Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 49 ... 104 105
hjjanssen1973
Astarloa
#1195
Enige die ik nu echt mis die ik graag erin wil hebben is Riccitello. Dat is mijn ogen nou typisch ie...

Eens, maar ik heb Vacek al.

Daan De Jager

Zana of een andere 1 miljoen aanvaller ?

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van Tarling naast de tijdritten? Heeft hij ook capaciteiten om een keer een vlucht te winnen bijvoorbeeld?

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Mijn team voor de proloog is nu Tarling, Rodriguez,Arensman, Van Aert, Affini, Kuss, Skjelmose, Vacek en Almeida. Dat moet toch wel wat puntjes opleveren. Ik kan Kuss nog vervangen door Narvaez of Martinez, daar twijfel ik nog over. Narvaez levert nog meer punten op als Tarling wint, maar Kuss teampunten als Van Aert wint, dus een beetje risicospreiding. Maar Kuss zal zelf niet bij de eerste 15 eindigen, Martinez misschien wel.

Imbatido

Ik heb nu een klimploeg van 10 renners staan. Van Aert zou daarna de eerste invaller worden (kan interessant worden bij groen + een goede Kuss). Is dat precies genoeg of veel te weinig? Hoeveel veiligheidsmarge bouwen jullie in?

Laatst gewijzigd
Jommelb
Imbatido
#1205
Ik heb nu een klimploeg van 10 renners staan. Van Aert zou daarna de eerste invaller worden (kan int...

Even een stukje terug lezen, daar is net een discussie over geweest en de meningen verschillen daarin. Ligt er ook aan of je voor de winst speelt of vooral om je subleague te winnen.

Jommelb
Astarloa
#1195
Enige die ik nu echt mis die ik graag erin wil hebben is Riccitello. Dat is mijn ogen nou typisch ie...

Dat is precies ook mijn twijfelpunt. Ik zou hem er nog in kunnen zetten door Rodriguez te vervangen voor 3,5 jongere en 500k upgraden. 

Hij vindt natuurlijk wel echt een parcours op maat met al dat klimmen.

Valvermeer

Wie moet ik nemen voor mijn laatste plekje t.w.v. 750k? Kron of Marit? Wie heeft de grootste potentie op punten sprokkelen en waarom?

BigMig
Astarloa
#1195
Enige die ik nu echt mis die ik graag erin wil hebben is Riccitello. Dat is mijn ogen nou typisch ie...

Ik twijfel ook. Momenteel twijfel over de keuze Cian + Mas + Del Toro vs Yates + Landa + Riccitello. Ik weet niet of daar van tevoren iets zinnigs over te zeggen valt, lijkt om het even. Nog een paar uurtjes...

HaagseHaas
Valvermeer
#1208
Wie moet ik nemen voor mijn laatste plekje t.w.v. 750k? Kron of Marit? Wie heeft de grootste potenti...

Marit kan misschien 3  keer plek 5/10 rijden in de sprint, dus max 100 punten, maar een etappe winnen gaat hij zeker niet.  Kron heeft aangegeven te zullen aanvallen, en vorig jaar leidde dat in de Vuelta tot 300 punten en ritwinst.  Ook in deze Vuelta genoeg etappes die een aanvaller als Kron zou kunnen winnen. Maar hij is het hele jaar nog niet echt in vorm geweest en er zijn andere kapers op de kust voor die etappes, dus ik verwacht niet dat hij aan dat aantal van vorig jaar komt.  Maar hij zal minimaal wel 2 of 3 keer in een kopgroep zitten en wat punten scoren. Dus,  Kron heeft een hoger potentieel met kans op veel punten maar met risico, terwijl Marit een vrij zeker aantal punten is, maar niet meer dan 100.

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Ik ben eruit. Roglic (rood), Van Aert (groen), Carapaz (blauwe bollen), Rodriguez (wit)... enige twijfel voor vanmiddag: Narvaez of Izagirre...

Symen De boer

Wie helpt.

Landa + Vansevenant of

Skjelmose + ricitello 

BigMig
Symen De boer
#1212
Wie helpt. Landa + Vansevenant of Skjelmose + ricitello 

Skjel en Ricci 

Kip

Landa + Vansevenant Als je voor winst gaat 

Astarloa
Kip
#1214
Landa + Vansevenant Als je voor winst gaat 

😂

encanto

Vind het nu echt even lastig.

 

laatste keuze die ik wil maken en ben ontvankelijk voor adviezen!:)

crod en Hermans of arensman en vacek. 

Hermans als aanvaller en vacek als sprinter..

Kip

Edit ->Maar kijk even naar rugnummers van Ineos

Laatst gewijzigd
BigMig
encanto
#1216
Vind het nu echt even lastig.   laatste keuze die ik wil maken en ben ontvankelijk voor advie...

Arensman en Vacek lijkt me

Behatzailea
Kip
#1217
Edit ->Maar kijk even naar rugnummers van Ineos

Haha net dus Crod vervangen door Arensman.

Jelmer van der Zee

Ik twijfel nog over de volgende renners, misschien dat iemand me kan helpen?

Vine + Mas vs McNulty + Tiberi

Tiberi is jongere, echter is Mas natuurlijk altijd goed in Vuelta....

Lo Zar
Behatzailea
#1219
Haha net dus Crod vervangen door Arensman.

Soms gaat een team op alfabetische volgorde 

Behatzailea
Lo Zar
#1221
Soms gaat een team op alfabetische volgorde 

Haha net dus Arensman vervangen door Crod.

Hay
ralfinho77
#1178
Alleen zal Cian ook nog het nodige aan teampunten pakken. Daarnaast ook nog kanshebber de jongerentr...

Klopt, maar de witte trui geldt voor beide. Stel max.75-100 teampunten voor Cian dan is komt hij denk ik nog niet aan het aantal punten van Skjelmose terwijl hij veel duurder is. Zoals je al kunt lezen is Skjelmose een no brainer voor mij, maar we zullen zien wat dat oplevert.

Lo Zar
Behatzailea
#1222
Haha net dus Arensman vervangen door Crod.

En dan kan je een Hennie zetten op Arendsoog à 2.75 voor top drie jongeren klassement 😎

nasibal
Lo Zar
#1224
En dan kan je een Hennie zetten op Arendsoog à 2.75 voor top drie jongeren klassement 😎

Maar wat als Witte Veder de man blijkt?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 49 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.