Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 52 ... 104 105
Dekkerony
yoeri
#1271
Bedankt voor de reactie. Ben nu toch aan het twijfelen door het bericht over McNulty. Deze kan tarli...

McNulty stond er bij mij dag 1 al in, was mijn dark horse(helaas door het bericht nu niet meer) 

Voor het eerst dat ik zie dat mijn voornaam op exact dezelfde manier geschreven wordt.

Suc6 Yoeri en alle anderen. Fijne Vuelta

Vamos!

Cyclekiller

Mijn VUELTA team na veel puzzelen!

Roglic, Almeida, Uijtdebroeks, Kuss, Mas, Carapaz, Ciccone, Meintjes.

Tarling, Affini, Campenaers, Kung.

van Aert, Groves, Coquard, Strong, Aberasturi.

Narvaez, Kron, De Gendt

Arensman had ik er graag in gehad. Maar er is veel, teveel keus. 

yoeri

@Dekkerony, is die van jou ook zonder hoofdletter dan? 😉

yoeri

Team uiteindelijk niet echt meer veranderd. Vaker last-minute wijzigingen gedaan die (door meestal valpartijen) verkeerd uitpakken.

 

Roglic

Almeida

Rodriguez

Kuss

Mas

Landa

Carapaz

Skelmose

Van Eetvel

Poole

 

Tarling

Vansevenant

Narvaez

Vacek

 

Van Aert

Strong

Aberasturi

Marit

Miguel

 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Veel plezier iedereen weer:)

ditisdavid

Roglic, Yates, Almeida, Mas (eerste die ik erin klikte, verrast me dat velen aan hem twijfelden), Landa, Carapaz, Skjelmose, Van Eetvelt, Poole (11 man vond ik te veel - wie gaat de bergritten controleren, wie pakt even zoals Pogacar per klim 5 minuten terug indien nodig?)

Van Aert, Groves (kan een rit als etappe 7 ook prima overleven), Aberasturi, Marit (enige veilige budgetopties), Vacek 

Narvaez, Kron, Schmid, Hermans (maar er waren hier nog 10 goede keuzes...)

Affini (kwam anders te krap uit voor de eerste 3 dagen + deze tijdritten passen hem perfect)

Ik had heel graag Pedersen gespeeld ipv Aberasturi, dan was Schmid sowieso veranderd in Teuns en had ik nog een aantal andere leuke mogelijkheden met de laatste 250k, maar was me te onzeker.

Succes allemaal!

NOAD1912

Succes mannen.. de laatste puzzel van het wielerseizoen is gelegd.

Klassement: Almeida, Yates, C. Rodriguez, Mas, Kuss, Carapaz, Skjelmose, Poole, Van Eetveld, Riccitello

Klimmers/aanvallers: Del Toro, Narváez, Vacek

Sprint: Van Aert, Groves, Strong, Marit, Miquel (hopelijk ook hier Narváez en Vacek)

Tijdrijders/teampunten: Affini en McNulty

Ik wilde er op het laatst per se Schelling in, voor toch 5 zekere punten 6 t/m 15, maar dat lukte niet meer.   

Scoritotechnisch uiteraard is mijn grote banenschil het ontbreken van de Bora's. Ook vrees ik vele bankpunten, maar die zullen voor iedereen onontkombaar zijn.

Laatst gewijzigd
John Bon

Allee dan ook maar es delen. 

Roglic
Almeida
Landa
Carapaz
C.Rodriguez
Del Toro (hypetrain)
Van Eetvelt
Kuss
Skjelmose
Tiberi
Poole

Wva
Aberasturi
Marit
Strong

Valter
P.Sanchez
VPP
Vacek
Narvaez


Laatst gewijzigd
Dekkerony
yoeri
#1279
Team uiteindelijk niet echt meer veranderd. Vaker last-minute wijzigingen gedaan die (door meestal v...

Ik nog wel had geen van Eetvelt en die wilde ik er nog graag bij hebben..

