Scorito Vuelta 2024

1 2 3 4 ... 101 102
zitvlees

Hey wat grappig. Ik ben zo lang niet op dit forum actief geweest (SL gestart, aparte discord) dat nu m'n schermnaam opnieuw het levenslicht heeft gezien (of overgenomen is). Andere @zitvlees, verklaar je nader!

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
zitvlees
#76
Hey wat grappig. Ik ben zo lang niet op dit forum actief geweest (SL gestart, aparte discord) dat nu...

Tegen een aannemelijk bod zul je het vast terug kunnen kopen 🤣😂

Zitvlees
zitvlees
#76
Hey wat grappig. Ik ben zo lang niet op dit forum actief geweest (SL gestart, aparte discord) dat nu...

Beetje eng dit..

 

Naam bedacht voor de giro dit jaar. Is het leuker op Discord?

Thomberg
Zugzwang
#50
In de volgende ritten verwacht ik een goede kans op sprints, of in ieder geval dat het opstellen van...

Ik zie ook 2,3,5 en daarna twijfel ik al. Gaat ook afhangen van de ploegen die willen en kunnen rijden natuurlijk 

Thomberg
PieterZegen
#57
Je kunt natuurlijk ook nog opvullen met een teamgenoot van bijvoorbeeld de renner die de eerste tijd...

De crux zit hem er niet per se in hoeveel sprinters je neemt, maar welk budget je er in stopt en hoeveel opstelproblemen je krijgt door minder sprinters mee te nemen 

zitvlees
Zitvlees
#78
Beetje eng dit..   Naam bedacht voor de giro dit jaar. Is het leuker op Discord?

Whaha dus het was geen bewussie? Ik denk dat ik sinds vorig jaar Tour nooit meer wat heb gepost. Naamgenoot! Verloren broers misschien. Discord is een stuk handiger voor de battle of the subleagues, maar niet elke SL doet dat geloof ik. Zou iedereen aanraden zich te mengen in de BotS! 

Bozenik
ProScoritoManager
#56
Grappige analyse! Ben benieuwd of daar ook posts van mij in zijn meegenomen en in welke categorie di...

Er zat niets tussen van jou, maar de adviezen waren vrij divers: gevraagd/ongevraagd, onderbouwd/niet onderbouwd, na hele epistels of simpel A of B. En ook na vragen als: is etappe 1 wat voor MvdP? Wel zuur in ieder geval ja dat je je eigen advies niet had overgenomen.

@zitvlees: zat laatst ook na te denken over die BotS, maar denk dat ik Scorito dan nog serieuzer ga nemen dan nu. Ook met de posts van Nasibal en Zugzwang hierover in gedachten laat ik dat in ieder geval voorlopig maar. Kan me de lol zeker voorstellen!

Zitvlees
zitvlees
#81
Whaha dus het was geen bewussie? Ik denk dat ik sinds vorig jaar Tour nooit meer wat heb gepost. Naa...

Is dat niet tegenstrijdig aan battle binnen een subleague?

 

 

Eddix

Even iets offtopic. Nu de Eurosportplayer niet meer bestaat vraag ik me af waar je nog wel de Vuelta kan kijken (en de andere grote rondes). Heeft iemand alternatieven, niet zijnde HBO?

Ik ga niet overstappen op HBO, waar je €6 euro per maand betaald + €5 euro voor de sport-addon én dan ook nog eens reclames erbij hebt. In tegenstelling tot mijn eurosportabbo van €4 zónder reclames vind ik dat echt niet aantrekkelijk.

Ragnar Lolbroek
Eddix
#84
Even iets offtopic. Nu de Eurosportplayer niet meer bestaat vraag ik me af waar je nog wel de Vuelta...

Sporza misschien. VRT zou nog uitzendrechten hebben voor Vuelta tot minstens 2025.

NOAD1912

Misschien begrijp ik jullie verkeerd, maar heeft Eurosport de rechten van de World Tour niet meer? Dus de Vuelta wordt niet live uitgezonden op Eurosport? (heb het over het gewone kanaal met reclame)

oli4g

Met Tarling toegevoegd aan de startlijst is starten met extra ploegmakkers van Wout toch plots een aanzienelijk risico geworden.

Bzuidema
NOAD1912
#86
Misschien begrijp ik jullie verkeerd, maar heeft Eurosport de rechten van de World Tour niet meer? D...

