Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 12 ... 104 105
Sjasfriet
oli4g
#274
Volgens mij had er voor hem veel meer in gezeten als hij een vrije rol had gehad. Vooral toen je zag...

Op die manier. Inderdaad!

Voorlopig staat hij wel op m'n lijstje. Gezien z'n progressie kan dit wel eens een leuke worden. Als Benno dan nog eens de graskant induikeld of toch weer niet top blijkt te zijn kan hij zomaar de Gall van TdF 2023 worden.

 

Crod toegevoegd: die zal ook wel 3,5m gaan kosten zeker? Samen met tarling, arensman en de plus opstellen in de tijdrit en dikke punten scoren. :p 

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Crod was wel erg matig in de tour met 313 punten en heel veel AK-etappes. Mag wel wat minder dan 3,5 kosten. 

Ook lastig om in te schatten hoeveel waarde de etappe van vandaag heeft. 7 sec op fortunato en cepeda is niet bijster veel. Maar aan de andere kant zitten arensman, tiberi en uijtdebroeks er helemaal niet bij.

Laatst gewijzigd
Eddix

Crod gaat wel meer zijn dan 3,5 mil, ik verwacht zelfs wel 5 of 5,5 mil. Het zou mij verbazen als je Crod voor 3,5 mil kan meenemen en voor Almeida en Yates 5,5 en 5 mil moet neerleggen. Zeker nu het lijkt dat Ayuso niet mee gaat bijvoorbeeld, zullen ze hem juist eerder hoger prijzen dan lager.

dr klaas

Hoeveel punten had je dan gerekend voor Crod ? Hij heeft toch gewoon een redelijke tour gehad ? 2e in jongerenklassement en idd 7e plek eindklassement waar ik max 5e had verwacht. Dit jaar nergens echt zeer goede prestaties gereden.  

Voor 5 miljoen gaat bijna niemand hem nemen toch ?

Zitvlees
dr klaas
#279
Hoeveel punten had je dan gerekend voor Crod ? Hij heeft toch gewoon een redelijke tour gehad ? 2e i...

Is hij niet gewoon podiumkandidaat? En favoriet voor wit?

Dan is 5 miljoen misschien wel gerechtvaardigd.

Hoe goed is ie in korte tijdritten?

Astarloa
dr klaas
#279
Hoeveel punten had je dan gerekend voor Crod ? Hij heeft toch gewoon een redelijke tour gehad ? 2e i...

In mijn ogen heeft hij het ook uitstekend gedaan in de tour. 313 punten ofzo voor 3,5 miljoen is dikke prima. 5 miljoen is echt veel te gortig, denk zelf weer tussen 3 en 4 miljoen. 

KV

Ik weet 1 ding: het wordt echt een ongelooflijke loterij. Ik kan echt van bijna geen enkele AK man deftig inschatten of hij goed zal zijn: ofwel geen koers gereden sinds de Giro, ofwel de Tour in de benen met al dan niet een goed resultaat (kunnen deze met een goed resultaat de lijn doortrekken en kunnen de andere het tij keren?), ofwel moeten ze in de Vuelta hun seizoen redden.

CRod reed vorig jaar ook geen Vuelta na zijn Tour, dus ook niet in te schatten wmb.

En slechts 1 bergrit in Burgos maakt ons ook niet heel veel wijzer.

John Bon
Zitvlees
#280
Is hij niet gewoon podiumkandidaat? En favoriet voor wit? Dan is 5 miljoen misschien wel gerechtvaa...

5 Miljoen neemt inderdaad niemand hem mee lijkt me. Dat is een miljoen duurder dan Martinez bv. of 1.5 meer dan Uijtdebroeks, Tiberi, Arensman die in mijn ogen alle 3 niet minder favoriet zijn voor de jongerentrui. 

IK zag ook O'connor erin komen en moest effe lachen... tot ik zag dat je een renner kunt meenemen voor 2.5 mil die dit jaar
2de in UAE, 5de in Tireno, 2de tour of the Alps  en 4de in Giro was... 🧐

Falonso

Een goede O'Connor rijd hier gewoon top 5AK, dus 2,5 miljoen vind ik wil een interessante prijs. Maar vooralsnog neig ik meer naar Landa en Carapaz voor 2,5 miljoen.

kevinraar

Deze 10 renners heb ik tot nu toe

 

roglic

aytuso

arensman

kruiswijk

landa

groves

strong

albanese

aberasturi

thijssen

 

Heb nog 19.75 miljoen over voor 10 renners

Dottema11
kevinraar
#285
Deze 10 renners heb ik tot nu toe   roglic aytuso arensman kruiswijk landa groves stron...

