Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 69 ... 104 105
NOAD1912

Heel benieuwd wie jullie morgen cappen, ik twijfel enorm tussen iedereen 😂

KissMyAce2.0

Goed verhaal

Ecko
Hangtieniedanstaatie
#1681
Dat betekent niet dat ik het fout heb. Natuurlijk begrijp ik, als docent Nederlands, ook wel dat het...

Leraar Nederlands met de puberale naam, lees even je eigen tekst:  Het is een Vlaamse naam, dus het is ''Van Eetvelt'' en niet ''van Eetvelt''.

Wat je daar schrijft geldt ook voor een Nederlandse naam, dus waarom jouw nadruk op dat Vlaamse? Daarmee suggereer je juist dat het in het Nederlands wel 'van Eetvelt' is.
'Onze vriend' (niet de mijne trouwens) noemt helemaal nergens de voornaam. Beetje raar dat je nu zegt dat je hem wilde wijzen op de schrijfwijze 'Lennert Van Eetvelt'. Daar zat zijn fout helemaal niet! 

Begrijpelijk schrijven is ook een vak. En fouten toegeven is soms moeilijk ;)

Ondertussen raakt de correcte schrijfwijze van Lennert Van Eetvelt steeds meer ingeburgerd.

Zitvlees

Poole,woods, van Aert, vacek, kron, narvaez, Christian Rodriguez plus 2 gc mannen. Kopman narvaez

Zullen ze bijv. Kron die nog goed staat in t klassement laten rijden?

Freek Flemminks

Ik hoor Fortunato nog nergens voor morgen. Zou die niet mee mogen in de vlucht van RedBull? McNulty en Kron worden hier en/of in voorbeschouwingen wel genoemd als opties terwijl die korter staan in het klassement. 

Of is het simpelweg omdat ik de enige ben die hem overweeg op te stellen 🤣

 

Coureurs du Courage
Zitvlees
#1704
Poole,woods, van Aert, vacek, kron, narvaez, Christian Rodriguez plus 2 gc mannen. Kopman narvaez Z...

Waarom niet? Kron is geen type die de echte bergetappes goed verteerd. Probleem is dat morgen iedereen wel mee wil zitten lijkt me. Wat we in de Tour zagen is dat het daardoor lang kan duren voordat de vlucht van de dag gevormd wordt, als dat überhaupt al gebeurd.

Wat mij betreft dus een loterij morgen. Ik ga voor Van Aert, Narvaez, Del Toro, Adria, Lipowitz, Vacek, Poole, Roglic en Eetvelt.

Ragnar Lolbroek

Voor morgen

De veilige cap: Van Aert(c)

De heuvel/punch equippe:Narvaez, Schmid, Lafay.

AK met rappe beentje: Skjelmose, Van Eetvelt

AK met truipunten: Roglic, Almeida, Mas

Scoritop

Hoe was Poole vandaag? Hersteld van z'n val? 

Ferumbras

Morgen vol op de aanval! Wijsheid? Vast niet... maar deze Vuelta nu al paar keer bankpunten omdat ik "slim" dacht te zijn en van mijn plan afweek. Vooraf mensen meegenomen voor deze etappe, dus nu niet terugkrabbelen.

Lexhaak

Ide Schelling was nergens te bekennen in de sprint van vandaag (en een 16e plek is beste tot nu).

Is de etappe van morgen iets wat hem zou kunnen liggen?

'In de eerste vijf ritten van de Vuelta a Espana maakten de aanvallers nog geen kans, maar vanaf rit zes gaat het vluchtersbonanza toch echt van start. Ide Schelling (Astana Qazaqstan Team) is één van de Nederlanders die het van dergelijke ritten moet hebben, waar hij over sprak met In de Leiderstrui.'

had hem eigenlijk uberhaubt niet overwogen voor morgen, maar blijkbaar gaat die wel eens proberen te vluchten.

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ide-schelling-en-zijn-onorthodoxe-vuelta-voorbereiding-zo-snel-schakelen-is-niet-altijd-prettig/amp

mirkodek

Hier de twijfel of ik voor de zekere AK/teampunten moet gaan met Mas, Almeida, Kuss en Affini of een gokje moet nemen met Ciccone, Vacek, Poole of Rubio....

hjjanssen1973

Mijn cap van morgen: Narvaez !

Dekkerony

Wva gaat zo veel mogelijk willen meezitten voor de tussensprints om een zo groot mogelijke voorsprong op te bouwen vóór etappe 17. Gaat dat deze ook al worden weet ik niet. Maar zo ja dan acht ik de kans groot dat hij met deze aankomst zomaar kan winnen..