Dus uiteindelijk met veel moeite Skjilmose eruit in de hoop dat van Eetvelt hoger eindigt(wel veel mindere tijdrit natuurlijk dus zal het in de bergen beter moeten doen) en daardoor mijn 500k man geupgrade naar Lipo

Gr Yoeri😉

Berend

Ben tevreden met mijn team, maar misschien iets té gefocust op de 1e tijdrit (maar ja veel punten!) ;)

  • Bergen: Roglic, Almeida, Kuss, Arensman, Mas, Carapaz, Skjelmose, Del Toro, Riccitello, Van Eetvelt, Lipowitz (11)
  • Aanval/Heuvel: Narváez(+sprint?), Kron (+wie er van GC wegvalt)
  • Tijdrijders: Tarling, Campenaerts, Affini(ook opvul in sprints)
  • Sprinters: Van Aert, Groves, Schelling, Marit (+ Affini + Narvaez + GC/Truien)

Teamgenoten van Almeida (Del Toro), Kuss (Aert/Affini) en Roglic (Lipowitz) voor de spreiding. 

Heb alleen een probleem als Yates de Vuelta wint haha.

Vandaag opgesteld: Tarling (C), Narvaéz, Arensman, Almeida, Skjelmose, Roglic, Van Aert, Affini, Campenaerts

Succes en veel plezier allen :)

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Team De Tourminator:

Roglic, Almeida, Carlos Rodriguez, Kuss, Mas, Carapaz, Skjelmose, Poole, Cristian Rodriguez.

van Aert, Groves, Marit, Vacek

del Toro, McNulty, Narvaez, van Eetveld, Lipowitz, Sanchez, Lafay


Ik wilde eigenlijk Soler mee, daar verwacht ik veel van. Het is McNulty geworden. Voor Yates moest ik teveel switchen, of Almeida eruit. Die is beter in het tijdrijden. Bergop zullen we moeten afwachten. Yates voor het eerst laatste 6 jaar dat hij 2 grote rondes doet in 1 jaar. Tel alle teampunten van Pogi eraf en zijn potentieel is dan niet zo hoog. Misschien dit jaar wel, dan maar geen beker.
Ik verwacht Roglic in het rood, WvA in het groen en Carlos Rodriguez in het wit. Je kunt met je team vele kanten op, ik ben hier op uit gekomen. We gaan zien wat het waard is over 3 weken.

 

Succes allemaal.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Gijs Leemreize en Filippo Baroncini staan niet in de top 100 van totaal gekozen renners. Dus daarmee kan ik het verschil maken. De vraag is alleen, wanneer stel je ze op?

Behatzailea

Nou... Campenaerts valt me nu al tegen 😅

Imbatido

Klim: Almeida, Yates, Rodriguez, Kuss, Mas, Carapaz, Skjelmose, Del Toro, Van Eetvelt, Riccitello

Sprint: Van Aert, Groves, Strong, Vacek, Schelling

Tijdrit: Tarling, Affini

Aanval: Narvaez, Hermans, Lafay

Geen Roglic, die was me te duur. Voor die prijs moet hij toch wel erg goed zijn. 0 Bora's. Ik hoop dat of Almeida of Yates wint en ze daarmee elkaar versterken. Verder gekozen voor 'potentiële winnaars' met Carlos Rodriguez, Kuss, Mas en Carapaz. Die hebben de afwezige toppers ooit al het dichtst benaderd dus dit is hun kans. De 3.5M jongeren zijn in mijn ogen niet meteen winnaarsmateriaal en daarom thuisgelaten.

 

Dan vier kleine vraagtekens. Skjelmose heeft hier een doel van gemaakt dus ook erin geklikt. Del Toro wilde ik graag meenemen. Van Eetvelt lijkt een koopje. En Riccitello uiteindelijk gekozen met name voor de slotweek, geloof ik wel in. Kan voor allemaal hun doorbraak worden maar kan ook tegenvallen.

 

Sprintploeg met Wout en Groves als no-brainers. Zijn gewoon 1 en 2 in elke sprint. Strong kan je ook vaak opstellen en kan ook vanuit een vlucht scoren. Ook Vacek is heel allround en wilde ik graag mee. En Schelling meegepakt, in de hoop dat hij weer op niveau is en zich gaat mengen. Die kan normaal gezien ook wel een heuveltje over dus dat leek me interessanter dan veel andere opties.

