Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 51 ... 104 105
Valvuillerdemoz

Grootste twijfel is hier nog om CarRod en Mas te vervangen door Yates en Mc Nulty. Aan de andere kant: Ik heb Almeida al en spreiding is ook wel wat waard deze Vuelta denk ik. 

Kan ook nog Skjelmose één op één vervangen door McNulty. Die is misschien wel beter in de tijdritten, maar geen jongerentruipunten en  mag hij verder nog wat meer dan knechten?

floda

Ben er wel uit denk ik. Neem veel

oudjes mee die deze lange steile beklimmingen allemaal al goed gedaan hebben en maak met name de keus bij de jonkies. Dus laat arensman, tiberi en Cian thuis en heb crod en skjelmose wel. Vind cian  daarbij grootste gemis maar durfde niet aan om yates niet te nemen. Verder eigenlijk alle toppers  voor AK en dus dunne sprintploeg. 

Willempie94
Valvuillerdemoz
#1248
De voorspellingen van onze Deense Fietsprofessor eens doorgelezen Hij heeft wel heel veel vertrouwe...

Vindt alleen zijn aangewezen winnaar erg bijzonder. Van alle namen noemt hij deze...

Zal het ongetwijfeld goed doen maar ik zie hem niet winnen.

Jommelb
De Tourminator
#1243
Waar heb je dat gelezen?

Ergens op sporza rondom dat spel

Berend

Mijn oplossing voor niet kunnen kiezen tussen Arensman, Uijtdebroeks en Tiberi is ze alledrie thuislaten...

Flinke FOMO (maar dat houd je toch met zoveel toppers), maar heb nu een goede balans gevonden.

Heb een lijstje gemaakt met eisen zoals:

  • 9 tijdrijders nodig (4x AK + Tarling + Affini + Van Aert + Narváez + Vacek geworden)
  • 2x UAE nodig (Almeida + Del Toro geworden)
  • Teammaat Roglic nodig (Lipowitz geworden)
  • Teammaat Tarling nodig (Narváez geworden)

Affini en Kuss zijn nu mijn 8e/9e man in de sprintritten. Voelt gek maar het past ;) Hopelijk gaat Van Aert knallen!

Grootste FOMO met Yates (en de genoemde 3,5 M mannen) en had graag Ciccone of Rubio maar dat pastte allemaal niet.

Succes allemaal :)

ZK
Valvuillerdemoz
#1248
De voorspellingen van onze Deense Fietsprofessor eens doorgelezen Hij heeft wel heel veel vertrouwe...

Je kunt op de foto van elke renner klikken, dan schuift de beargumentatie uit. Nog best uitvoerig vind ik zelf.

Laatst gewijzigd
Thomzie

Wie kan me nog helpen aan een 500K-parel?

 

Geen C.Rodriguez of Armirail, maar?

Daan Brakenhoff
Thomzie
#1257
Wie kan me nog helpen aan een 500K-parel?   Geen C.Rodriguez of Armirail, maar?

Pacher ;)

Berend
Thomzie
#1257
Wie kan me nog helpen aan een 500K-parel?   Geen C.Rodriguez of Armirail, maar?

De Gendt?

Heeft zich goed voorbereid en rijdt zijn laatste grote ronde.

Valvuillerdemoz
ZK
#1256
Je kunt op de foto van elke renner klikken, dan schuift de beargumentatie uit. Nog best uitvoerig vi...

Ja, dat zit er ook nog bij inderdaad. Maar ik was eigenlijk meer aan het kijken naar de voorspellingen per etappe.

Michielenwaaier
Timber
#1250
Hier staat een quote tussen over McNulty: https://sporza.be/nl/2024/08/07/tips-voor-je-vueltamanager...

Pohh dit maakt voor mij toch wel een groot verschil hoor. Almeida is 3.5m duurder dan McNulty. Nu zal Almeida ook wel iets hoger eindigen, maar als McNulty ook klassement gaat rijden fietst hij zijn puntjes wel bij elkaar en kan ik die euro's ergens anders besteden. Thanks voor het delen! Last minute hersenkraker wel ;)

yoeri

Hoi heren,

 

Is er iemand die last minute met mij mee wil denken?

 

Ik heb de laatste tijd weinig tijd door jong gezin en slapeloze  nachten dus geen inbreng gehad tot op heden.

 

Ik zit met een paar breinbrekers. Hieronder zal ik een stukje van het team, eventuele wijzigingen en redenen aangeven. Iemand met een goed advies? Alvast dank.

 

Zit in tijdrijders precies goed, maar vindt Tarling toch duur (heb ik nu) en twijfel hem te vervangen voor een tijdrijdende klassementsrenner. Mag van mij nog 1 meer zekere klassementsrenner bij. Ook mag het sprintersteam ook nog wel groeien, maar verwacht met truipunten niet teveel te verliezen. Scorito technisch lijkt Arensman mij een mooie vanwege teampunten in tijdrit en daarna waarschijnlijk en eigen punten. Daarom lichte voorkeur boven Tiberi (ook vanwege Giro-Vuelta combinatie die bewezen werkt bij Arensman). Toch is de opoffering van Tarling naar Arensman dusdanig groot binnen mijn team dat ik overweeg om Vlasov toe te voegen. Eventueel redelijk wat teampunten, eigen punten en goede tijdrit.