Welkom terug, legend!

John Bon
kevinraar
#285
Deze 10 renners heb ik tot nu toe   roglic aytuso arensman kruiswijk landa groves stron...

geen wva dat is moedig

Snelletim

Met die 5 "sprinters" kom je wrrs al ver mits er geen specifieke heuvels sprinters bij komen. Ikzelf vind eerder arendsman een riskante, ivm weer hitte problemen en ook de ITT in Burgos niet perfect.

Mis ook nog wat andere namen maar zolang alles nog niet duidelijk is qua startlijst en prijs heeft dat weinig zin

kevinraar

Als ik van aert zou nemen dan kom ik niet uit met budget of ik moet roglic of ayuso eruit doen de rest van me tram wacht ik nog mee tot alles bekend is

Laatst gewijzigd
Snelletim
kevinraar
#289
Als ik van aert zou nemen dan kom ik niet uit met budget of ik moet roglic of ayuso eruit doen de re...

Ik heb juist op dit moment een team zonder ayuso en Roglic😂 vertrouw de blessures en valpartijen nog niet en het politieke spel van UAE

encanto

@kevin: misschien onderschat je dat je Wout ook heel vaak captain kan maken?? Ook in de tijdritten en enkele vluchtetapprs 

Snelletim
encanto
#291
@kevin: misschien onderschat je dat je Wout ook heel vaak captain kan maken?? Ook in de tijdritten e...

Mijn eerste schatting als ik heel positief met een gele bril naar wva kijk is 6x kopman wel erg veel maar het zou kunnen. Of je dat doet en of het verstandig is een 2e vraag, maar als het goed ontwikkeld zijn er genoeg ritten die kunnen 

kevinraar

dan moet ik roglic of ayuso eruit doen dan neig het meeste naar ayuso omdat ze daar ook nog almeida en yates hebben niet 100 procent zeker is dat ayuso de enige kopman is

Laatst gewijzigd
Snelletim

Die rijden alle 3 niet met de rug naar de ander voor de messen die hun "teamgenoot" heeft

Ferumbras
kevinraar
#293
dan moet ik roglic of ayuso eruit doen dan neig het meeste naar ayuso omdat ze daar ook nog almeida...

Ayuso is "eerste reserve", heeft ruzie met UAE en lijkt geheel niet te rijden. Officiële site is hij al af, alleen scorito heeft het nog steeds niet opgepakt. Roglic gaat het waarschijnlijk niet halen qua blessure.

KV
Snelletim
#292
Mijn eerste schatting als ik heel positief met een gele bril naar wva kijk is 6x kopman wel erg veel...

1, 2, 3, 5, 7, 14, 17, 18 en 21. 

Wat mij betreft dus 9 mogelijke cap-opties voor Wout. 

Snelletim
KV
#296
1, 2, 3, 5, 7, 14, 17, 18 en 21. Wat mij betreft dus 9 mogelijke cap-opties voor Wout. 

Vergat gewoon de TT en van etappe 3 en 5 verwacht ik toch een echte massasprint dus mag toch hopen dat er wel een snelle sprinter voor Spaans vlak komt. Maar zit dus wel vrijwel op dezelfde lijn

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Snelletim
#297
Vergat gewoon de TT en van etappe 3 en 5 verwacht ik toch een echte massasprint dus mag toch hopen d...

Maar zijn die het dan waard om mee te nemen? Groves voor 3mln voelt al als te duur. Je kunt in alle etappes Wout cap maken. Mis je enkel de punten voor het puntenklassement. Maar op basis van etappes gaat groves nooit 300 punten verzamelen als non captain.

Bonorrie

Voor de echtet WielerFlitsers staat de inmiddels vertrouwde Scorito Subleague al weer even open.  

Subleaguenaam: WielerFlits Vuelta 24 

Aanmelden kan tot aanvang van de Vuelta.

Bij de Tour de France hadden we 1108 deelnemers met 1 Antek, 2 timvdwaal & 3 Koekebakker053 op het podium. Kunnen zij dit huzarenstukje herhalen.

Er moeten nog veel renners aan de startlijst worden toegevoegd, maar naar verwachting zal er na het weekend snel duidelijkheid komen.

Iedereen in ieder geval veel puzzelplezier 🚴🏼‍♀️🚴🚴🏽‍♂️💨

Laatst gewijzigd
John Bon

Roglic start niet in classica... hm

1 2 ... 12 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.