 

Uiteindelijk gegaan voor Tarling omdat ik mijn budget in de klim- en sprintploeg niet meer lekker kwijt kon. En die punten in de eerste dagen zijn toch wel lastig te pakken zonder hem wat absoluut een bonus is. Ook Affini nog toegevoegd in plaats van extra sprinter.

 

Dan nog Narvaez die je in veel ritten kan opstellen en je zelfs kopman kan maken. En voor de teampunten. Hermans kan een heuvel over en heeft een goede sprint. En Lafay voor de punchritten.

Nog getwijfeld of 10 klimmers genoeg is in een Vuelta maar Max Poole toevoegen ipv Lafay zal het verschil ook niet maken denk ik.

Laatst gewijzigd
Quelbois

Team ook weer in de steigers . Lastigere puzzel dan Giro en Tour. Ik ben er niet van overtuigd dat Roglic hetzelfde herstel vermogen heeft als Vingegaard en dat hij de hele Vuelta goed of überhaupt erbij is. Dat maakt een breed team mogelijk waarbij de jeugd de toekomst heeft (hoop ik) . Kan ook na etappe 4 uithuilen worden . 

GC: Almeida (yates in een 2e grote ronde moet ik nog zien), C Rod, Tiberi, Mas , GC Kuss, Landa, Carapaz , Skjel met erachter Del Torro en Eetveld (10)

sprint ; Wout, Groves, Strong , Aberasturi en Marit (5)

TT; Tarling en Affini (ook voor Wout zijn trui punten en etappes) (2)

en tot slot voor overgangs etappes / aanval Narvaez (Wout zijn concurrent op lastige etappes?) , Lafay en Q Hermans (3)

mooie weken , op naar een open en verrassende koers

ditisdavid

Ik had niet Lipowitz uit mijn ploeg moeten gooien...

Behatzailea
ditisdavid
#1291
Ik had niet Lipowitz uit mijn ploeg moeten gooien...

En ik had m op moeten stellen haha

ditisdavid
Behatzailea
#1292
En ik had m op moeten stellen haha

Dit had je moeilijk aan kunnen zien komen, zelfs in zijn hele goede Romandië was hij pas 19e in de tijdrit. Als hij deze lijn doortrekt naar de bergen vrees ik voor een podium...

Jommelb

Daar zijn de eerste baalberichten al. Wie komt als eerste met "wanneer start het klassiekerspel?"

Behatzailea
Jommelb
#1294
Daar zijn de eerste baalberichten al. Wie komt als eerste met "wanneer start het klassiekerspel?"

Ja, je moet het toch met íemand delen ;)

BigMig
ditisdavid
#1291
Ik had niet Lipowitz uit mijn ploeg moeten gooien...

Ik had dit wel zien aankomen. Had helaas geen ruimte meer voor 'm, maar nog wel Roglic erin geklikt zodat ik sowieso een ploeggenoot van 'm mee heb, voor de zekerheid 

Laatst gewijzigd
De Tourminator
Behatzailea
#1292
En ik had m op moeten stellen haha

En ik ook, de eerste bankpunten komen er aan ...

snoek1974

Mijn team 

Almeida / Yates / C Rodriquez / Kuss / Carapaz / Ciccone / Zana / de Plus / Tiberi Skeljmose en van Eetveld 

tijdrit Tarling

sprint punch 

Van Aert , Groves , Strong , Marit , Vacek , Schmidt , Miquel , en Narvaez 

Aberastuuurrriii

AK/Klim: Almeida, Yates, Rodriguez, Mas, Kuss, Landa, Carapaz, Skjelmose, Van Eetvelt, Poole

Sprint: Van Aert, Groves, Strong, Canal, Aberasturi

Aanval: Narvaez, Vacek, V. Paret-Peintre

Tijdrit: Affini, Campenaerts

Hier moeten we het mee gaan doen. Zonder BORA dus. Succes allemaal!

ditisdavid

Tot zover de veilige Ineos-punten. Met enkel Narvaez moet dat netto in mijn voordeel zijn.

1 2 ... 52 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.