Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 67 ... 104 105
ditisdavid

Ik zou je berekening op Van Eetvelt dubbelchecken.

Ferumbras
stiffupperlip2
#1650
Het dilemma van de dag voor de laatste twee plekken: O.b.v. odds heeft WVA 46% kans om vó&oa...

Van Eetvelt en Affini.

  • Van Eetvelt heeft aangetoond gretig te zijn en ook zelf te kunnen sprinten mocht er iets gebeuren met Livyns.
  • Affini is op papier de laatste in het treintje om Van Aert te laten sprinten, en kan daardoor ook zelf punten pakken in dit sprintersgezelschap.

Maar goed ik ben meer van gokken op het hogere plafond, dan gaan voor het zekere (in deze ronde).

stiffupperlip2
ditisdavid
#1651
Ik zou je berekening op Van Eetvelt dubbelchecken.

Die krijgt 4 punten voor de jongerentrui en 2 voor het algemeen klassement, maakt 6. Of mis ik dan iets?

Ferumbras
stiffupperlip2
#1653
Die krijgt 4 punten voor de jongerentrui en 2 voor het algemeen klassement, maakt 6. Of mis ik dan i...

6 voor de bollen van z'n teamgenoot.

stiffupperlip2
Ferumbras
#1652
Van Eetvelt en Affini. Van Eetvelt heeft aangetoond gretig te zijn en ook zelf te kunnen sprinten...

Ik sta op dit moment bovenaan in de subpoule en vind het daarnaast leuk om cijfers te analyseren en dingen door te rekenen om zo steeds het "logische" te doen. Dit heeft tot nu toe nog nooit een gouden beker opgeleverd maar in de subpoules eindig ik wel heel vaak in de top 3 en daar zijn flinke prijzen aan verbonden.

Over logisch gesproken: jouw redenering staat als een huis. Al denk ik dat Eetvelt nu eerder de focus zal leggen om niet te vallen en in de laatste 3km uit gaat bollen samen met de andere klassementsmannen.

stiffupperlip2
Ferumbras
#1654
6 voor de bollen van z'n teamgenoot.

Oeps, beginnersfout! In dat geval staat van Eetvelt er bij mij zeker in. Mocht van Aert winnen dan kost dit "maar" 4 punten. 

hjjanssen1973

Gegokt en verloren ... geen Roglic, Almeida, Eetvelt! Ik heb nog kans als er vanaf nu veel kansen voor de aanvallers en AK verliezers komen, poeh.

Ben Nihilisty
Ferumbras
#1652
Van Eetvelt en Affini. Van Eetvelt heeft aangetoond gretig te zijn en ook zelf te kunnen sprinten...

Ze hebben bij VLab wel hun sprinttactiek wat gewijzigd na de eerste sprint, en ik vermoed dat Van Aert dit keer wederom die veranderde tactiek wil toepassen: in het wiel van Groves komen in de slotfase. De kans dat Affini, die overigens in beide etappes ook wel heel erg zijn benen stil hield na z'n leadout, bij die strategie níet in de top-20 eindigt is m.i. wel erg aannemelijk - getuige ook het moment waarop hij zag dat Van Aert het wiel had in etappe 3. In dat scenario blijft alleen de 'gok' over dat Van Aert in ieder geval boven Groves eindigt, en eigenlijk ook gewoon de etappe moet winnen om het opstellen van Affini te laten renderen.

stiffupperlip2
Ben Nihilisty
#1658
Ze hebben bij VLab wel hun sprinttactiek wat gewijzigd na de eerste sprint, en ik vermoed dat Van Ae...

Zit zeker wat in. De gok is al iets gespreid omdat ik zowel Kuss als Affini heb, waarvan er dan (waarschijnlijk) één op de bank komt. 

Overigens zit ene Narvaez nu ook nog op de bank. Verwachten we iets van hem vandaag? Heeft tot nu toe niet veel laten zien

Coureurs du Courage
hjjanssen1973
#1657
Gegokt en verloren ... geen Roglic, Almeida, Eetvelt! Ik heb nog kans als er vanaf nu veel kansen vo...

Das een hele bittere pil. Vraag me dan af waar je je budget aan hebt uitgegeven? Al die 3,5 miljoen 'jochies' die nog niet droog achter hun oren zijn? :p

ProScoritoManager

Vanwege gaan voor de 'veilige' punten van Roglic en v Eetvelt, blijf ik nu achter met nog 1 plekje voor een teammaat van Wout dan wel Groves, lekker 50/50 gokje. Net als het kopmanschap overigens. Zou ook nog mijn kansen kunnen spreiden op die manier.

Behatzailea

Vandaag Roglic en Van Eetvelt + sprinters:

Groves

Van Aert

Aberasturi 

Marit

Vacek

Miquel

Zit alleen nog in dubio m.b.t. Narvaez.

