Scorito Bondscoach

1 2 ... 5 ... 9 10
Sambonhof
hansotjes
#100
Vraagjes die ik nog heb voor de toehoorder: Gaat De Vrij spelen (3x basis, gewisseld maakt niet u...

Meunier is geblesseerd geraakt bij België, dus De Cuyper gaat zo goed als zeker gewoon spelen

Mats17

Maar let op. Als Theate terug is, gaat hij misschien spelen op de plek van De Cuyper.

Mats17

@hansotjes

  • De Vrij gaat spelen met 90% zekerheid. Mocht hij tegenvallen of mocht Nederland winnen van Frankrijk, dan bestaat de kans dat de Ligt speelt tegen Oostenrijk.
  • Kounde is geen 100% vaste back van Frankrijk. Clauss begint als Frankrijk meer aanvallend speelt, wat het geval kan zijn tegen Polen.
  • Kristiansen gaat waarschijnlijk alles beginnen voor Denemarken.
  • Of de Cuyper 3 wedstrijden basis begint hangt af van het herstel van Theate. Mijn gevoel zegt dat Theate de derde wedstrijd begint.
  • Veerman + de vrij + Kounde. Hancko is een prima speler, maar in een poule van Engeland, Denemarken en Servie verwacht ik niet meer dan 50 ptn. Kounde zou je met Guehi of Faes kunnen vervangen als je die nog niet hebt. 

Georgeske
Mats17
#103
@hansotjes De Vrij gaat spelen met 90% zekerheid. Mocht hij tegenvallen of mocht Nederland winnen...

Kounde lijkt me gewoon de back van Frankrijk hoor.

Georgeske

Is Dovbyk de eerste spits van Oekraine?

Ben Van Heck

Wat denken jullie van onderstaand team?

 

Casteels
Lunin

 

De Cuyper
Koundé
Akanji
A. Silva
Kristiansen

 

De Bruyne
Wirtz
Bernardo Silva
Shaqiri
Stanciu

Kane
Mbappe
Ronaldo
N. Williams

RvhC74
Ben Van Heck
#106
Wat denken jullie van onderstaand team?   CasteelsLunin   De CuyperKoundéAkanji...

Leuk maar gaat A Silva ook spelen is de vraag anders vaak  kans op 0 punten 

Met de drie grote kleppers voorin kun in speelronde 3 tegen 0 punters aanlopen ivm rust ( na plaatsen land achtste finale) 

Gruttepi3r

Is Hranac van Tsjechie ook interessant? Die lijkt basis te staan en voor 500k een leuke speler voor op de bank. 

Henk de Vries

Denk eerder dat Zima daar gaat staan, maar die is ook maar 250k duurder.

willie01

@Georgeske, ik dacht eerst van wel maar nu ik meer heb gekeken kan dat best wel eens tegenvallen. Volgens mij geen zekere eerste keuze volgens die bondscoach

hansotjes
Ben Van Heck
#106
Wat denken jullie van onderstaand team?   CasteelsLunin   De CuyperKoundéAkanji...

Redelijk wat gelijkenissen ;)

Verdediging wel heel goedkoop, weet niet of dat je parten gaat spelen. (en of iedreeen 3x speelt).

Verder idd leuk team wmb!

Daan Brakenhoff
Ben Van Heck
#106
Wat denken jullie van onderstaand team?   CasteelsLunin   De CuyperKoundéAkanji...

Komt aardig overeen met mijn huidige. Wel niet echt fan van Bernardo Silva en in mindere zin De Bruyne. Fernandes wat mij betreft echt een musthave

SitoStick

Dit is mijn team. Feedback is meer dan welkom 😃.

Maigan en Casteels

Tah, Frimpong, Gvardiol, Akanji en Veljkovic

Bellingham, de Bruyne Palmer Mudryk en Shaqiri

Mbappé C. Ronaldo Mitrovic en Bozenik

DaLuca23
Mats17
#103
@hansotjes De Vrij gaat spelen met 90% zekerheid. Mocht hij tegenvallen of mocht Nederland winnen...

Misschien goed om nog even naar het paspoort van Hancko te kijken.

Georgeske
willie01
#110
@Georgeske, ik dacht eerst van wel maar nu ik meer heb gekeken kan dat best wel eens tegenvallen. Vo...

Hier heb je het toch over Dovbyk he?

NiekPro2005
SitoStick
#113
Dit is mijn team. Feedback is meer dan welkom 😃. Maigan en Casteels Tah, Frimpong, Gvardiol, Akan...

Zelf zou ik niet gaan voor 2 dure keepers. 
Heb zel 2 wat goedkope/middeldure erin geklikt.

hansotjes
DaLuca23
#114
Misschien goed om nog even naar het paspoort van Hancko te kijken.

😂😂😂😂

kevinraar

malen is een goed pinschiter ?

Karperdrol

Zeker, maar ik heb daar toch geen 2miljoen voor over... invallen en hopen op een goal. heb gewoon liever dat ze basis beginnen.

Wie is jullie 3 aanvaller als je geen Kane of Mbappe neemt?

Ik zit nu met Morata, maar zo'n latige poule... wel laatste potje tegen Albanie voor 200% 

willie01

@Georgeske, daar heb ik het idd over Dovbyk

Ab Normaal
DaLuca23
#114
Misschien goed om nog even naar het paspoort van Hancko te kijken.

Ik zou alles wat Mats17 zegt met een korreltje zout nemen. Puur aannames en onzin. 

Georgeske

Trent of Cancelo? Enige twijfel waar ik nog mee worstel!

Sambonhof
Georgeske
#122
Trent of Cancelo? Enige twijfel waar ik nog mee worstel!

Cancelo. Trent heeft niet zekerweten een basisplaats als ik het goed begrijp. Voor 4 miljoen is dat een te grote gok

Laatst gewijzigd
Georgeske

Mbappe weer niet op training bij de Fransen. Is dat het risico wel waard voor dat geld?

Ab Normaal
Georgeske
#122
Trent of Cancelo? Enige twijfel waar ik nog mee worstel!

Zit 500k verschil in. Dus de vraag wat je daar dan mee doet. 

1 2 ... 5 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.