Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 68 ... 104 105
rodelantaarn1
Ragnar Lolbroek
Voor vandaag Groves (c) Wout, Strong, Vacek, Aberasturi, Marit Roglic, Van Eetvelt, Affini

Haha ik heb precies hetzelfde team voor vandaag. 🤝

Poule d'Or
Laurenesi
Pfff, de eerste dagen zijn voorbij. Een voorlopige deelconclusie is dat ik blij ben met mijn team, m...

Die kopmankeuze tussen Van Aert en Groves maakt niet zoveel uit. Dit scheelt 6 punten als ze 1 en 2 worden.

Kuss is meestal sterker later in de ronde, dus die haalt nog wel punten.

Ineos is het grootste probleem, kan ook zomaar niets worden deze ronde.

Mas Nada
Ragnar Lolbroek
Voor vandaag Groves (c) Wout, Strong, Vacek, Aberasturi, Marit Roglic, Van Eetvelt, Affini

Ik heb één verschil. Ik heb alleen Strong helaas niet, maar verder wel 'n sterk team zo 👍

Coureurs du Courage
hjjanssen1973
DF Martinez Tiberi Mas Skjelmose Arensman Kuss C'Connor Carapaz Landa Poole Fortunato Woo...

Pfoeh, dat is wel een partijtje gewed op verkeerde paarden (vooralsnog). Is natuurlijk nog vroeg in de Vuelta, maar wel balen zeg. Maar positief blijven denken; je hebt wel een aantal leuke namen om morgen op te stellen die de aanval zouden kunnen kiezen. Ik zou niet schromen daar een Poole bij mee te nemen; die staat op genoeg afstand om ruimte te krijgen.

En in de AK ritten kun je nog prima een teampje op touw brengen met Tiberi, Mas, Skjelmose, Kuss, Landa, Fortunato, DFM voor de teampunten van Roglic, Carapaz als aanvallende joker, Arensman vanaf eind week 2 en Van Aert als opvuller.

Wat mij wel opviel in jouw team: je hebt 0 UAE renners. Bewuste keuze? 

dr klaas
Poule d'Or
Die kopmankeuze tussen Van Aert en Groves maakt niet zoveel uit. Dit scheelt 6 punten als ze 1 en 2...

Het gaat vooral om kies je een jumbo of een Hermans of een lotto als 8e / 9e man. 

Hangtieniedanstaatie
Ecko
Ook fout. Ook de Nederlandse 'van' in de achternaam schrijf je met een hoofdletter wanneer de voorna...

Dat betekent niet dat ik het fout heb. Natuurlijk begrijp ik, als docent Nederlands, ook wel dat het dan ''Van Baarle'' is en niet ''van Baarle''. Maar onze vriend leek niet te weten dat het bij Vlaamse namen sowieso om ''Lennert Van Eetvelt'' gaat. 

mirkodek

Narvaez op de bank omdat ie zich zogenaamd zou gaan sparen voor morgen en dan wordt ie 7e. Gvd.

Behatzailea
mirkodek
Narvaez op de bank omdat ie zich zogenaamd zou gaan sparen voor morgen en dan wordt ie 7e. Gvd.

Haha same here. Ach, je kan niet alles hebben, haha.

NielsH97
mirkodek

Same here.. en dan met 3 visma's ook nog geen WVA als winnaar. Pijnlijk

Ragnar Lolbroek

Narvaez heeft zijn val verteerd. Jammer van de bankpunten. Maar hij wordt weer opstelbaar in ieder geval.

KV
mirkodek

En waarom he??? Denkt die echt een vlakke sprint te kunnen winnen? Is al eens gevallen in de sprinthectiek. Of heeft Ineos UCI punten nodig omdat ze zo dramatisch slecht zijn?

pirazzi

Bankpunten met Poole en Leemreize.

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage

Ik voel me er wel lullig over; ik zit hier elke keer de verkeerde te verkondigen: Vacek die niet mee sprint, Tarling die niet wint, Narvaez niet opstellen 🫣😬. Misschien sta ik daarom ook slechts 68%. Overigens wel ingecalculeerd, want weinig in de sprinters geïnvesteerd.

Dekkerony
Coureurs du Courage
Ik voel me er wel lullig over; ik zit hier elke keer de verkeerde te verkondigen: Vacek die niet mee...

