Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 23 ... 104 105
Ferumbras
kevinraar
#548
Wat vindEN je van mij team   yates rodriquez arensman kuss landa carapaz skjelmose cic...

Geen Roglic en geen Almeida. Ballen.

De Haai van Milheze

Als de stagiair op de site van EF had gelezen over de opofferingsgezindheid voor Carapaz hadden ze 'm misschien wel 6,5 miljoen gemaakt. De druk is hoog voor Richie. 

 https://efprocycling.com/racing/richard-carapaz-leads-ef-education-easypost-into-the-2024-vuelta-a-espana/

KV
De Haai van Milheze
#552
Als de stagiair op de site van EF had gelezen over de opofferingsgezindheid voor Carapaz hadden ze '...

Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Richie. Hoogmoed komt...

Coureurs du Courage
kevinraar
#548
Wat vindEN je van mij team   yates rodriquez arensman kuss landa carapaz skjelmose cic...

Heb je iets tegen Red Bull?

ik snap dat je weinig vertrouwen hebt in Roglic, maar denk dat er tussen die club kleppers toch wel iemand moet zitten die iets gaat presteren deze ronde? Adria, Lipowitz of DFM niet overwegen waard?

ciccone vind ik niks in je team & O Connor ook niet.

Coureurs du Courage
Symen De boer
#549
Even wat geklikt met het oog op de Vuelta 2 jaar geleden goed voor een gouden beker. Opmerkingen gra...

Ik zou Canal wijzigen voor Vacek of Aberasturi, verder een leuk team. 

kevinraar
Ferumbras
#551
Geen Roglic en geen Almeida. Ballen.

roglic vindt te duur met zijn huidige vorm heb voor yates gekozen inplaats van almeida

kevinraar
Coureurs du Courage
#554
Heb je iets tegen Red Bull? ik snap dat je weinig vertrouwen hebt in Roglic, maar denk dat er tusse...

heb niks tegen het team waarom vindt je ciconne en o connor niks?

 

kan ciconne  o connor en strong  eruit doen voor martinez poole en vacek goed idee?

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Coureurs du Courage
#554
Heb je iets tegen Red Bull? ik snap dat je weinig vertrouwen hebt in Roglic, maar denk dat er tusse...

ciccone gaat echt wel leuke dingen doen deze Vuelta. Maar je kunt maar zoveel aanvallers meenemen.

o'connor wordt door veel mensen onderschat. Snap ik niet zo goed.

ivo001

Meijntjes gaat het doen.

lochem













Lafay of Vine
Riccitello of Fortunato
Ciccone of Gaudu

 

Help, help,,,,,wie ?

 

martijncr
De Haai van Milheze
#552
Als de stagiair op de site van EF had gelezen over de opofferingsgezindheid voor Carapaz hadden ze '...

Goed gevonden thanks voor het delen!

Pim Todcock
Ferumbras
#558
ciccone gaat echt wel leuke dingen doen deze Vuelta. Maar je kunt maar zoveel aanvallers meenemen....

Benno eindigt waarschijnlijk weer hoog, maar zal steeds achteraan groepjes eindigen en dus weinig punten halen 

Symen De boer

Zit te wachten op de 8 mannen van Quickstep zou Flip naar de Vuelta gaan? 

Dekkerony
lochem
#560
Lafay of Vine Riccitello of Fortunato Ciccone of Gaudu   Help, help,,,...

Wel vreemde of/of Lochem

Prijzen komen niet overeen en ook niet kwa dag opstelling. 

Maar goed: Lafay

Daarna verder zoeken..

Coureurs du Courage

Ciccone viel in de Tour tegen als AK man. Hij gaat mee om Skjelmose te helpen, heeft nog een openstaande rekening in te lossen voor het helpen met de bollentrui vorig jaar. Zie hem dus als knecht functioneren.

O'Connor is het type aanklamper, net als Mas. 4de in Giro was knap, maar tegenstand was niet veel daar. Was 5de geweest als Tiberi niet die pech had in Oropa etappe. En daarn komen Arensman (luxeknecht), Rubio, Hirt. Ik zie hem echt wel top 10 halen deze Vuelta, begrijp me niet verkeerd, maar dan nog steeds maximaal 200 punten pakken en dan zijn er opties met een hoger potentieel. Dan zou een Del Toro al interessanter zijn.