Michielenwaaier

Zou dit voor Roglic niet een mooie kans zijn om zijn trui een paar dagen weg te geven? Scheelt heel wat verplichtingen en er staan nog 40 man binnen 4 minuten. Types als Kron of Armirail vormen geen bedreiging voor het eindklassement.

rodelantaarn1

Kleine tip: Campenaerts en Kron gaan morgen waarschijnlijk proberen mee te zitten in de ontsnapping. Dit kan interessant zijn voor degenen die deze renners in hun team hebben.

Bron: de vlog van Campenaerts op Instagram 😉

Jommelb

Mochten er morgen mensen zijn die voor de start interviews e.d. zien met info van AK mannen of bv van Aert dan wordt delen gewaardeerd. Ik zit morgen echt met werkverplichtingen dus dat gaat niet lukken. Dit forum af en toe checken vast wel. 😘

kevinraar

mij team voor moegen

mas

landa

yates

kuss

skjelmose

van eetvelt

van aert

narvaez

fortunato

 

bank

arensman

rodriquez

carapaz

canal

groves

aberasturi

marit

vacek

martinez

parer paintre

poole

DKrikk

Als WvA mee wil zitten in een vlucht, dan wil Groves ook mee zitten. Anders kan WvA gratis de tussensprint oppakken. Ik vraag me dus af of Alpecin WvA wel gaat laten rijden, kan daardoor extra lang gevecht worden voor de vlucht. 

WvA heeft meerdere scenario's om te winnen, maar of de vlucht dan de grootste kans gaat zijn...

De Tourminator

Morgen mooie rit voor Soler, al heb ik die niet. Ik neem Narvaez, Lafay, Lipowitz, Del Toro en Sanchez mee voor de vlucht. Twijfel nog over McNulty of Almeida.

Dekkerony
DKrikk
#1718
Als WvA mee wil zitten in een vlucht, dan wil Groves ook mee zitten. Anders kan WvA gratis de tussen...

Goed punt! Alpecin ie hier maar voor 2 dingen rit winst én de punten trui. 

Ze zullen wva niet zomaar laten gaan idd. Het is wel een doel van wout dus zal ergens zijn punten moeten sprokkelen vóór rit 17. Niet deze volgens jou jou dan?

Sjasfriet

Enkele pagina's leesplezier in te halen en ik ben lang niet de enige met dilemma's voor morgen blijkbaar.

Ik ga voor: wva (captain)

Aanvallers: Lafay, Schmid, Campenaerts

Aanvallers/sprint: Strong, Narvaez (die mag eindelijk de O wegvegen, want vandaag op de bank, het plan tarling mislukt , ...)

Trui punten: Almeida, van eetvelt, kuss (als gokje: hopelijk wint wva)

Trouwens: de hoofdletter discussie in Vlaanderen is heel simpel: Op je geboorteakte staat hoe je naam geschreven wordt en dat kan met of zonder hoofdletter zijn. ;) De naam wordt dan in elke situatie geschreven zoals deze in je geboorteakte staat. 

Laatst gewijzigd
NielsH97

WvA volgens de bookies de grote favoriet vandaag.. is deze niet net iets te zwaar voor hem?

Coureurs du Courage
NielsH97
#1722
WvA volgens de bookies de grote favoriet vandaag.. is deze niet net iets te zwaar voor hem?

Is hem niet net iets te zwaar voor deze? ;)

ik stel hem wel op, maar cappen lijkt me geen goed plan: laatste km is 6% dus het type puncheur komt hier meer tot zijn recht. Ik zou dan kiezen voor een Narvaez, Lafay, VPP of Lazkano als je die in je team hebt.

Laatst gewijzigd
Wiwawout

Ik zie de namen van Strong en Vacek ook regelmatig voorbij komen in favorietenlijstjes. Zullen zij zich vandaag niet rustig houden als je kijkt naar de etappe van morgen? Die lijkt me veel beter te liggen voor die types of zie ik dat verkeerd?

dr klaas

Hoppa dit zijn de mooie dagjes 1e keer aanval / punch.

Roglic v Eetvelt Almeida

Kron Hermans Strong Narvaez Campi WvA   

Ik verwacht 2/3 een ontsnapping tot de finisch, maar waarom niet sprinten met het peleton ?

Narvaez Eetvelt Strong Hermans Kron  Roglic kunnen dat ook ? 

1 2 ... 69 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.