Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 59 ... 104 105
D.R.E

Heej bamihap! Leuk je weer te zien. Ik betrap je er wel op altijd hele mooi theorieën vooraf met ons te delen, maar niet de uitslag aan het einde vd ronde. Bij de giro heb ik er ook om moeten vragen, toen was je bekerloos. Hoe is de tour je vergaan?

Wicked Wout

Morgen lijkt me gewoon voor de AK-mannen, toch? Iemand enig idee waarom Almeida in de odds dan op plek 11 staat? Zelfs achter een Woods en Lafay...

Kan geen berichten vinden die duiden op een blessure of ander mankement 

Ferumbras
D.R.E
#1451
Heej bamihap! Leuk je weer te zien. Ik betrap je er wel op altijd hele mooi theorieën vooraf me...

Oei gevoelig onderwerp geloof ik... 😅

pirazzi

Op welke site staan die odds dan?

dr klaas

Odds  Almeida gaat nooit winnen vanuit vlucht  lafay wel..  Morgen Poole op het bankje na zijn tuimelperte of toch Arensman ?   Roglic cap of Mas of Kuss ? 

Wiwawout
Wicked Wout
#1452
Morgen lijkt me gewoon voor de AK-mannen, toch? Iemand enig idee waarom Almeida in de odds dan op pl...

Zijn het de odds voor de etappe overwinning? Dan kan ik me ergens voorstellen dat ze de kans groter, of ongeveer even groot, achten dat er een vlucht voor blijft dan dat Almeida de sprint van een groepje wint of solo op voorsprong aankomt. De odds voor top 3 of top 10 plek zullen wellicht anders zijn?

Villa

Misschien een domme vraag. Maar morgen kan ik toch beter een klassementman als landa/arensman opstellen ipv van aert. Er van uitgaande dat die de rode trui kwijt gaat raken? 

Ferumbras
pirazzi
#1454
Op welke site staan die odds dan?

https://www.oddschecker.com/cycling/vuelta-a-espana

nasibal
Ferumbras
#1453
Oei gevoelig onderwerp geloof ik... 😅

Nee hoor, maar voor dit soort trollen heb ik gewoon heel weinig tijd :) Volgens mij heb ik niets te bewijzen en als dat ik dat wel zou hebben dan voel ik er alsnog weinig voor. 

Als ik wat deel deel ik dat omdat ik dat zelf leuk vind om er zo inhoudelijk over te praten en voor iedereen die dat óók leuk vind. Vervolgens kan iedereen er mee doen en laten wat hij wil. Of ik op 99%, 95% of 25% eindig lijkt me daar niet zo relevant bij. Ik geloof ook niet dat hij daar écht in geinteresseerd is overigens. 

pirazzi

Die odds zou ik niet serieus nemen als ze Victor Lafay evenveel kans geven als Almeida. 

Ferumbras
pirazzi
#1460
Die odds zou ik niet serieus nemen als ze Victor Lafay evenveel kans geven als Almeida. 

Zie iemands eerdere reactie. Het kan natuurlijk best aangezien Almeida die wint vanuit een favo groep wellicht lagere kans kent dan lafay vanuit de aanval...

Turbo T

Ik gok dat McNulty het rood terugpakt en Skjelmose wint het sprintje en pakt de ritzege.

Zitvlees
nasibal
#1425
In grote lijnen komt het er op neer dat mijn focus deze vuelta ligt op het feit dat er ontzettend ve...

Bedankt weer voor deze strategische analyse, super interessant!

Je kiest voor de top 5 ak, met 2 back-up opties. Het is een vrij logisch rijtje, maar ik was toch benieuwd hoe zeker je daarvan bent en op basis waarvan, puur 'wielerkennis'?

Daar staat of valt wel je hele strategie mee..

 

D.R.E
nasibal
#1459
Nee hoor, maar voor dit soort trollen heb ik gewoon heel weinig tijd :) Volgens mij heb ik niets te...

Hap hap🤣. overigens wel degelijk in geïnteresseerd. Oprecht benieuwd of al die hersenspinsel leiden tot een bekertje of niet. Jammer dat je dat niet wil delen en gezien al je elle lange monologen heb je hier echt wel tijd voor😁. En om me dan trol te noemen, ach zegt wellicht ook iets over jou. (Mmmm, nu hap ik zelf ook😅)

 

DennisdeMenniss

@nasibal, top analyse over je team en de verwachtingen. Mijn team lijkt in grote lijnen op de jouwes. Zelf ook gekozen voor 7 AK kannonen + aanvulling voor  midden-/hooggebergte aanvaletappes. Dit ging ten koste van o.a. mijn sprint squad waardoor ik nu op een schamele 74% uithang. Dit was ingecalculeerd, etappe 5 nog doorkomen en dan gaan we "hopelijk" een steigende lijn zien. Heb jij ook het gevoel dat je team weinig uitvallers kan hebben? 1 of 2 zijn nog op te vangen met teampunten maar bij meerdere wordt het wel karig. Denk overigens dat dit wel de weg naar de bekertjes is, een krappe selectie met toppers. 

