Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 54 ... 104 105
Sjasfriet
bdebouwer
#1325
Verwachten we morgen iets van Kron of Narvaez? En durven jullie (op McNulty na) de uae mannen thuis...

Narvaez ga ik opstellen.

Met mn 2 uae mannen ga ik de gok wagen dat wva en vacek respectievelijk 1 en 2 / 3 (dus 1 jongeren) staan in t klassement morgen avond en dus kuss en skjelmose opstellen in hun plek. Skjelmose haalt zelf ook nog een puntje binnen, dus ja ... Voor wat t waard is in de sprintritten. 

Laatst gewijzigd
Johnnyloco4

Is het nog niemand opgevallen dat Kung zijn 4e plek in het puntenklassement niet correct verwerkt is bij Scorito? Hij wordt als 6e geregistreerd momenteel en Affini als 4e. 

pirazzi

Misschien was er onderweg een tussensprint? Maar serieus: kijk bij "Contact" - "Foutieve sportdata" - "Ga naar het contactformulier"

Laatst gewijzigd
NielsH97

Ik ga voor de Visma theorie die ik van te voren had bedacht vandaag dus;

WVA (c), Kuss, Uijtdebroeks, Affini, Strong, Groves, Vacek, Aberasturi en Narvaez

Fieljepper

Via de Morrizz voorbeschouwing adviseren ze om McNulty niet mee te nemen aangezien de verwachting is dat hij zijn rode trui niet zal behouden. 'Hij zal hooguit twee of vier punten voor het klassement halen'. Echter zelfs als van Aert en Vacek beide via boni's over hem heen gaan dan krijgt hij toch nog zes punten voor de 3e plek in het klassement of zie ik hier iets over het hoofd?

Met zes punten (waarvoor top drie voor vacek nodig is) vind ik het al een grotere gok om bijvoorbeeld Skjelmose te nemen. Puur op de gok dat Vacek rood pakt en zijn teampunten van pas komen.

 

Heel benieuwd wat ik hier gemist heb!

RappeEddy

Denken we echt dat Narvaez vandaag wat gaat proberen of mee sprinten?

Freek Flemminks

Ik kan niet goed vinden hoeveel bonificatieseconden er worden verdeeld vandaag. 

Net zoals Fieljepper volgens mij een keuze maken tussen opvulling van mijn team vandaag met Kuss of McNulty.

HZ57
Daan Brakenhoff
#1323
Zou wel willen weten welke klassementsmannen je hiermee op doelt. Als ik naar de top15 van vandaag k...

Had meer verwacht van Arensman, Tiberi, Martinez, Yates en Rodriguez. Ook klassering van ee  Kuss valt me niet mee, hoewel ik hem niet in de top 20 had verwacht. 

Jommelb
Fieljepper
#1330
Via de Morrizz voorbeschouwing adviseren ze om McNulty niet mee te nemen aangezien de verwachting is...

Vacek zal sowieso ook wit wel houden, dus 3 punten voor Skjelmose.

Daarnaast zou een kopgroep mogelijk voor de tussensprint al opgeraapt kunnen zijn, dan zijn er nog een keer kans op boni's. Maar 6 punten voor McNulty lijkt mij ook wel.

Wicked Wout
BigMig
#1296
Ik had dit wel zien aankomen. Had helaas geen ruimte meer voor 'm, maar nog wel Roglic erin geklikt...

Je hebt Roglic voor de teampunten van Lipowitz? 🤔😂

BigMig
Wicked Wout
#1335
Je hebt Roglic voor de teampunten van Lipowitz? 🤔😂

Eeh, was een gekkigheidje toch

kevinraar

Mij team voor vandaag

Van aert

Groves

Aberasturi 

Canal

Vacek

Marit

Kuss

Skjelmose 

 

Laaste plek gaat tussen yates en narvaez 

BrackenRidgeCycling
kevinraar
#1337
Mij team voor vandaag Van aert Groves Aberasturi  Canal Vacek Marit Kuss Skjelmose ...

Narvaez doen Kevin

VincentK
Freek Flemminks
#1332
Ik kan niet goed vinden hoeveel bonificatieseconden er worden verdeeld vandaag.  Net zoals Fie...

Dit, zou ook graag weten waar ik gemakkelijk een overzicht voor boni-seconden per etappe kan vinden.

NOAD1912

Ik zit eens door de statistiekjes van gisteren te bladeren.. opmerkelijk Van Aert, Tarling, Affini, Kung, Asgreen, Amiral en Oliveira in je selectie opnemen en dan niet opstellen tijdens de openingstijdrit. Minimaal 1% = 300 spelers, in geval van Oliveira, zelfs 3% = 900 spelers en Wout van Aert zelfs 4%.

Mensen die een teampje geklikt hebben zonder zich te verdiepen of vergeten dat de Vuelta gisteren begon?

En de dagwinnaar van gisteren kan alleen Van Aert opstellen voor de massasprint vandaag, die is al zijn sprinters vergeten 😆

Laatst gewijzigd
BigMig
VincentK
#1339
Dit, zou ook graag weten waar ik gemakkelijk een overzicht voor boni-seconden per etappe kan vinden.

touretappe.nl

BigMig
NOAD1912
#1340
Ik zit eens door de statistiekjes van gisteren te bladeren.. opmerkelijk Van Aert, Tarling, Affini,...

Misschien niet-fanatieke spelers die ff zo'n artikeltje doorscrollen voor een mogelijk 500k pareltje, of mensen waarvan de balans in het team verkeerd is en die dus te veel opstelopties hebben?

VincentK
BigMig
#1341
touretappe.nl

thanks. Blijkbaar altijd overheen gelezen daar, maar vaak minder interessant.

"De eerste drie renners aan de streep krijgen 10, 6 en 4 bonificatieseconden, terwijl er bij de tussensprint 6, 4 en 2 te verdienen zijn."

Goede kans op meer VLB teampunten.

KV
NOAD1912
#1340
Ik zit eens door de statistiekjes van gisteren te bladeren.. opmerkelijk Van Aert, Tarling, Affini,...

Hij kan wel Mc Nulty, Vacek, Affini, Kuss en Narvaez opstellen. Maar dan zijn er nog 3 plekjes te vullen natuurlijk. 

Ondanks het Tarling fiasco toch "tevreden" dat ik 6 sprinters + Affini heb meegenomen voor moest het opvullen toch niet makkelijk gaan. Ook rit 5 en 7 zouden wel eens moeilijk kunnen worden als 4 en/of 6 een vluchtetappe zouden worden. 

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
BigMig
#1336
Eeh, was een gekkigheidje toch

Snap ik. Vind 'm leuk

Branco

Grote gok genomen door Roglic en Yates niet te nemen..benieuwd of ik daarvoor gestraft voor gaat worden.

hjjanssen1973
Branco
#1346
Grote gok genomen door Roglic en Yates niet te nemen..benieuwd of ik daarvoor gestraft voor gaat wor...

Idem + Almeida 

hjjanssen1973

Amai... McNulty vs Tarling... de winnaar is bekend!

Valvermeer

Ik vraag me af wie beter te nemen voor vandaag, Marit of Miquel. De een lijkt niet voor een heuvel gemaakt maar kan wel kort eindigen in een sprint. De ander kan een heuveltje over maar lijkt niet voor een sprint gemaakt :D. Wie is de beste pick?

PowerPiet

Ik zou niet verschieten als Skjelmose vandaag zelf punten haalt :-) .  

1 2 ... 54 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.