Ik ook, maar wilde in de verdediging toch mijn kansen wat spreiden. De kans op doelpunten bij Portugal - Frankrijk is laag, gezien de vorm van beide ploegen. Ik ga voor:
Verbruggen/Maignan
Van Dijk en Hernandez
Bellingham (twijfel, wel echt een goede speler) en Simons (veel kansen gehad, en goed gespeeld. Moet toch wel een keertje gaan scoren??)
Gakpo (ook topfavoriet gouden schoen) en Williams (Twijfel, heel gevaarlijk maar onvoorspelbare wedstrijd, misschien toch Kane).
Spanje-Duitsland is onvoorspelbaar, het kan wel een doelpuntrijke wedstrijd worden en daarmee kan je compenseren met Musiala oid mocht de ander toch winnen.
Engeland moet toch ooit een keer goed gaan lopen? De kwaliteiten zijn daar en ik vermoed dat zij beter zijn tegen voetballende ploegen zoals Zwitserland als tegen die Stugge oostbloklanden. Naast Denemarken, die trouwens ook gewoon best sterk zijn, hebben ze alleen dat soort landen gehad. Bovendien wordt Zwitserland misschien licht overschat. Italie was namelijk echt slecht en ze hebben wel ook gelijk gespeeld tegen Schotland. Tegen de Duitsers wel 1-1 maar de statistieken waren in hun nadeel met minder balbezit en veel minder doelpogingen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.