Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 22 ... 104 105
John Bon
HaagseHaas
#524
Het zwaartepunt van deze Vuelta ligt echt in de laatste week, dus Roglic kan daar rustig naar toe we...

Ik geloof daar niet in. Om goed te zijn in de 3de week heb je een goede basis nodig. Als je basis goed is dan kun je nog "groeien" in een ronde. Als je basis smal is dan wordt je echt niet beter in 3 weken. Dus de vraag is, hoe is zijn basis :D 

En ik ben geen Roglic fan dusja :p Ik verantwoord het graag voor mezelf om hem niet mee te nemen. 


John Bon
martijncr
#525
Wat betreft je DFM opmerking: niet bang voor 'history repeats'?  Ik neig 'm dit keer wel te ne...

History repeats? zoals in 1 keer scoren in een ronde en dan 3 jaar niet meer :) 

Maar nee klopt je doet me er wel over nadenken dat ik msch wel hem moet meenemen. Die punchy aankomsten liggen hem wel en als ik niet in Roglic geloof... En kan ook wel een tt rijden... hm... 

BigMig
Jommelb
#523
Ga je er vanuit dat Engelhardt gaat sprinten? Stond op de site wel iets van fast boy Engelhardt, maa...

Is dat niet gewoon z'n 'straatnaam'? Felix "fast boy" Engelhardt

BigMig
martijncr
#525
Wat betreft je DFM opmerking: niet bang voor 'history repeats'?  Ik neig 'm dit keer wel te ne...

Ik kan me anders herinneren dat hij als superknecht een keer erg lekker scoorde:). Kanttekening daarbij is wel dat z'n kopman toen ook de jongerentrui had.

oli4g
Wiwawout
#512
Interessant! En die 'niet sprinters' zijn dus renners voor teampunten die je verwacht in de bergen n...

15 renners idd, 6 vluchters/aanvallers (3 berg/3 heuvel) en 9 AK

KV
martijncr
#525
Wat betreft je DFM opmerking: niet bang voor 'history repeats'?  Ik neig 'm dit keer wel te ne...

Denk niet dat je DFM in de 2 vlakke TT's in de top 10 moet verwachten.

kevinraar

albanese doet niet mee heb ik 1.5 miljoen over beste optie is dan denk ik navaez heuvel etappe gaat wel meedoen doet hij ook mee in de vlakke sprints?

NielsH97

Op dit moment geen Tiberi, Uijtdebroeks en Arensman in mijn team.. voelt toch niet goed. Iemand die ze ook alle 3 niet erin heeft?

Poffermeloen

Ok wat denken jullie hiervan! ?

Klassement;  Almeida, Skjelmose, Tiberi, Kuss, Arensman, Carapaz, O Connor, C Rodrigues. (8)

Sprint; v Aert, Groves, Pau Miquel, Aberasturi, Livyns, de Pestel, Vacek  ( 7)

Aanval / Teampunten;  Toro, van Eetvelt, McMulti, Vine, Zana

 

Hoor echt graag wat jullie hiervan denken. Twijfel nog wel over die aanval/teampunten categorie en het niet meenemen van Roglic / Bora. 

ZK
NielsH97
#533
Op dit moment geen Tiberi, Uijtdebroeks en Arensman in mijn team.. voelt toch niet goed. Iemand die...

Ik heb ze hier alledrie wel, maar kan zijn dat het 2 vd 3 wordt.

khelden

Ik vind Van Eetvelt ook wel een intressante renner om op te stellen. Kan klimmen en kan ook een sprint winnen als er nog een kleiner groepje over is.

Wicked Wout
NielsH97
#533
Op dit moment geen Tiberi, Uijtdebroeks en Arensman in mijn team.. voelt toch niet goed. Iemand die...

Heb ze op dit moment ook alle 3 niet, waarbij Tiberi het dichtst tegen een plekje aan zit. 2e in de wachtrij is Arensman en dan pas Uijtdebroeks (en ergens tussen die 3 in wil ook Landa graag nog aan boord komen)

oli4g

Dit komt elke ronde wel terug.. ik snap dat je twijfelt aan Roglic. Maar als hij mee gaat dan moeten we er vanuit gaan dat hij fit is. En als hij fit is, dan is hij topfavoriet en kopman in minstens 6 etappes. En dan ben je de facto verloren voor een goede notering door zijn hoge pickrate. 