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
Ferumbras
#1458
https://www.oddschecker.com/cycling/vuelta-a-espana

Oh nog beter. Ik heb standaard bet365, toto en bingoal open staan, haha

Wicked Wout
Wiwawout
#1456
Zijn het de odds voor de etappe overwinning? Dan kan ik me ergens voorstellen dat ze de kans groter,...

Ja terecht punt. Voorlopig enige odds die ik kon vinden zijn idd voor de overwinning

Ferumbras
nasibal
#1459
Nee hoor, maar voor dit soort trollen heb ik gewoon heel weinig tijd :) Volgens mij heb ik niets te...

Scorito is deels kennis en deels geluk. Ervaring zal het richting kennis doen schuiven. Maar je analyse was heel helder, en interessant om vooral te lezen wat de gedachtegang is geweest. Hoeveelste je dan eindigt maakt niet veel uit, als je maar vertrouwen hebt in je analyse.

Zelf heb ik nog te weinig kennis van renners, met name achter de gevestigde top 20, maar op hoofdlijnen wel soortgelijk idee vooraf over deze Vuelta. Maar keuze tussen bijvoorbeeld aberasturi, canal of Marit... tja dat vergt echt wel heel goede kennis van ploegen en renners heb ik het idee. Al zal dat voor velen hier een eitje zijn. De juiste bronnen raadplegen helpt wel enorm, zoals de ploeg-aankondigingen waarin wordt aangegeven wie gaat knechten (de pestel) en wie echt voor de sprints gaat (Marit).

NOAD1912
D.R.E
#1464
Hap hap🤣. overigens wel degelijk in geïnteresseerd. Oprecht benieuwd of al die hersenspinsel l...

Ik lees de analyses van nasibal ook altijd met plezier en interesse, maar hier zie ik ook niks kwaads in. En al helemaal niks trollerigs. Nasibal wordt als een soort Profeet geadoreerd geroemd hier, als hij nog niet heeft gereageerd dan wordt de roep op zijn zienswijze steeds heviger. Zelfs ook forummers gelezen, die nog even wachten met hun team definitief maken totdat nasibal gereageerd heeft en het liefst zijn zegen over het team gegeven heeft 😂

Dan is het speels vragen om het eindresultaat na die grote rondes toch niet gek? Of iets om meteen heel erg beledigd om te gaan worden?Ik denk dat velen hier dat interesseert en het was mij ook al opgevallen dat nasi dat niet deelt. 

De "gevoelige onderwerp" opmerking van Ferumbros wordt ogenschijnlijk bevestigd door de overprikkelde reactie "trol" van nasibal.

Maar genoeg hierover, zoals geopend lees ik zijn analyses ook graag, door dit soort forummers heb ik mijn spelstrategie ongetwijfeld ook verbeterd. Goed onderbouwde inzichten zetten tot nadenken. Dus niks dan lof, maar niet zo aangebrand man @nasibal. 

 
 

 

 

Lo Zar
NOAD1912
#1469
Ik lees de analyses van nasibal ook altijd met plezier en interesse, maar hier zie ik ook niks kwaad...

Nasibal moet just niks 😎

NOAD1912
Lo Zar
#1470
Nasibal moet just niks 😎

Dat sowieso, maar zo'n overemotionele reactie siert hem evenmin 😎

De Tourminator

Tja, ik moet morgen toch iemand op de bank zetten maar wie? 
van Eetveld, Lipowitz, CRod, McNulty, Carapaz of Mas. 
Roglic, Kuss, Almeida en Skjelmose zijn zeker van een plekje. Ik neig toch naar van Eetveld op de bank. Hem eigenlijk vooral meegenomen voor de vlucht vanaf etappe 6.

mirkodek
De Tourminator
#1472
Tja, ik moet morgen toch iemand op de bank zetten maar wie? van Eetveld, Lipowitz, CRod, McNult...

Heb je CRod wel eens zien sprinten? Die gaat morgen never nooit kort eindigen.

Dekkerony
De Tourminator
#1472
Tja, ik moet morgen toch iemand op de bank zetten maar wie? van Eetveld, Lipowitz, CRod, McNult...

Dat heeft ws iedereen. Het wordt gokken maar verwacht geen vlucht aangezien iedereen kort staat en er geen cadeautjes meer worden gegeven tegenwoordig. De echte vluchters die geen klassement ambities hebben laten het lopen en zijn daarna makkelijker op te stellen maarja dat is in de 1e berg etappe nog niet te zeggen. Ik kies voor 1 gok en de rest the usual suspects..

Laatst gewijzigd
Bozenik
NOAD1912
#1471
Dat sowieso, maar zo'n overemotionele reactie siert hem evenmin 😎

Het gebeurt wel vaker dat als het om Nasibal gaat, mensen die verder niks bijdragen ineens flauw gaan doen. De toon van zijn eerste bericht en 'hap hap' in het tweede bericht zeggen genoeg toch? Als je echt geinteresseerd bent in zijn score kan je dat ook normaal vragen.

Verder erg benieuwd naar morgen! Ga denk ik voor Roglic als cap.

1 2 ... 59 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.