Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 27 ... 104 105
Wicked Wout
wessel2105
#648
Is er iemand die wilt sparren over de teams ik denk dat ik een redelijk team heb samengesteld maar z...

DM werkt weer eens niet. Ik zal het later nog wel eens proberen. Heb m'n bericht inmiddels onder 'ctrl v' hangen 😉

kevinraar

Gaat navaez meesprinten in de vlakje etappes?

Falonso

In de vlakke sprints denk ik niet Navaez meesprint. Etappes met een wat lastigere aankomst verwacht ik hem wel.

NielsH97

Op dit moment Yates en Almeida en geen Roglic.. voelt niet helemaal goed.

Verder geen Arensman, Tiberi en Uijtdebroeks. Maar wel C. Rodriguez, Skjelmose en Poole voor jongeren klassement

4 Visma's

Mijn bevindingen;

Narvaez is een must lijkt me, Vacek kan verrassen en Bittner te duur.

Vragen, wie kan helpen/advies geven?

C. Rodriguez van Arkea, wat is jullie verwachting?

Kron van Lotto staat er nu in, genoeg etappes voor hem perfect lijkt me.

Wat is jullie verwachting van de volgende renners? Ik zal zelf ook kort aangeven waarom ze in mijn team staan;

  • Mas, doet het altijd goed in de Vuelta. Nadeel is zijn explosiviteit en de tour..
  • Landa, als kopman in zijn thuisronde. Daarnaast ook wel explosief, nadelen zijn leeftijd en tour.
  • C. Rod Ineos, de vraag is hoe goed is zijn vorm. Is die in orde wint hij met 2 vingers in zijn neus de jongerentrui en wrs ook nog top 5.
  • Fortunato, kopman die met dit deelnemersveld uiteindelijk voor ritten gaat is mijn verwachting.

Falonso

Gaat Coquard naar de Vuelta??? (Hij staat bij de bookmakers)

HaagseHaas
NielsH97
#654
Op dit moment Yates en Almeida en geen Roglic.. voelt niet helemaal goed. Verder geen Arensman, Tib...

Arkea Rodriguez heb ik er in geklikt als perfecte reserve voor 500k. Waarschijnlijk ga ik hem nooit opstellen behalve als ik een aantal uitvallers heb in de 3e week. Was vorig jaar 13e en wil weer voor AK gaan dus zal dit jaar wel hetzelfde worden, met misschien een keer een kans op etappewinst.

Coureurs du Courage
NielsH97
#654
Op dit moment Yates en Almeida en geen Roglic.. voelt niet helemaal goed. Verder geen Arensman, Tib...

Welke 4 Visma's heb je? Ik zou 3 wel de max vinden. Kron heb ik slechte herinnering aan uit het klassiekerspel dit jaar, dus voor mij een No Go. Ik speel op Woods in dat segment, maar die categorie renners voelt sowieso als één grote loterij van vorm van de dag. Tenzij je echte inside information hebt.

Fortunato vrees ik dat hij weer voor een halfbakken klassement gaat. Ik zou dan een Zana overwegen in die plek.

Overigens heb ik wel Roglic en 2 UAE kleppers.

maar heb dan weer geen Crod, Tiberi, Cian of Arensman. Punten kosten munten...

Coureurs du Courage
wessel2105
#648
Is er iemand die wilt sparren over de teams ik denk dat ik een redelijk team heb samengesteld maar z...

Heb PB gestuurd, maar lijkt niet aan te komen?

NielsH97
HaagseHaas
#656
Arkea Rodriguez heb ik er in geklikt als perfecte reserve voor 500k. Waarschijnlijk ga ik hem nooit...

Dat is minder natuurlijk dat hij voor klassement wil gaan.

Daan Brakenhoff
Falonso
#655
Gaat Coquard naar de Vuelta??? (Hij staat bij de bookmakers)

Naar verwachting wel, maakt de puzzel nog even interessant mits hij een 'normaal' prijskaartje met zich meebrengt.

BarryE1
Daan Brakenhoff
#660
Naar verwachting wel, maakt de puzzel nog even interessant mits hij een 'normaal' prijskaartje met z...

Dat 'normale' prijskaartje gaat vermoedelijk wel tegenvallen als Bittner op 2.5M zit 

lochem
Coureurs du Courage
#657
Welke 4 Visma's heb je? Ik zou 3 wel de max vinden. Kron heb ik slechte herinnering aan uit het klas...

Fortunato of Riccitello ?  Beide kopman.

NielsH97
Coureurs du Courage
#657
Welke 4 Visma's heb je? Ik zou 3 wel de max vinden. Kron heb ik slechte herinnering aan uit het klas...

Ik heb nu Affini, Kuss, Valter en WVA.

Ik vind het lastig om in te schatten wat Kron zijn niveau nu is. In dit team zal hij wel ruimte krijgen.

Wie van het rijtje Mas, O'Connor, Landa, Kuss en Carapaz heb je niet?

