Scorito Bondscoach

1 2 ... 7 8 9 10 »
reflex92

Als jullie het leuk vinden:

https://www.scorito.com/subleague/902821/topcoach-2024-2025/wielerflits/46c3c971-41a5-40ba-b206-646355e64773?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

 

Lijkt me leuk als jullie joinen :)

Laatst gewijzigd
Neaum
reflex92
Yes. Lijkt me ook leuk. Deze gaat nu goed! Thanks iedereen voor het joinen. Ik heb diegene die niets...

Ik heb nu vol op NL ingezet met van Dijk, dumfries, gakpo en Verbruggen. Daar musiala, ruiz en Kane bij.

reflex92
Neaum
Ik heb nu vol op NL ingezet met van Dijk, dumfries, gakpo en Verbruggen. Daar musiala, ruiz en Kane...

Ik ook, maar wilde in de verdediging toch mijn kansen wat spreiden. De kans op doelpunten bij Portugal - Frankrijk is laag, gezien de vorm van beide ploegen. Ik ga voor:

Verbruggen/Maignan

Van Dijk en Hernandez

Bellingham (twijfel, wel echt een goede speler) en Simons (veel kansen gehad, en goed gespeeld. Moet toch wel een keertje gaan scoren??)

Gakpo (ook topfavoriet gouden schoen) en Williams (Twijfel, heel gevaarlijk maar onvoorspelbare wedstrijd, misschien toch Kane). 

Spanje-Duitsland is onvoorspelbaar, het kan wel een doelpuntrijke wedstrijd worden en daarmee kan je compenseren met Musiala oid mocht de ander toch winnen.

Engeland moet toch ooit een keer goed gaan lopen? De kwaliteiten zijn daar en ik vermoed dat zij beter zijn tegen voetballende ploegen zoals Zwitserland als tegen die Stugge oostbloklanden. Naast Denemarken, die trouwens ook gewoon best sterk zijn, hebben ze alleen dat soort landen gehad. Bovendien wordt Zwitserland misschien licht overschat. Italie was namelijk echt slecht en ze hebben wel ook gelijk gespeeld tegen Schotland. Tegen de Duitsers wel 1-1 maar de statistieken waren in hun nadeel met minder balbezit en veel minder doelpogingen.

 

 

NiekPro2005

Ik heb er momenteel ook 3 van NL.

Verbruggen
Van dijk Hernandez
Bellingham Musiala
Kane Gakpo

Durven jullie musiala nog steeds aan omdat hij nu wel een moeilijke tegenstander krijgt.

Sambonhof
NiekPro2005
Ik heb er momenteel ook 3 van NL.VerbruggenVan dijk HernandezBellingham MusialaKane GakpoDurven jull...

Lol ik heb precies hetzelfde team, alleen Simons in plaats van Musiala

pirazzi

De assist bij het doelpunt van Wirtz was mooi van Kimmich!

pirazzi

De grootste fout van Ronald Koeman op dit EK voetbal was Malen in de basis. Want de wedstrijden met Malen in de basis werden verloren tegen Engeland en Oostenrijk.

RvhC74

Ik wil  alleen maar spelers van Spanje en 0 van Engeland 🤪🤪🤪

pirazzi

Dan zou je 3 reservespelers van Engeland kunnen opstellen.

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.