis kdb Bruno en Wirtz aangevuld met tsyhankov (Oekraïne) en chakvetadze (Georgië). Ik kan eventueel rouleren met 343 en 433 op deze manier. Aanval heb ik dan Mbappe/Kane Lukaku Ronny en kvaratskhelia voor de bank. Ik heb alleen geen Engeland als ik geen Kane neem, dus nog even over nadenken. Ik denk dat Mbappe wel gewoon fit is daar maak ik me niet zo druk om.

Korovic

Imo die miljoenen die Kane en Mbappe zouden besparen (laten we zeggen foden, saka etc zou ik dan het liefst investeren in havertz of bijvoorbeeld b Silva. Als ik havertz neem dan moet ik bijvoorbeeld dovbyk nemen. Ipv Oekraïense middenvelder (of iig rond de 2 mil categorie) en Mbappe/Kane. De vraag is of dit heel veel uitmaakt. 

RvhC74

Paar vragen waar ik van jullie wel duidelijkheid over zal willen in zoverre dat bekend is....

  • is de verwachting dat Kristiansen in de basis spelen ?
  • is de verwachting dat A Silva in de basis gaat spelen?
  • middenvelder 2 mln, welke keuze denken jullie dat het beste is? Heb nu Tadic of Mc Tominay (Eriksen heb ik al)
  • Witsel lijkt me wel basis materiaal en kan ook op middenveld ?

Ben erg bezig hoe jullie hier tegen aan kijken?

 

Laatst gewijzigd
Sambonhof
NiekPro2005
#52
Durven jullie frimpong nog aan?Een van de beste verdedigers die je kan oppikken voor 2,5mMaar speeld...

Ik neem Frimpong nog steeds gewoon mee. Ik denk niet dat hij direct basis staat, maar hij valt sowieso in en als pinch hitter krijgt hij 200% punten voor goals en assists

Sambonhof

Ik heb nog even gepuzzeld en dit is nu mijn team, ik ben er best tevreden mee:

 

Casteels 3.0m

Lunin 1.75m

 

Cancelo 4.5m

De Cuyper 2.5m

Kounde 2.5m

Frimpong 2.5m

Kristiansen 1.0m

 

Fernandes 5.5m

De Bruyne 4.0m

Wirtz 3.5m

Szoboszlai 2.5m

Güler 1.5m (gaat hij basis spelen?)

Alternatief: Shaqiri 1.5m 

 

Mbappe 7.0m

Saka 3.0m

Dovbyk 1.75m

Williams 1.5m

Ben Nihilisty
Sambonhof
#91
Ik neem Frimpong nog steeds gewoon mee. Ik denk niet dat hij direct basis staat, maar hij valt sowie...

Dit is ook mijn afweging inderdaad, maar ben er nog steeds niet zeker van eerlijk gezegd. Kan ook zo prima 3x een 0-punter worden en dat is voor 2.5M wel echt te gortig eigenlijk. Anderzijds is het ook zeker niet uit te sluiten dat hij (minimaal) één keer in de basis staat, en zoals je zegt: als hij als invaller een keer een goaltje meepakt, levert dat wel gelijk idioot veel punten op. High risk, met toch potentieel high reward.

DaLuca23
Sambonhof
#91
Ik neem Frimpong nog steeds gewoon mee. Ik denk niet dat hij direct basis staat, maar hij valt sowie...

2,5 M voor een speler waarvan de kans aanzienlijk groter is op 3 x 0 punten dan op eventuele pinchhitter punten vind ik toch een te groot risico

Ben Nihilisty
Sambonhof
#92
Ik heb nog even gepuzzeld en dit is nu mijn team, ik ben er best tevreden mee:   Casteels 3.0...

Klein tipje van de zaak: Saka biedt niet de zekerheid die je voor een aanvaller voor 3M wil zien - zeker als het je 2e man in de aanvalslinie is zoals bij jouw team. Zelfs z'n basisplaats is niet verzekerd met alle concurrentie daar, en krijgt bizar veel kritiek te verduren in Engeland wat prima in z'n koppie zou kunnen gaan zitten. Ik zou dat zelf anders besteden (om 'm erg conreet te maken: zou in jouw geval Ronaldo > Saka, B Silva > Fernandes doen).

Laatst gewijzigd
Frits

Zojuist in de Scorito podcast gehoord, penaltynemer van Nederland is nog onzeker. Gaat tussen Depay en Van Dijk. Dat maakt laatstgenoemde wel extra interessant imo. Ook voor het EK-spel waar alleen doelpunten tellen.

hansotjes
RvhC74
#90
Paar vragen waar ik van jullie wel duidelijkheid over zal willen in zoverre dat bekend is.... is...

Witsel toch wat last hoorde ik gister dus zou daar van afblijven

dawizz

Gezien de geschiedenis van Nederland met penalty's op grote toernooien lijkt me dat eerder een reden beide spelers niet te nemen....

willie01

@RvhC74 ik denk dat Kristiansen wel speelt op links en dat het rechts om een verdediger van 1,5 en 3 mil gaat wie daar gaat starten. A Silva durf ik echt niet te zeggen, zou een interessante pick kunnen zijn, maar durf het echt niet te zeggen. Als je Tadic of Mc Tominay wil hebben zou ik vooral kijken in welk land je meer vertrouwen hebt. Op papier is het voor beide landen lastig om door te gaan, voor Schotland ligt wel erg dichtbij Hongarije en Zwitserland gok ik zo. 

hansotjes

Vraagjes die ik nog heb voor de toehoorder:

  • Gaat De Vrij spelen (3x basis, gewisseld maakt niet uit)
  • Is Kounde vaste Rechtsback van Frankrijk?
  • Kristiansen spelen voor Denemarken?
  • Haalt De Cuyper 3 wedstrijden basis?
  • Veerman + de vrij + Kounde of V dijk + Shaqiri + Hancko?

 

 

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.