Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 50 ... 104 105
Behatzailea

Tja.. bottom line is Kuss + Arendsman of Uijtje + Crod... ik ga voor het Spaanse thuisvoordeel.

Martijn Sollie

Op dit moment staan Strong, O'Connor en Fortunato in mijn team, maar ik heb ook al WvA en Groves in mijn team. Daarom zit ik er serieus over na te denken om Strong te downgraden naar Sheehan. Op die manier speel ik budget vrij voor Lipowitz en Mas. Welke onderstaande keuze zouden jullie maken? Hopelijk wil iemand hierin meedenken.

 

Strong O'Connor Fortunato

vs.

Lipowitz Mas Sheehan

KV
Martijn Sollie
#1227
Op dit moment staan Strong, O'Connor en Fortunato in mijn team, maar ik heb ook al WvA en Groves in...

Waarom zou je Sheehan in je ploeg willen? Alle punch/sprint is toch voor Strong?

klumper

Hele lastige puzzel dit keer.

Maar dit is het geworden:

Ak: Roglic, Almeida, Rodriquez, Kuss, Mas, Carapaz, Skjelmose, Poole, Gaudu, McNulty en Van Eetveld

Sprint: WvA, Groves, Canal, Marit en Schelling

Tijdrit: Tarling en Affini

Overig: Narveaz en Kron

 

Martijn Sollie
KV
#1228
Waarom zou je Sheehan in je ploeg willen? Alle punch/sprint is toch voor Strong?

Oké, daar had ik even niet op gelet. Dan fiets ik een Marit er bijvoorbeeld in i.p.v. Sheehan. Welke keuze zou jij hierin maken? Ik vind mijn sprintteam vrij topzwaar en zou graag Lipowitz erin fietsen.

Maarten Koning

Op de valreep maar even delen. Met de OS ertussen heb ik wezenlijk minder tijd besteed aan de vuelta dit jaar maar misschien is dat een keer goed.

 

Roglic

Df martinez

Vlasov

Arensman

De plus

Kuss

Mas

Carapaz

Oconnor

Skjelmose

Poole

Van eetvelt

 

Aert

Coquard

Strong

Aberasturi

Marit

Vacek

 

Affini

Narvaez

 

Best wel wat twijfels of vraagtekens over bijvoorbeeld vlasov, martinez en de plus maar met 12 klimmers/ak mannen is het wat makkelijker switchen.

Ik zet in op een dominante roglic maar ook zonder dat denk ik dat het wel aardig staat.

KV
Martijn Sollie
#1230
Oké, daar had ik even niet op gelet. Dan fiets ik een Marit er bijvoorbeeld in i.p.v. Sheehan...

Heb zelf idd ook Marit. Zijn interview vond ik wel vrij geruststellend. 

KV
HaagseHaas
#1200
In de weinige sprintetappes gaan Groves en van Aert gewoon strijden om de winst, en Coquard daaracht...

Finish van 2 en zeker 3 lopen wel wat op. Ik verwacht daar Strong niet persé veel achter Groves hoor. 

Titivoeckler

Om even terug te komen op de discussie groves: dat zijn wel hele zekere punten. Je kan daar wel op besparen, maar dan steek je dat budget in je ak ploeg. Er vanuitgaande dat je daar ook al flink wat budget in hebt gestoken: Wie ga je voor 3 miljoen of een deel daarvan halen die de zekerheid geeft op punten, die je nog niet hebt en  je niemand eruit klikt die in de punten rijdt. Ondanks dat groves geen 300 punten gaat halen, gaat het aantal punten per keer dat je hem opstelt wel vrij hoog zijn vermoed ik.

tpp
klumper
#1229
Hele lastige puzzel dit keer. Maar dit is het geworden: Ak: Roglic, Almeida, Rodriquez, Kuss, Mas,...

Goeie ploeg! Zou schelling nog wisselen voor rivera. Die pakt vandaag 27p en morgen misschien ook wel 11p. Dat moet ide nog maar zien te halen

floda

Zie veel teams zonder yates. Zit bij mij ook nog op de wip voor cian. Kan door wit en groen voor wva iedere etappe zo'n 10 punten onder yates eindigen. En dan heb ik anderhalf over voor verbetering rest van team. Maar durf het nog niet....

KV
Titivoeckler
#1234
Om even terug te komen op de discussie groves: dat zijn wel hele zekere punten. Je kan daar wel op b...

In deze Vuelta wil ik vooral de AK mannen meenemen die ik echt wil. Of deze het dan gaan waarmaken moet idd nog blijken.
Er kunnen 5 sprints zijn. Het kunnen er ook 3 zijn waarbij een misser snel gebeurd is. Ploeg rijdt voor Groves maar echt indrukwekkend vind ik zijn lead out toch niet. 