Geeft niet iedereen maakt zijn eigen keuzes. Ik op 55%. Van Eetvelt gister niet opgesteld ten bravoure van Woods en vandaag Narvaez niet opgesteld. Heb ook niet geïnvesteerd in mn sprintteam en 1 domme keuze daar in. Maar de koers is nog lang..suc6 Coureurs du Courage(kan je geen kortere naam nemen😜) en de rest op dit forum..

RappeEddy

Etappe van morgen... zou Poole iets gaan proberen met 4 min achterstand? Laten ze hem ook rijden?

verder dag voor de sterke aanvallers natuurlijk zoals Narvaez, Kron, etc en wellicht ook dus WvA. 

wie verwachten jullie? 

KV

Kung. De man die in groepjes altijd laatste is in de sprint en die hier dan 5de wordt is toch ook gewoon te gek voor woorden. 

DennisdeMenniss

Vuelta being Vuelta 😂😂😂

Wiwawout
RappeEddy
Etappe van morgen... zou Poole iets gaan proberen met 4 min achterstand? Laten ze hem ook rijden? v...

Denk dat het morgen, in tegenstelling tot wat ik veel hoor, helemaal niet zo voor de pure klimmende aanvallers is. Daar is het niet steil genoeg voor. Dus Poole zou kunnen maar verwacht ik eerder in een andere etappe in de aanval

OneTrickPony
DennisdeMenniss
Vuelta being Vuelta 😂😂😂

Dit ook wat betreft de regie. De laatste anderhalve kilometer heb ik bijna meer boom dan wielrenner gezien...

Bozenik
KV
Kung. De man die in groepjes altijd laatste is in de sprint en die hier dan 5de wordt is toch ook ge...

Echt hoor! Nooit gedacht dat ik met mijn matige sprintersequipe elke sprintrit weer een bak bankpunten zou verzamelen. Narvaez dan weer wel opgesteld omdat hij gisteren keurig in de middenmoot eindigde.

Morgen lijkt weer een mooie kans voor Wout of zou hij heel Alpecin in z'n wiel hebben zitten?

Willempie94

Ja en dan morgen inderdaad, de dag van de vluchters, maar welke:) lijkt me inderdaad nog niet iets voor de echte klimmende vluchters. Maar het zou me niks verbazen als die morgen toch juist in de groep te vinden zijn om hun positie te herstellen in het algemeen klassement 

Staafmixer

Vanwege de weinige sprintetappes een klein aantal sprinters in mijn team. Toch prima gescoord vandaag. Gisteren toch wat bankpunten. In de Giro en Tour af en toe nat gegaan met gokken op / opstellen van klimmers cq. aanvallers en dan bankpunten met AK mannen. Gisteren dus op het laatste moment Van Eetvelt en Ricitello uit de dagopstelling geklikt en enkel AK mannen opgesteld. Het is en blijft een mooi spel, maar af en toe....

encanto
Willempie94
Ja en dan morgen inderdaad, de dag van de vluchters, maar welke:) lijkt me inderdaad nog niet iets v...

Denk dat ze een carapaz etc niet laten gaan. Een poole zou nog niet kunnen. 

zit voorlopig op de volgende renners:

Narvaez (C), WVA, Hermans, vacek, roglicx, van eetvelt

twijfel over de volgende renners: Del Toro, almeida, mas, poole, carapaz (ondanks mijn vermoeden) en een arensman.

neig nu zelf naar Del toro, Almeida en poole..maar twijfel. Wil iemand meedenken?

Ted de la course

Onder het mom gedeelde smart is halve smart, vandaag ook Narvaez niet opgesteld. Heiduk dan weer wel omdat die 2 dagen terug naar een 15e plek sprintte toen ik hem op de bank had zitten ten faveure van Narvaez.

Gelukkig zijn daarmee wel m'n enige 2 Ineos renners genoemd.

NOAD1912
Staafmixer
Vanwege de weinige sprintetappes een klein aantal sprinters in mijn team. Toch prima gescoord vandaa...

Ik deel je ervaring en pijn over Riccitello en Van Eeltveld. Vandaag ook Narvaez en Van Eeltveld in E2. Morgen vast ook weer een berg bankprunten 😬 maar dat was vooraf al zeker natuurlijk..

1 2 ... 68 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.