Mijn team voor de proloog is nu Tarling, Rodriguez,Arensman, Van Aert, Affini, Kuss, Skjelmose, Vacek en Almeida. Dat moet toch wel wat puntjes opleveren. Ik kan Kuss nog vervangen door Narvaez of Martinez, daar twijfel ik nog over. Narvaez levert nog meer punten op als Tarling wint, maar Kuss teampunten als Van Aert wint, dus een beetje risicospreiding. Maar Kuss zal zelf niet bij de eerste 15 eindigen, Martinez misschien wel.
Even een stukje terug lezen, daar is net een discussie over geweest en de meningen verschillen daarin. Ligt er ook aan of je voor de winst speelt of vooral om je subleague te winnen.
Dat is precies ook mijn twijfelpunt. Ik zou hem er nog in kunnen zetten door Rodriguez te vervangen voor 3,5 jongere en 500k upgraden.
Hij vindt natuurlijk wel echt een parcours op maat met al dat klimmen.
Ik twijfel ook. Momenteel twijfel over de keuze Cian + Mas + Del Toro vs Yates + Landa + Riccitello. Ik weet niet of daar van tevoren iets zinnigs over te zeggen valt, lijkt om het even. Nog een paar uurtjes...
Marit kan misschien 3 keer plek 5/10 rijden in de sprint, dus max 100 punten, maar een etappe winnen gaat hij zeker niet. Kron heeft aangegeven te zullen aanvallen, en vorig jaar leidde dat in de Vuelta tot 300 punten en ritwinst. Ook in deze Vuelta genoeg etappes die een aanvaller als Kron zou kunnen winnen. Maar hij is het hele jaar nog niet echt in vorm geweest en er zijn andere kapers op de kust voor die etappes, dus ik verwacht niet dat hij aan dat aantal van vorig jaar komt. Maar hij zal minimaal wel 2 of 3 keer in een kopgroep zitten en wat punten scoren. Dus, Kron heeft een hoger potentieel met kans op veel punten maar met risico, terwijl Marit een vrij zeker aantal punten is, maar niet meer dan 100.
Klopt, maar de witte trui geldt voor beide. Stel max.75-100 teampunten voor Cian dan is komt hij denk ik nog niet aan het aantal punten van Skjelmose terwijl hij veel duurder is. Zoals je al kunt lezen is Skjelmose een no brainer voor mij, maar we zullen zien wat dat oplevert.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.