Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 36 ... 104 105
ralfinho77

Wie kan mij even adviseren skjelmose of carapaz?

ralfinho77

Skjelmose en carapaz of skjelmose en del Toro of Del toro en carapaz????

ThommNAC
ralfinho77
#877
Skjelmose en carapaz of skjelmose en del Toro of Del toro en carapaz????

Heb ze alle 3. Skjelmose alles op deze Giro gezet, Carapaz goede vorm en zelfs als het voor AK niet lukt zal hij punten gaan pakken als aanvaller. Del Toro de vraag in welke rol hij naar de Vuelta gaat, als dit een vrije rol wordt, kan het heel leuk worden.

NOAD1912

Haha Wielerflits stelt Van Eetveld op gelijke hoogte met Carapaz, DFM en Mas:

Favorieten volgens WielerFlits
**** Primoz Roglic
*** Sepp KussAdam Yates
** Mikel Landa, Joao Almeida, Carlos Rodriguez
Enric MasRichard CarapazDaniel Felipe MartinezLennert Van Eetvelt

Coureurs du Courage
ProScoritoManager
#873
Zit met van Eetvelt in mijn maag. Heb al 9 AK kleppers + Rodriguez (Arkea). Van Eetvelt zou dus pas...

Ik ben nooit getwijfeld over v Eetvelt. Zeker niet voor die prijs. Hij kon vorig jaar echt mee met de Evenepoels van deze wereld, das niet niks. inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat een AK mannetje meer of minder prima kan in deze Vuelta. Goeie kans dat deze gasten als AK uit beeld raakt gaan voor de etappes of juist proberen in een van de vluchtersritten tijd proberen te winnen.

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Voor hoeveel ak mannen gaan jullie?

Ik heb er nu 10 inclusief lipowitz, poole, en van eetvelt (en ik heb ook nog knecht mcnulty). Dat betekent dat je constant een of twee renners niet opstelt.

Echter vind ik het ook een risico om voor exact 9 mannen te gaan

Coureurs du Courage

In week 1 zie ik etappe 4 naar de AK mannen gaan met zo'n steile finishklim. Echter, hierdoor zullen er (ivm de tijdrit) al best een aantal renners op een aantal minuten achterstand staan en er ruimte komt in de etappes erna. Etappe 5 is overduidelijk sprinten, maar in etappe 6 zie ik het wel gebeuren dat er een grote groep weg gaat rijden. Dat is typisch zo'n rit die de slecht presterende AK mannen kunnen aangrijpen om wat tijd goed te maken. Ook zie ik daar kansen voor de 2de cq 3de rij van de grote ploegen: Narvaez, Lipowitz, Del Toro, McNulty. Dit wordt in mijn optiek een sleuteletappe en moet je pionnen voor hebben in je ploeg. 

De Tourminator

Wie geeft er 5,5M uit voor Almeida? De steile aankomsten zijn lastig voor hem. Haalt in de regel tussen de 300-350 punten zonder truipunten, zie vorige 2 jaren. Sterke Tour in de benen. Ik kan me niet voorstellen dat hij veel meer punten gaat halen. Kuss+Mas lijkt me een hoger plafond te hebben dan Almeida+500K.

Roglic is normaal de favoriet. Hij was redelijk goed in de Tour. Hij gaat zeker mee, Vingegaard al gemist in de Tour, dat kostte me een gouden beker. 

Om het middensegment mee te kunnen nemen moet je een dure topper weglaten. Voor mij zal dat waarschijnlijk Almeida zijn. 

Barrygoal
De Tourminator
#883
Wie geeft er 5,5M uit voor Almeida? De steile aankomsten zijn lastig voor hem. Haalt in de regel tus...

Dit verhaal kun je ook op Yates loslaten voor 5M. Ik heb ze er beide uitgehaald 

Coureurs du Courage
De Tourminator
#883
Wie geeft er 5,5M uit voor Almeida? De steile aankomsten zijn lastig voor hem. Haalt in de regel tus...

