Die kopmankeuze tussen Van Aert en Groves maakt niet zoveel uit. Dit scheelt 6 punten als ze 1 en 2 worden.
Kuss is meestal sterker later in de ronde, dus die haalt nog wel punten.
Ineos is het grootste probleem, kan ook zomaar niets worden deze ronde.
Pfoeh, dat is wel een partijtje gewed op verkeerde paarden (vooralsnog). Is natuurlijk nog vroeg in de Vuelta, maar wel balen zeg. Maar positief blijven denken; je hebt wel een aantal leuke namen om morgen op te stellen die de aanval zouden kunnen kiezen. Ik zou niet schromen daar een Poole bij mee te nemen; die staat op genoeg afstand om ruimte te krijgen.
En in de AK ritten kun je nog prima een teampje op touw brengen met Tiberi, Mas, Skjelmose, Kuss, Landa, Fortunato, DFM voor de teampunten van Roglic, Carapaz als aanvallende joker, Arensman vanaf eind week 2 en Van Aert als opvuller.
Wat mij wel opviel in jouw team: je hebt 0 UAE renners. Bewuste keuze?
Dat betekent niet dat ik het fout heb. Natuurlijk begrijp ik, als docent Nederlands, ook wel dat het dan ''Van Baarle'' is en niet ''van Baarle''. Maar onze vriend leek niet te weten dat het bij Vlaamse namen sowieso om ''Lennert Van Eetvelt'' gaat.
Geeft niet iedereen maakt zijn eigen keuzes. Ik op 55%. Van Eetvelt gister niet opgesteld ten bravoure van Woods en vandaag Narvaez niet opgesteld. Heb ook niet geïnvesteerd in mn sprintteam en 1 domme keuze daar in. Maar de koers is nog lang..suc6 Coureurs du Courage(kan je geen kortere naam nemen😜) en de rest op dit forum..
Denk dat het morgen, in tegenstelling tot wat ik veel hoor, helemaal niet zo voor de pure klimmende aanvallers is. Daar is het niet steil genoeg voor. Dus Poole zou kunnen maar verwacht ik eerder in een andere etappe in de aanval
Echt hoor! Nooit gedacht dat ik met mijn matige sprintersequipe elke sprintrit weer een bak bankpunten zou verzamelen. Narvaez dan weer wel opgesteld omdat hij gisteren keurig in de middenmoot eindigde.
Morgen lijkt weer een mooie kans voor Wout of zou hij heel Alpecin in z'n wiel hebben zitten?
Vanwege de weinige sprintetappes een klein aantal sprinters in mijn team. Toch prima gescoord vandaag. Gisteren toch wat bankpunten. In de Giro en Tour af en toe nat gegaan met gokken op / opstellen van klimmers cq. aanvallers en dan bankpunten met AK mannen. Gisteren dus op het laatste moment Van Eetvelt en Ricitello uit de dagopstelling geklikt en enkel AK mannen opgesteld. Het is en blijft een mooi spel, maar af en toe....
Denk dat ze een carapaz etc niet laten gaan. Een poole zou nog niet kunnen.
zit voorlopig op de volgende renners:
Narvaez (C), WVA, Hermans, vacek, roglicx, van eetvelt
twijfel over de volgende renners: Del Toro, almeida, mas, poole, carapaz (ondanks mijn vermoeden) en een arensman.
neig nu zelf naar Del toro, Almeida en poole..maar twijfel. Wil iemand meedenken?
Ik deel je ervaring en pijn over Riccitello en Van Eeltveld. Vandaag ook Narvaez en Van Eeltveld in E2. Morgen vast ook weer een berg bankprunten 😬 maar dat was vooraf al zeker natuurlijk..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.