Dat is echt gokken en zonde van het scorito plezier als je er na 1 dag al niets meer aan hebt.


DennisdeMenniss
KV
#531
Denk niet dat je DFM in de 2 vlakke TT's in de top 10 moet verwachten.

Nope, denk dat je hem terug vindt vanaf p15.

DennisdeMenniss
Poffermeloen
#534
Ok wat denken jullie hiervan! ?Klassement;  Almeida, Skjelmose, Tiberi, Kuss, Arensman, Carapaz...

Denk dat je nog een keer goed naar de verdeling van je team moet kijken. 7 sprinttypes lijkt een beetje te veel. 

Poffermeloen
DennisdeMenniss
#540
Denk dat je nog een keer goed naar de verdeling van je team moet kijken. 7 sprinttypes lijkt een bee...

Sprint zijn ''zekere'' punten :S 

En kan in de vlucht en bergen er ook maar 9 opstellen. 

Zal altijd truien en ploeggenoten bij zitten. Maar wat zou jij doen dan? Specifieke tips?

kevinraar

van wie verwachten jullie meer martinez of rodriquez neig het meeste naar rodriquez hij is 1 van de 2  kopmannen doet ook nog mee voor het jonger klassement en martinez moet waarschlijk knechten

Ferumbras
MRegter96
#522
Gaat iemand hier wel voor Tarling?

Ik wil hem graag meenemen, en staat er dus voorlopig in. Kan absoluut het verschil maken. Maar ja is wel risicovol.

martijncr
KV
#531
Denk niet dat je DFM in de 2 vlakke TT's in de top 10 moet verwachten.

Goed punt, ga ik weer twijfelen... wordt een vreselijke week! 

Ferumbras
kevinraar
#542
van wie verwachten jullie meer martinez of rodriquez neig het meeste naar rodriquez hij is 1 van de...

Ik verwacht dus juist helemaal niks nul noppes van Rodriguez. Week 3 in de tour volledig niet gezien. Martinez was zeer stabiel in de giro. En met Roglic goede kans op truipunten.

Ferumbras
NielsH97
#533
Op dit moment geen Tiberi, Uijtdebroeks en Arensman in mijn team.. voelt toch niet goed. Iemand die...

Hier voorlopig ook niet. Te duur en te onzeker.

KV
Ferumbras
#545
Ik verwacht dus juist helemaal niks nul noppes van Rodriguez. Week 3 in de tour volledig niet gezien...

Was blijkbaar wel wat ziek in de Tour. Als hij ondertussen terug op zijn Dauphiné niveau zit...

Maar zoals ik dus al eens aangaf. Het voelt als 1 grote loterij aan voor mij. 

kevinraar

Wat vindEN je van mij team

 

yates

rodriquez

arensman

kuss

landa

carapaz

skjelmose

ciconne

mas

fortunato

Paret paintre

O connor

De plus

vAn eetvelt

vAn aert

groves

strong

aberasturi

navaez

marrit

 

Heb ik genoeg sprinters heb er 5 of 6 ligt eraan of navaz ook mee sprint in vlakke etappes wat denkEN JULLIE

Symen De boer

Even wat geklikt met het oog op de Vuelta 2 jaar geleden goed voor een gouden beker. Opmerkingen graag.

Almeida, DFM, C.Rodriquez, Tiberi, Kuss, Mas, Landa, Carapaz,  Fortunato

Quintana, Poole, De Plus, Navarez, Van Eetvelt,

Van Aert, Groves, Canal, Marit

Küng, McNulty 

Ferumbras
Symen De boer
#549
Even wat geklikt met het oog op de Vuelta 2 jaar geleden goed voor een gouden beker. Opmerkingen gra...

Geen idee of je het bewust zo in regels hebt staan. Maar Poole en in mindere mate van Eetvelt gaan voor klassement.

1 2 ... 22 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.