Daan Brakenhoff
BarryE1
#661
Dat 'normale' prijskaartje gaat vermoedelijk wel tegenvallen als Bittner op 2.5M zit 

Maar dat (2.5m) lijkt mij dan ook een schappelijke prijs voor Coq. 3m+ en (bijna) niemand kiest hem. 2m- en hij zal heel vaak gekozen worden. En voor 2.5m is het waarschijnlijk dat je hem boven Bittner verkiest, maar voor 0.5m meer heb je Groves.

Astarloa

Haha, lochem weer iedereen aan het vragen om zijn team in te vullen. 

wessel2105
Coureurs du Courage
#658
Heb PB gestuurd, maar lijkt niet aan te komen?

Inderdaad niks ontvangen van je erg vreemd dat PB weer eens niet goed werkt

wessel2105
lochem
#662
Fortunato of Riccitello ?  Beide kopman.

Als je tussen deze 2 twijfelt die overigens 750K en 1M kosten lijkt me het dat je voor Riccitello gaat aangezien die een veel hoger plafond heeft

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
NielsH97
#663
Ik heb nu Affini, Kuss, Valter en WVA. Ik vind het lastig om in te schatten wat Kron zijn niveau nu...

Ik heb Mas en O'Connor niet. Carapaz, Kuss en Landa vind ik met al dat steile geweld in het parcours meer op hun 'plek'. Horen toch al sinds jaar en dag bij de absolute top als het op zwaar klimmen aankomt. Mochten ze niet voor klassement gaan, zijn het in de aanval absolute toppers. Mas en O'Connor zijn meer de types aanklamper en kunnen voor mijn gevoel moeilijker het geweer van schouder verleggen.

Het hielp mij overigens om de etappes in te gaan vullen met het maken van mijn team. Ik kom op verdeling 9 AK, 5 sprint, 1 TT en 5 aanvallers.

King01234

Wat zeggen jullie hiervan: 

AK: Almeida, Yates, Crod, Tiberi, Kuss, Mas, Skjelomose (AK --> Etappes: Zana, Caruso, Poole, Van Eetvelt)

Sprinters: van Aert, Groves, Canal, (sprinters en aanvallers: Vacek en Narvaez)

Overige: Ciccone, Affini 

Nog 750.000 over voor een renner iemand beetje tips/veranderingen/discussiepunten zijn welkom 

KissMyAce2.0

Flutteam

pirazzi

Ik weet het niet want ik moet nog beginnen met een team maken.

Coureurs du Courage
wessel2105
#667
Als je tussen deze 2 twijfelt die overigens 750K en 1M kosten lijkt me het dat je voor Riccitello ga...

We hadden 13 renners hetzelfde. Dus redelijk op één lijn. Beetje smaakverschillen; Groves ipv Strong en Mas/Arensman ipv Yates/Del Toro. Affini vind ik interessant in je team, ik heb nu De Plus. Kung zou ik eruit halen; je hebt al 9 renners die je kan opstellen in TT en dat plekje zou je een Woods kunnen opstellen (die heb ik). Maar ook een Lazkano, Lafay of Fortunato zouden die 750k plek kunnen vullen.

mijn vraag was, hoe zeker ben je van Canal als sprinter? Die viel me op in je team. Ik heb hem niet, maar zie ik iets over het hoofd of is hij net zoveel gok als een Vacek?

NielsH97
Coureurs du Courage
#668
Ik heb Mas en O'Connor niet. Carapaz, Kuss en Landa vind ik met al dat steile geweld in het parcours...

Eens, maar ondanks dat is Landa en Vuelta geen succes (domme statistiek, ik weet het) en is Mas altijd erg succesvol in de Vuelta ondanks dat hij meer een aanklamper is. 

Voor iedereen: Wie zouden jullie van de volgende renners kiezen; Mas, Tiberi, Uijtdebroeks, Arensman of DFM.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet voor Roglic en heb nu Mas in het team en 1 miljoen over. Twijfel om Mas in te ruilen voor een van bovenstaande namen maar wie..

Uijtdebroeks veelal aanklampen en mogelijk knechten voor Kuss, Arensman ivm hitte voor mij geen keuze eigenlijk. Verder is Tiberi wel een mogelijkheid maar is het moeilijk inschatten wat zijn niveau is, DFM daarentegen kan bij matige Roglic wel voor eigen kans gaan. Mocht Roglic goed zijn, kans op teampunten maar minder eigen punten.

Wicked Wout
wessel2105
#666
Inderdaad niks ontvangen van je erg vreemd dat PB weer eens niet goed werkt

Lijkt met de lengte van het bericht te maken te hebben. Je hebt nu een stuk of 4 losse pb's 🤦‍♂️

DennisdeMenniss
NielsH97
#673
Eens, maar ondanks dat is Landa en Vuelta geen succes (domme statistiek, ik weet het) en is Mas alti...

Ligt eraan waar je nog wat te kort komt.. in de bergen zou ik zeggen Mas. Voor TT / Jongeren Arensman of Tiberi 

1 2 ... 27 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.