Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 53 ... 104 105
Michielenwaaier

Tarling voorlopig 2e achter Affini. Die Ineos teampunten gaan dus niet op. Verrassend goed van Affini zeg! Nu wachten op WvA

De Tourminator

Nu al een verrassing. Goed voor de mensen met Affini, tegenvaller voor de mensen met de Ineos opvulling (zoals ik zelf). Lipowitz en Kuss ook nog op de bank...

Daan Brakenhoff

Opgesteld Kev?

De Tourminator

McNulpunty was het ooit, nu erg blij dat ik hem vandaag voor die 2M heb genomen. Verrassende uitslag kunnen we wel zeggen.

Bozenik
ditisdavid
#1274
Erg jammer dat er niks over de plannen van Casper Pedersen te vinden is, was een hele fijne pion voo...

Waar las je dat Vacek lijkt te gaan sprinten? Halve dag gezocht naar een artikel hierover, niets gevonden en hem toen toch maar niet genomen. Lekker spelletje blijft het toch 😅

Jommelb
pirazzi
#1287
Gijs Leemreize en Filippo Baroncini staan niet in de top 100 van totaal gekozen renners. Dus daarmee...

Baroncini ook opgesteld neem ik aan?😅

ditisdavid

317 punten, zat behoorlijk mee met de goede prestaties van Vacek en Schmid. Helaas wel Yates op het bankje, daar blijft hij morgen ook want Van Aert kan amper het podium mislopen morgen.

ditisdavid
Bozenik
#1305
Waar las je dat Vacek lijkt te gaan sprinten? Halve dag gezocht naar een artikel hierover, niets gev...

Link

pirazzi

Helaas niet JommelB. Morgen dan maar.

Jommelb
pirazzi
#1309
Helaas niet JommelB. Morgen dan maar.

Maar hoeveel truien heeft McNulty dan nog? Of verwacht je hem in de sprint?

pirazzi

Nee, misschien wel top 5 in het jongerenklassement, nu 7de.

Fins Els Collons

Ineos valt door de mand als team.

yoeri

Godver baal echt dat ik McNulty last minute toch terug gewisseld heb voor Tarling

Imbatido

Tarling heeft kennelijk weinig getraind sinds de Spelen. Dure 2 miljoen.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/tarling-compleet-ontgoocheld-na-vuelta-deceptie-voelde-mij-als-een-baksteen


'Ik voelde mij leeg. Sinds de Olympische Spelen gaat het moeizaam. Ik voelde mij gewoon als een baksteen. Ik worstel mentaal en op gebied van training sinds de Spelen.'

Ragnar Lolbroek

Team Lolbroek 

Roglic, Almeida, Yates, Kuss, Mas, Carapaz, Skjelmose, Van Eetvelt, Poole, Martin, Schmid

Narvaez, Lafay,

Affini

Van Aert, Groves , Strong,  Aberasturi, Vacek , Marit 

Opstelling vandaag: Van Aert(c) , Affini, Vacek,  Schmid,  Narvaez,  Roglic, Almeida,  Yates, Skjelmose. 

Dekkerony
yoeri
#1313
Godver baal echt dat ik McNulty last minute toch terug gewisseld heb voor Tarling

yoer had gezegd dat het mijn dark horse was(baalde alleen dat hij vlak van tevoren als 3 man werd bestempeld)

Altijd luisteren naar een naam genoot he😜

Mas Nada

Gekozen voor:

  • Roglic (in normale doen nr. 1)
  • Almeida (als Portugees toch speciaal)
  • C.Rodriguez (gokje)
  • Kuss (titelverdediger maar in nieuwe rol wel twijfels)
  • Uijtdebroekx (VLB wed toch niet op 1 paard?)
  • Skjelmose (focus is alles)
  • Mas (what's in the name)
  • Carapaz (aan overtuiging geen gebrek.. )
  • Kron (stond er van vorig jaar nog in)
  • van Eetvelt (stond er al in)
  • Hermans (zijn er nog meer Belgen?)
  • Marit (ja)
  • Van Aert (verrassend hè)
  • Narvaez (punchy)
  • Groves (sprintkoning hier)
  • Aberasturiiiii (leuk, post hier persoonlijk)
  • Vacek (veelzijdig)
  • Affini (tijd)
  • C. Rodriguez (was in de war met die andere, koopje!)
  • Durf ik niet te zeggen

Yates, Landa had ik er graag bij gehad. DFM is overbodig denk ik als je voor Roglic kies. Toch?  

Sjasfriet

Campenaerts in de ploeg en 3 Ineos opgesteld, waaronder de nitwit van de dag.

Plan Tarling kan dus nu al als de slechtste keuze ooit worden bestempeld.

Maar ik zal de enige niet zijn aangezien er nog 40% (Pff zo zwak) achter me staat zeker? :p

encanto

Vamos...

Hiermee ga ik het proberen:

ak: roglic, almeida, arensman, mas, Kuss, Carapaz, landa, skjelmose, van eetvelt, poole

sprint: van aert, groves, aburasturri, Marit, affini en vacek

vlucht: narvaez, de plus (klote tarling;)), Hermans 

extra: del toro.

redelijk begonnen, maar momenteel doet mijn last minute wissel arensman, landa van Crod/mcnulty een beetje pijn, maar Madrid is nog ver!;)

 

veel plezier allemaal

 

HZ57

Aantal klassementsmannen die toch een behoorlijke tijdrit zouden moeten kunnen neerzetten, hebben het lelijk laten afweten. Voor morgen maar 4 echte sprinters + een c sprinter. Maar in de bergen hoop ik toch te gaan klimmen sta nu op 69%

Sambonhof

Ik sta nu plek 97 van de 98 in het flitsforum oof. Ik had Yates en Lipowitz helaas op de bank, geen best begin van mijn eerst Scorito Vuelta zo. Ik heb wel een extra goede sprinter meegenomen (Coquard) dus hoop het morgen weer een beetje goed te maken

dr klaas
Sambonhof
#1321
Ik sta nu plek 97 van de 98 in het flitsforum oof. Ik had Yates en Lipowitz helaas op de bank, geen...

Sta weinig  boven je vamos primoz 

Daan Brakenhoff
HZ57
#1320
Aantal klassementsmannen die toch een behoorlijke tijdrit zouden moeten kunnen neerzetten, hebben he...

Zou wel willen weten welke klassementsmannen je hiermee op doelt. Als ik naar de top15 van vandaag kijk zie ik op Lipowitz na (en heel stiekem is het nieteens raar dat Lipowitz hier sterk rijdt) niemand die ik hier niet verwacht had (alsin ik sta er niet van te kijken dat zij top15 rijden op dit parcours). Had je dan verwacht dat 'degelijke' tijdrijders als Yates, CarRod, Mas en DFM hier bijvoorbeeld top15 hadden moeten rijden, en dus boven mannen als Oliveira, Armirail en Asgreen horen te eindigen op dit parcours?


Ja, wellicht had een hele goede dag van Arensman, Vlasov of Tiberi in een top10 kunnen resulteren. Maar verder doen de meeste klassementsmannen hier 'gewoon' wat vooraf te voorspellen was.

 

martijncr

Wie pakt morgen de bergtrui? ⚪️🔵⚪️🔵

bdebouwer

Verwachten we morgen iets van Kron of Narvaez?

En durven jullie (op McNulty na) de uae mannen thuis te laten?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 53 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.