 

Huidige renners waarover ik twijfel te vervangen:

Tarling

Del Toro

Aberasturi

Pelayo Sanchez

 

Eventuele wijzigingen:

 

Optie 1:

Tarling out - Arensman/Tiberi in

Del Toro out - Campenaerts/Küng in

Aberasturi out - Marit in

 

Optie 2:

Tarling out - Vlasov in

Aberasturi out - Marit in

Pelayo Sanchez out - Nelson Oliveira in

 

Iemand die hier tips voor heeft?

 

Daarnaast vraag ik me af of bijvoorbeeld Doull, Livyns, de Pestel gaan sprinten en of ze dan ook ereplaatsen gaan behalen. Iemand daar toevallig info over?

 

Fijne Vuelta allemaal, wordt een leuke lijkt het!

KV
Michielenwaaier
#1261
Pohh dit maakt voor mij toch wel een groot verschil hoor. Almeida is 3.5m duurder dan McNulty. Nu za...

Sinds wanneer is McNulty een grand tour renner?

De Tourminator
yoeri
#1262
Hoi heren,   Is er iemand die last minute met mij mee wil denken?   Ik heb de laatste...

Ik kies dan toch voor je huidige 4, al heb ik McNulpunty ipv Tarling. Bij mij stond Del Toro er als 1e in. Als die zijn potentie gaat laten zien dan zit je heel erg goed. Maar kan ook 2M weggegooid geld zijn als hij alleen moet knechten.

roburger
Thomzie
#1257
Wie kan me nog helpen aan een 500K-parel?   Geen C.Rodriguez of Armirail, maar?

Clément Berthet

Astarloa
KV
#1263
Sinds wanneer is McNulty een grand tour renner?

Haha ja die snap ik ook niet. Lekker alles omgooien een uur van te voren vanwege 1 bericht.

De Tourminator
KV
#1263
Sinds wanneer is McNulty een grand tour renner?

Dat is hij niet, maar misschien samen met Soler in de aanval zodat de rest moet reageren en Almeida en Yates kunnen afwachten. Hij staat na vandaag ongetwijfeld in de top10.

Astarloa

De rest zal zich echt niet heel druk gaan maken om McNulty. Zal vandaag zeker gaan scoren maar gaat in het klassement geen gekke dingen doen verwacht ik.

Michielenwaaier
De Tourminator
#1267
Dat is hij niet, maar misschien samen met Soler in de aanval zodat de rest moet reageren en Almeida...

Exact

KV
De Tourminator
#1267
Dat is hij niet, maar misschien samen met Soler in de aanval zodat de rest moet reageren en Almeida...

Geavanceerde taktieken zijn niet aan UAE besteed

yoeri

Bedankt voor de reactie. Ben nu toch aan het twijfelen door het bericht over McNulty. Deze kan tarling goed vervangen, zeker wel twee keer top 5 a 6 verwacht ik. Gaat niet enorm veel punten scoren en zorgt er wel voor dat als hij de eerste 1 a 2 weken probeert mee te doen, hij vaker punten kan pakken dan Tarling. Poeh. Nieuwe breinbreker. Wordt toch de keus tussen Tarling en McNulty, zorgt ervoor dat de rest niet helemaal om hoeft in het team.

Laurenesi

Ik heb er zin in! Lees dat ik zonder Yates en Roglic niets van hoef te verwachten, maar ben zelf eigenlijk wel overtuigd van mijn kansen. Good luck allemaal, moge de beste winnen!

John Bon

Allemaal goed en wel McNulty maar ik zit vol op De Del Torro hype :D 

Veel twijfels rond Roglic zoals velen maar uiteindelijk toch maar met Roglic en zonder Yates. 

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Erg jammer dat er niks over de plannen van Casper Pedersen te vinden is, was een hele fijne pion voor tijdrit + sprint geweest mits hij een vrije rol krijgt. Voor de rest staat mijn ploeg wel, met ik denk voor de eerste keer ooit meer renners voor de heuvels/vlucht dan voor de sprints (waarbij Van Aert en Vacek, die idd lijkt te mogen sprinten, voor allebei tellen). Dylan Teuns met pijn in het hart weggelaten maar er waren zoveel opties in die categorie en het telt toch nogal zwaar dat hij pas na de rustdag losgelaten lijkt te worden...

De Tourminator

Nou, last 5 minutes switch? Hier niet meer. Hopelijk een mooie Vuelta en iedereen verlost van pech vandaag. Dat de beste mag winnen💪

1 2 ... 51 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.