Volgens mij best wel veel mensen; Almeida schat ik wel voor een 70-80% pickrate, verwacht eerlijk gezegd het hoogst van de 'dure drie' deze Vuelta. Ik denk dat je prima een team kan bouwen met die drie (Almeida, Yates, Roglic en zelfs CRod), maar dat je dan concessies moet doen in het middensegment of zelfs helemaal skippen en opvullen met de goedkopere opties zoals een Eetvelt, Poole, Fortunato of zelfs Bennett.

Almeida is een bewezen aanklamper, dus zelfs als ie moet knechten kan ie prima top 10 rijden in de bergritten en in de tijdritten is ie ook een zekerheidje.

Coureurs du Courage
Barrygoal
#884
Dit verhaal kun je ook op Yates loslaten voor 5M. Ik heb ze er beide uitgehaald 

Strategische keuze? Je verwacht een demasqué van UAE of denk je dat er andere renners opstaan in het team? Ben wel benieuwd naar je overwegingen met zo'n baude keuze.

De Tourminator
Coureurs du Courage
#886
Strategische keuze? Je verwacht een demasqué van UAE of denk je dat er andere renners opstaan...

Soler heeft het in de Vuelta altijd wel goed gedaan. Del Toro gaat hier zeker mee. Samen 4,5M. Dan heb je heel veel money over...

DennisdeMenniss
De Tourminator
#887
Soler heeft het in de Vuelta altijd wel goed gedaan. Del Toro gaat hier zeker mee. Samen 4,5M. Dan h...

Van Aert en Groves nog eruit voor Bittner en Strong zodat je nog meer money hebt. Je weet dat er geen gouden wissels zijn he? 😂😝

bdebouwer

Lipowitz en yates 

Of

Landa, Rodriguez,

Of

Martinez, Landa

Dimitrofiets
bdebouwer
#889
Lipowitz en yates  Of Landa, Rodriguez, Of Martinez, Landa

Zelf heb ik Landa CaRod

Poffermeloen

Hebben ze nou net het budget verhoogd? 

Dimitrofiets
Poffermeloen
#891
Hebben ze nou net het budget verhoogd? 

HAHAHAHAHA

Lo Zar
Poffermeloen
#891
Hebben ze nou net het budget verhoogd? 

Lijkt er wel op. Heb ineens 500k over maar dat kan ook mijn brainfog zijn.

Dimitrofiets

Duivels Dilemma

Landa, NOliveira, Marit

of

Tarling, Canal, Fortunato

GoldenWallie

Yates en Rubio

of

Uitje/Tiberi + Mas

heb Rog en Almeida al.

Sambonhof

Zien jullie nog een 500k sprinter? De enige die ik kan vinden is misschien Pau Miquel? Maar ik weet niet eens zeker of dat een sprinter is

JW

Team staat al een dag zonder aangeraakt te hebben. Enerzijds lekker, anderzijds jammer dat het puzzelen klaar is...

Dimitrofiets

En dan word je plots wakker met een ingeving om Mas te downgraden naar Rubio, waardoor Nelson Oliveira ineens Tarling is geworden

Voelt best oke eigenlijk 

Benieuwd wanneer de wekker gaat of ik nog steeds achter deze switch sta haha

Coureurs du Courage
Dimitrofiets
#898
En dan word je plots wakker met een ingeving om Mas te downgraden naar Rubio, waardoor Nelson Olivei...

Oliveira had ik ook in het begin. Echter, met de komst van veel goede extra tijdrijders op de startlijst (Kung, Affini, vocsnor) is het niet zo'n garantie dat hij top 10 gaat rijden. Hij is daardoor ook afgevallen bij mij; stel ik liever een 500k ploegmaat op van Tarling. Ik heb Mas inmiddels ook al een tijdje niet Mas ;)

Coureurs du Courage
Lo Zar
#893
Lijkt er wel op. Heb ineens 500k over maar dat kan ook mijn brainfog zijn.

Denk dat het dan tijd wordt om je team even met rust te laten en iets anders te gaan doen ;). Want nee, het budget is niet verhoogd. Ik ga eens kijken of ik Groves er nog ingepuzzeld krijg zonder Strong eruit te halen.. heb nog 250k op de bank dus ben al op een kwart 🙈.

1 2 ... 36 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.