Willempie94

Ik zie hier een aantal teams voorbij komen zonder Roglic of ploeggenoten. Dat je Roglic niet neemt vindt ik een risico, maar mocht hij wel goed rijden dan zijn teampunten toch ook van belang? Dan heb je in mijn ogen een dubbel risico door Bora helemaal links te laten liggen..

 

Verder vindt ik het een puzzel waar ik goed aan doe qua hoeveelheid uaers en vlab's mee te nemen. 

lochem
Poffermeloen
#534
Ok wat denken jullie hiervan! ?Klassement;  Almeida, Skjelmose, Tiberi, Kuss, Arensman, Carapaz...

Zal Aberasturi de punten voor Euskaltel binnen harken ?

 

lochem

FDJ heeft alleen Gaudu om iets te proberen toch ? Bolletjes trui ?

KV
Willempie94
#566
Ik zie hier een aantal teams voorbij komen zonder Roglic of ploeggenoten. Dat je Roglic niet neemt v...

Zijn toch ook enkel eventuele AK teampunten? 
En juist door het feit dat er zoveel mogelijke goeie opties zijn bij Bora, maar waarbij er waarschijnlijk maar 1 iemand zijn duur prijsje zal waard zijn, kan niemand meenemen toch wel een goeie keuze zijn?

TheBest

Persoonlijke zie ik de Bora mannen als een belangrijke schakel voor een gouden beker. Mijn gedachte is dat je Roglic of DFM nodig gaat hebben voor een gouden beker. De vraag is alleen welke van 2. Geen van beide nemen zie ik persoonlijk niet als een optie voor een echt hoge klassering.

Verder las ik in het officiële bericht van Lidl-Trek dat Ciccone belangrijk kan zijn als knecht voor kopmannen Skjelmose en Hart maar dat hij ook zeker de vrijheid krijgt om voor etappes te gaan. In mijn ogen gaat dat bij Ciccone best vaak hand in hand met het oppikken van bergpuntjes. Wat mij betreft erg interessant en een van de weinige renners waar door de ploeg over is geschreven dat hij zich richt op etappes. In diezelfde klasse zie ik Rubio ook als zeer interessante optie. Wellicht wat knechten voor Mas maar zal vast ook voor eigen kans mogen rijden. Wat beide mannen in mijn ogen extra interessant maakt is dat zij hun prijskaartje de laatste jaren bij altijd waard zijn geweest. Je betaald wat meer voor dit soort jongens maar ze bieden meer zekerheid dan de gemiddelde 750/500k klimmende aanvaller. Meningen?

Jommelb
TheBest
#570
Persoonlijke zie ik de Bora mannen als een belangrijke schakel voor een gouden beker. Mijn gedachte...

De laatste rondes geven de duurdere aanvallers idd wat meer zekerheid. Vooral Ciccone vind ik interessant, maar die was aan het einde van de tour helemaal stuk volgens mij. Ik zie zelf bij movistar ook Sanchez en Lazkano zeker als opties. En ik overweeg G. Martin ook serieus voor een plekje. Kan 2 rondes aan heeft hij bewezen en heeft wel een neusje voor in de juiste ontsnapping zitten. 

HZ57

Equipe Kern Pharma komen met 8 knechten aan de start. Die zijn dus een kopman vergeten waar ze voor kunnen knechten.

oli4g
Symen De boer
#563
Zit te wachten op de 8 mannen van Quickstep zou Flip naar de Vuelta gaan? 

Zijn programma was al bekend, geen Vuelta. Even zoeken of ik het terug kan vinden.

 

https://x.com/LeGruppetto/status/1822292553510662524

Laatst gewijzigd
Willempie94
HZ57
#572
Equipe Kern Pharma komen met 8 knechten aan de start. Die zijn dus een kopman vergeten waar ze voor...

Haha, wie daar het hoogst staat na de itt zal kopman worden:p

Guido Maltempi
HZ57
#572
Equipe Kern Pharma komen met 8 knechten aan de start. Die zijn dus een kopman vergeten waar ze voor...

Of misschien hebben ze bij Scorito niet goed opgelet toen ze alle 8 het stempel knecht kregen? De ploeg zelf heeft heel duidelijk 2 klassementsmannen en een sprinter aangewezen.

1 2 ... 23 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.