Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 60 ... 104 105
kevinraar

van eetvalt opstellen zo ja voor wie van deze renners

martinez

kuss

rodriquez

arensman

carapaz

mas

skjelmose

yates

landa

 

bank

van eetvelt

forunato

paret paintre

poole

 

lastig kiezen mij kopman neig het meest naar yates

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Ik lees hier geen oprechte belangstelling:

"Bij de giro heb ik er ook om moeten vragen, toen was je bekerloos. Hoe is de tour je vergaan?"

 

BlingSagan

Ik ga morgen vol voor AK en Roglic als kopman.

Ruderick

Lol

bij tour nog ff geclasht met boze nik over CRod, maar nu helemaal met hem eens

nasibal heeft gewoon team verklaard 

idd, tig mensen hangen aan de lippen van dit orakel.

Deze speler heeft aardig wat bekertjes en denkt er goed over na, heeft m.i. aardig recht van spreken.

Ik heb het stukje met plezier gelezen en er weer wat van op gestoken.

wie gaat morgen allemaal in top 8 eindigen. afgezien van ieders eigen team

Ikzelf heb ook niet echt gegokt op ontsnappingen van eenmalige gelukzoekers

Want.....  remember Pereiro

 

Berend

Ik kan voor morgen een vrij deftig team opstellen al zeg ik het zelf, maar uiteraard lonkt hier ook het bankpuntenprobleem.

- Zeker: Roglic (C), Almeida, Skjelmose, Mas, Carapaz, Kuss (6 man)

- Ik neig naar Van Eetvelt en Riccitello ook mee, zit ik al op 8 man.

Dan heb ik nog 1 plekje voor: Lipowitz, Del Toro, Kron of Arensman.

Arensman start grote rondes vaak wat zwak en heeft soms wat moeite met de hitte (waarom heb ik hem eigenlijk mee), dus die mag op de bank ;-)

Ik neig nu naar Lipowitz mee, maar Kron en Del Toro op de bank voelt ook naar ;)

 

Hassan de Mosselman

Jammer dat nasibal hier zo wordt neergezet op de vorige pagina. Zijn inzichten en zijn manier van spelen is van groots niveau. Maar ook dat levert niet altijd een beker op. Ook Bayern München wint niet altijd de Bundesliga. Laten we nasibal hier weer gewoon adoreren, anders verliezen we straks nog zijn prachtige uiteenzettingen. Ik en velen anderen adoreren u nog steeds, mijn mooie nasibal. 

Korovic

Hahaha prachtige comments hier. Het gaat er niet om of Nasibal je team een zegen geeft of wat voor score die heeft. De mensen die hier al jaren komen weten dat zijn resultaten voor hem spreken, maar het gaat om de analyses van wielrennen/scorito. Die zijn van hoog niveau. Niemand heeft het altijd goed, maar qua teamsamenstelling en scorito wise erg goede input. In mijn optiek wat veel mensen onderschatten is dat teamsamenstelling zeer belangrijk is voor een beker. Natuurlijk moet je de goede renners hebben. Maar het juiste aantal sprint / ak / aanval en teamgenoten is belangrijk. Nu naar de vraag voor morgen. Waarom heeft onze Ineos rodriquez zo'n hoge odd. Gevallen of ziek ofzo? Snap dat die geen topfavoriet maar staat echt voor een odd van 100 ofzo. Die andere rodriquez zelfs lager..

Laatst gewijzigd
Lo Zar
Korovic
#1482
Hahaha prachtige comments hier. Het gaat er niet om of Nasibal je team een zegen geeft of wat voor s...

Er zijn een pak renners vanuit de favorieten groep (kompmannen plus entourage) veel rapper dan Ineosrod. Cian en Arenaman staan zelfs nog lager.

Arkrod heeft kans vanuit de vlucht. Maar wil/mag hij al. Net als bijvoorbeeld Riccitello.

ik verwacht eigenlijk wel een vlucht met types Zana, Berthet, Tejada, Teuns en 3 dozijn anderen die wel willen. 

edit: en ik schat de kans dat de vlucht het haalt in op 58,71%. Wie gaat er het initiatief (willen) nemen om de vlucht terug te halen? Misschien wel gezapig de vlucht controleren en een groot muurbloempjes feest met pas op laatste paar honderd meter van steile stuk wat voorzichtige pasjes richting de dansvloer.

Laatst gewijzigd
Scratzz

Weinig ingezet op tijdrijders en sprinters. Sta nu op 80,8%. Hopelijk werkt het en kan ik nu omhoog kijken. Echter constateer ik nu al dat ik wat aanvallers heb waarbij ik mij afvraag wanneer ik die ooit op wil stellen. Zoals Vansevenant en Bennet.

RappeEddy

Zou Poole dit aan kunnen vandaag met de grote mannen?

en wat verwachten jullie van een mannetje als Castrillo? Vlucht? Of mee met AK want staat nog leuk in JK.

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973

Ik gok vol op AK, want ik moet wel. Hoop dan ook van harte dat de vlucht het niet gaat halen. Carapaz is mijn kopman vandaag.

kwarc

Vandaag een van de belangrijkste dagen qua geluk, want je weet nu gewoon nog niet wie écht goed is, en wie niet. Dus iets meer op gevoel. Twijfel zelf tussen McNulty en Del Toro als 2e UAE man naast Almeida.

Roglic en Lipowitz er zeker ingeklikt, heel benieuwd of ze er gaan staan. Een Skjelmose zou vandaag ook moeten pakken wat ie pakken kan.