Jommelb

Lees met dat ze McNulty toch ook hoog in het klassement gaan proberen te houden. Maakt hem toch wel interessant als hij goed is.

Gruttepi3r

Dit is de ideale tip:

 

"Vuelta live kijken

Vuelta live kijken? Met NLZIET kun je niet alleen live en terug tv-kijken, maar soms ook vooruit. Op meerdere apparaten tegelijk. Overal in de EU. Probeer 14 dagen gratis en kijk direct."

Dit is wel ideaal, ik skip gelijk even door naar de uitslag, helpt mij weer bij de keuze of Tarling wel/niet mee moet. Doe ermee wat je wilt ;) 

 

Heeft iemand nog een tip om de vuelta te kijken als je geen TV abbo hebt? 

BigMig
floda
#1236
Zie veel teams zonder yates. Zit bij mij ook nog op de wip voor cian. Kan door wit en groen voor wva...

Zoals al aangegeven hier hetzelfde geval. Yates+Landa+Del Toro vs Cian+Mas+Riccitello. Heb echt geen idee wat het beter gaat doen. Neig nu meer naar Yates omdat hij in potentie kan winnen, maar ik denk dat Cian zn puntjes wel gaat opleveren en heb iets meer vertrouwen in Mas dan Landa. Maar ik denk dat het weinig uitmaakt.

De Tourminator

Ik wil Soler, maar heb maar 2M over. Voor wie zal ik gaan? Tarling of Strong?
Konden we maar net als in het begin gewoon minder renners kiezen dan 20😉

BigMig
Gruttepi3r
#1239
Dit is de ideale tip:   "Vuelta live kijken Vuelta live kijken? Met NLZIET kun je niet allee...

Tiz cycling voor de skere piraten onder ons

De Tourminator
Jommelb
#1238
Lees met dat ze McNulty toch ook hoog in het klassement gaan proberen te houden. Maakt hem toch wel...

Waar heb je dat gelezen?

Berend

Leuke puzzel deze Vuelta! Nog 2 uur om precies de verkeerde wissels toe te passen :)

Blijf zelf steeds heen en weer wisselen tussen Arensman en Uijtdebroeks. 

Overigens vind ik dit verwarrend in de Scorito regels:

Er was toch net een verandering geweest dat teampunten in tijdritten juist WEL tellen?

Arensman en Narváez vandaag opstellen voor teampunten Tarling was wel het plan...

Berend

Oh wow, het lijkt een taal-issue.

In de Nederlandse regels staat de laatste ** regel er niet meer.

Phally
Gruttepi3r
#1239
Dit is de ideale tip:   "Vuelta live kijken Vuelta live kijken? Met NLZIET kun je niet allee...

sbs.com.au/ondemand/cycling 

VPN op Australia, account aanmaken en bevestigen en voila, alles gratis met terugkijken en highlights.

Stoempen24

Laatste grote overweging, benieuwd naar jullie ideeen: Mas of Arensman, en gekoppeld welke 2e UAE renner?

Mas + Soler/Vine/DelToro/McNulty, of Arensman + DelToro/McNulty? 

 

Wat nu staat voorgesorteerd:

GC: Roglic, Almeida, CRod, Carapaz, Kuss, Arensman, Skjelmose, Van Eetvelt, Poole,

Sprinters: WvA, Groves, Marit, Schelling, Canal

Stage / TT / Team punten / other: Vacek, Narvaez, Kron, Ricitello, Lipowiz, McNulty

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

De voorspellingen van onze Deense Fietsprofessor eens doorgelezen

Hij heeft wel heel veel vertrouwen in Landa en Narvaez.

En hij geeft steeds Groves de vijf sterren waar die voor Van Aert moeten zijn.  

Thuisrijders Rodriguez en Mas krijgen nauwelijks sterren.🤔

Viel bij Feltet al op dat zijn analyses enorm uitgebreid en grondig zijn, maar qua voorspellingen zat hij er steeds nogal naast. Zou dat nu bij TV 2 verbeterd zijn? De analyses zijn inmiddels wel wat minder uitvoerig in ieder geval.

Laatst gewijzigd
Hay
Valvuillerdemoz
#1248
De voorspellingen van onze Deense Fietsprofessor eens doorgelezen Hij heeft wel heel veel vertrouwe...

Als je 30 0f 40 namen noemt zit je wellicht altijd goed. Beperk je dit tot b.v. 10 dan wordt het heel wat moeilijker. Maar zeker in deze Vuelta, denk dat alles kort bij elkaar zit en je niet persé alle toppers nodig hebt.

Timber
De Tourminator
#1243
Waar heb je dat gelezen?

Hier staat een quote tussen over McNulty: https://sporza.be/nl/2024/08/07/tips-voor-je-vueltamanager-belgische-klassementsman-3e-troef-van-uae-en-2-baskische-vrijbuiters~1723062058162/

1 2 ... 50 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.