Ik geloof daar niet in. Om goed te zijn in de 3de week heb je een goede basis nodig. Als je basis goed is dan kun je nog "groeien" in een ronde. Als je basis smal is dan wordt je echt niet beter in 3 weken. Dus de vraag is, hoe is zijn basis :D
En ik ben geen Roglic fan dusja :p Ik verantwoord het graag voor mezelf om hem niet mee te nemen.
History repeats? zoals in 1 keer scoren in een ronde en dan 3 jaar niet meer :)
Maar nee klopt je doet me er wel over nadenken dat ik msch wel hem moet meenemen. Die punchy aankomsten liggen hem wel en als ik niet in Roglic geloof... En kan ook wel een tt rijden... hm...
Ok wat denken jullie hiervan! ?
Klassement; Almeida, Skjelmose, Tiberi, Kuss, Arensman, Carapaz, O Connor, C Rodrigues. (8)
Sprint; v Aert, Groves, Pau Miquel, Aberasturi, Livyns, de Pestel, Vacek ( 7)
Aanval / Teampunten; Toro, van Eetvelt, McMulti, Vine, Zana
Hoor echt graag wat jullie hiervan denken. Twijfel nog wel over die aanval/teampunten categorie en het niet meenemen van Roglic / Bora.
Heb ze op dit moment ook alle 3 niet, waarbij Tiberi het dichtst tegen een plekje aan zit. 2e in de wachtrij is Arensman en dan pas Uijtdebroeks (en ergens tussen die 3 in wil ook Landa graag nog aan boord komen)
Dit komt elke ronde wel terug.. ik snap dat je twijfelt aan Roglic. Maar als hij mee gaat dan moeten we er vanuit gaan dat hij fit is. En als hij fit is, dan is hij topfavoriet en kopman in minstens 6 etappes. En dan ben je de facto verloren voor een goede notering door zijn hoge pickrate.
Dat is echt gokken en zonde van het scorito plezier als je er na 1 dag al niets meer aan hebt.
Sprint zijn ''zekere'' punten :S
En kan in de vlucht en bergen er ook maar 9 opstellen.
Zal altijd truien en ploeggenoten bij zitten. Maar wat zou jij doen dan? Specifieke tips?
Ik verwacht dus juist helemaal niks nul noppes van Rodriguez. Week 3 in de tour volledig niet gezien. Martinez was zeer stabiel in de giro. En met Roglic goede kans op truipunten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.