Eurosport tv zendt nog steeds alles uit. 

Eddix
NOAD1912
#86
Misschien begrijp ik jullie verkeerd, maar heeft Eurosport de rechten van de World Tour niet meer? D...

Sorry, ik had moeten toelichten dat ik opzoek ben naar streamen. Ik heb al geen tv meer in mijn abbonement, dus de gewone eurosport tv is al geen optie voor me.

ProScoritoManager
Eddix
#89
Sorry, ik had moeten toelichten dat ik opzoek ben naar streamen. Ik heb al geen tv meer in mijn abbo...

Zit zelf te twijfelen om het Discovery wielren abbo te nemen. Ook omdat het standaard abbo daarvan hier al in huis is, wielren optie erbij kost dacht ik maar €2,- extra. Iemand daar toevallig ervaringen mee?

Poule d'Or
ProScoritoManager
#90
Zit zelf te twijfelen om het Discovery wielren abbo te nemen. Ook omdat het standaard abbo daarvan h...

Naar mijn weten is dat hetzelfde als de HBO-versie. Maar Discovery plus wordt ook op korte termijn opgeheven en ondergebracht bij HBO, nieuwe abonnementen afsluiten is al niet meer mogelijk. Hiermee is de enige legale streamingoptie HBO + sportabonnement.

ProScoritoManager
Poule d'Or
#91
Naar mijn weten is dat hetzelfde als de HBO-versie. Maar Discovery plus wordt ook op korte termijn o...

Goed om te weten, dank u. De enshittification van alles dat leuk is heeft nu dus ook het wielrennen bereikt...

NOAD1912
Eddix
#89
Sorry, ik had moeten toelichten dat ik opzoek ben naar streamen. Ik heb al geen tv meer in mijn abbo...

👍 Van de schrik bekomen ;)

NOAD1912
Bozenik
#51
In dit topic gaan vast weer veel vragen en adviezen voorbijkomen. Daarom (en omdat ik een vrije avon...

Dit soort statistieken (hoewel hier natuurlijk een mate van subjectiviteit in zit) zijn wel erg interessant. Zie ze vaker voorbij komen, mooi als hier mensen wat tijd en moeite insteken 👍

dr klaas

Nord VPN ?

Pim Todcock

Ik ben benieuwd wat er met de prijzen gaat gebeuren. Met Roglic is misschien de topfavoriet onzeker en dat heeft ook invloed op de prijs van DFM en Vlasov. UAE heeft 4 lui die het RBH lastig moeten kunnen maken. Met Skjelmose, Tiberi, Ayuso, Cian is de witte trui flink betwist. Verder nog wat vaste subtoppers die ineens favoriet kunnen zijn bij het wegblijven van de grote mannen.

oli4g

Vlasov is voor mij echt een no-go, nog geen 4 weken geleden zijn enkel gebroken. Dat is toch anders dan een sleutelbeenbreuk waarbij je een paar dagen later terug op de rollen zit. DFM vind ik maar een gek verhaal. Kan de olympische spelen niet halen omdat zijn paspoort in Canada ligt. Gaat hij dan de Vuelta combineren met de Canadese koersen? En Roglic is volgens mij ook nog niet hersteld. Als ze de prijzen opvoeren bij Redbull dan is dat voor mij mss net een reden er geen van mee te nemen.

Laatst gewijzigd
Poule d'Or
Pim Todcock
#96
Ik ben benieuwd wat er met de prijzen gaat gebeuren. Met Roglic is misschien de topfavoriet onzeker...

Er staan nu 6 UAE'ers op de startlijst die allemaal interssant zijn. Denk dat ze ook allemaal geen zin hebben om te knechten zonder een absolute kopman als Pogacar. Het wordt een lastige puzzel.

Laatst gewijzigd
dr klaas
oli4g
#87
Met Tarling toegevoegd aan de startlijst is starten met extra ploegmakkers van Wout toch plots een a...

Dag 1 wellicht, Dag 2 met boni's kan zomaar voor wout zijn.  Je 6e en/of 7e sprinter moeten in 2,3 en 5 beter scoren als de aanvallers/klimmers/klassement mannen die je als vervanger zou pakken.     

ProScoritoManager

Waar blijven de teasers? Meestal worden er wel wat prijzen gelekt in de laatste 24 uur voor de opening toch?

1 2 3 4 ... 101 102

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.