Benga!

hjjanssen1973

Pffft.... Poole en Arensman eruit, Woods en Fortunato erin.

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Scratzz
#1484
Weinig ingezet op tijdrijders en sprinters. Sta nu op 80,8%. Hopelijk werkt het en kan ik nu omhoog...

Bennett is gedeeld kopman. Lekker banken tot later in de Vuelta. En wellicht gaat die gewoon top 20 ak eindigen. Dat zijn prima punten voor een 500k renner als opvulling die je niet opstelt. 

ProScoritoManager

Interessante dag vandaag. Eerste bergetappe heb je eigenlijk altijd teveel klimmers om op te stellen omdat het kaf nog niet van het koren gescheiden is. Gelukkig hoef ik enkel Poole te banken, waarbij zijn val een doorslaggevende factor was in deze beslissing. Kan alsnog top10 rijden, maar door die zure appel moeten we maar heen bijten. Verder kijk ik reikhalzend uit naar de prestatie van Roglic, die ik wel gewoon kopman maak. Vandaag kan een goede indicatie zijn voor hoe in orde hij is.

Sta nu op bekertjeskoers dankzij het goed uitkiezen van mijn sprinters, terwijl ik er niet overdreven in geïnvesteerd heb. Als vandaag dan ook nog blijkt dat ik bij de klassementsmannen geen grote missers gemaakt heb, gaan we een mooie Vuelta tegemoet! (Excuses voor het pochen, maar als ik na 3 dagen koers op een kansloze 30% sta meld ik het vaak ook gewoon)

Ferumbras
RappeEddy
#1485
Zou Poole dit aan kunnen vandaag met de grote mannen? en wat verwachten jullie van een mannetje als...

Denk dat dit voor velen, inclusief hemzelf, de vraag is. Betere vraag om jezelf te stellen wellicht:

Wat is erger? hem opstellen en dat ie geen punten pakt, of banken en dat ie verrast en top 5 rijdt? (Zeg maar zoals ik Pau bank in etappe 2 😂)

Zijn ambitie is duidelijk. En dit zijn nog wel de etappes om het te proberen denk ik. Week 3 met al die monsterbeklimmingen zullen de verschillen veel groter en duidelijker worden. Maar ook de vlucht meer kans maken waardoor een top 8-15 renner niet zomaar dik kan scoren.

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Dan nog even mijn steentje bijdragen aan nasibal-gate; ergens snap ik wat dreetje zegt, de adoratie hier neemt soms debiele vormen aan. Waarbij ik me wil haasten om toe te voegen dat dat natuurlijk niet iets is waar de beste man zelf wat aan kan doen. Dit maakt het op de man spelen van dreetje sowieso overduidelijk troll-gedrag, ongeacht hoe hij hier zelf naar kijkt. Verder vraag ik me af of dreetje wel weet dat nasi 11 gouden bekertjes in zijn kast heeft staan? Natuurlijk is dit geen garantie voor goud in iedere ronde, maar het hangt voor mij persoonlijk absoluut wel een waarde aan zijn analyses en gedachtenspinsels. Waarbij het me opvalt dat hoe langer ik Scorito speel, hoe meer de uiteenzettingen van nasibal (en andere veteranen hier) op hun plek beginnen te vallen. Of om een groot filosoof aan te halen: Je gaat het pas zien als je het door hebt.

kevinraar

van eetvelt of arensman?

Willempie94

Hoe fit is Narveaz na z'n val? Anders kan hij nog wel een kans maken via de vlucht. Maar verwacht dat hij zich rustig houd. Laatste plekje voor hem of voor Del Toro, wat is jullie advies?

Ferumbras

Voor de echte kenners vandaag: de aankomst wordt door scorito omschreven als "debiel" (laatste 3km 13.4%). Roglic heeft toch niet het grootste motortje op het steile stuk? Hij is meer van het afvlakkende stuk nog even gas geven. ( althans dat is mijn beeld).

Wie van de ak mannen gaat normaal lekkerder op een super stijl stuk? Ik denk dan toch aan een Kuss of een Yates. Lastig lastig...

Laatst gewijzigd
Ferumbras
kevinraar
#1493
van eetvelt of arensman?

Eetvelt.

Ferumbras
Willempie94
#1494
Hoe fit is Narveaz na z'n val? Anders kan hij nog wel een kans maken via de vlucht. Maar verwacht da...

Hij hield zich gisteren heeeel rustig. Geen idee wat de betekenis hiervan is. Zelf verwacht ik dat del Toro zich nog wel even rustig houdt. Niemand weet de verhoudingen tussen de ak mannen, dus kan me voorstellen dat uae hem als knecht vandaag kort bij yates en Almeida wil houden. Maar ja, allemaal speculatie van de koude grond... zul je zien dat ie na vandaag in het rood rijdt 😅

ditisdavid

Narvaez krijgt later deze week 3x op rij een betere kans dan vandaag en zal wellicht nog niet 100% zijn na zijn val, zou me dus verrassen als hij zich ermee bemoeit vandaag.

Bij mij vandaag op de bank vooral wat angst voor Poole (ivm die val) en Schmid (typisch iemand die hier vanuit de vlucht ver kan komen).

Willempie94
ditisdavid
#1498
Narvaez krijgt later deze week 3x op rij een betere kans dan vandaag en zal wellicht nog niet 100% z...

Goeie aanvulling over Narveaz idd, die komt op de bank vandaag:)

HaagseHaas

Ik denk een vlucht vandaag, Pelayo Sanchez of van Eetvelt.

1 2 ... 60 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.