Misschien is een Almeida of Lipowitz beter. Eindigt Narvaez wel of niet in de top 16...

dr klaas
Behatzailea
#1662
Vandaag Roglic en Van Eetvelt + sprinters: Groves Van Aert Aberasturi  Marit Vacek Miquel...

Ik verwacht dat Heijduk weer sprint, maar ja wie ben ik.

Ben Nihilisty
stiffupperlip2
#1659
Zit zeker wat in. De gok is al iets gespreid omdat ik zowel Kuss als Affini heb, waarvan er dan (waa...

Ja ik ga de 'gok' met de Visma's niet aan vandaag, maar Affini opstellen heeft echt wel een hoge upside inderdaad. Wat betreft Narvaez: hoe het precies na z'n val er voor staat durf ik niet te zeggen, maar ik zou verbaasd zijn als die precies vandaag z'n eerste sprint zou rijden, gezien hij morgen een etappe op zijn lijf geschreven treft. Dan zou ik denken dat hij ongeacht z'n huidige fysieke staat even geen risico's neemt en/of onnodige energie weggooit.

Aanklampen
dr klaas
#1648
Groves lijkt mij toch sneller  na een makkelijke etappe. Mooi dat er niet simpel wat jumboos ge...

Klaas, dat een sprinter op 7 of 9 minuten binnen komt, zegt weinig. Van Aert bijvoorbeeld liet al lopen op 15km, ligt er maar net aan wanneer je ervoor kiest om te laten lopen. Wellicht moest Canal nog even werken voor Mas, Rubio, Quintana voordat hij mocht laten lopen. Wellicht klimt ie beter, correct, maar verder zegt het allemaal maar heel weinig..

Fieljepper

Toch wel opvallend dat er vier man bij UAE voor Yates eindigde en dat blijkbaar niemand de opdracht kreeg bij hem te blijven. Nu was het waarschijnlijk niet een klim waar knechten enorm nuttig waren maar alsnog een signaal dat het redelijke free for all binnen de ploeg?

Vandaag een heerlijke 49/51 tussen van Aert en Groves. Tot nu twee keer verkeerd gegokt en ga nu maar weer voor van Aert. Ik ben wel bang dat ik hier mijn persoonlijke voorkeur in mee laat spelen. 

hjjanssen1973
Coureurs du Courage
#1660
Das een hele bittere pil. Vraag me dan af waar je je budget aan hebt uitgegeven? Al die 3,5 miljoen...

DF Martinez

Tiberi

Mas

Skjelmose

Arensman

Kuss

C'Connor

Carapaz

Landa

Poole

Fortunato

Woods

Tarling

Campenaerts

Van Aert

Groves

Coquard

Strong

Narvaez

Vacek

 

 

King01234

Tot nu: 

van Aert, Groves, Aberasturi, Vacek

Voor truipunten: Rgolic, Tiberi, Affini en Van Eetvelt

Nog 1 plek over voor: Schelling of Kuss of Hermans. 

wie o wie verlost me van deze keuze

Teker

Wat is vandaag slimmer?

Affini of Almeida?

D.R.E
Lowland
#1649
D.R.E., het zou je sieren als je nog reageert op de (in mijn ogen onterechte) mea culpa van Nasibal...

Ha Lowland en Nasibal!

Als iets mij kan sieren laat ik die kans natuurlijk niet liggen!

Maar een serieuze noot: Terechte opmerking Lowland, de reactie was er even bij ingeschoten.

@ nasibal: dank voor de uitgebreide reactie, en natuurlijk het delen van de uitslagen😁. Vind het interessant om te zien hoe ik mij (qua uitslagen) verhoud, tot iemand die van scorito een flinke studie maakt. Hopelijk blijf je de uitslagen delen. Ik denk overigens dat er veel forumleden zijn die je uitslagen interessant vinden. En mochten deze uitslagen wat minder zijn dan in het verleden, neemt de adoratie wellicht ook wat af. En dat is iets waar bijna iedereen. (inclusief jij zelf) ook blij van wordt. Win win zou ik zeggen. 

En mocht je toch onverhoopt een gouden beker halen sluit ik mij aan bij het adoratie clubje en doe ik mijn pet voor je af, en wellixht worden Hassan en ik dan nog beste vrienden🙂

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Fieljepper
#1666
Toch wel opvallend dat er vier man bij UAE voor Yates eindigde en dat blijkbaar niemand de opdracht...

McNulty tot en met rit 9 ish gelijke rol als Almeida en yates. Dus in die zin logisch dat hij gewoon doortrok. Del toro vrije rol, tja zeg het maar...

rodelantaarn1

Kop of munt vandaag met betrekking tot Van Aert / Groves.

Keuze voor mij is gevallen op Groves als captain

Laatst gewijzigd
Laurenesi

Pfff, de eerste dagen zijn voorbij. Een voorlopige deelconclusie is dat ik blij ben met mijn team, maar dat ik een paar ongelukkige keuzes heb gemaakt.

Allereerst de kopmankeuzes: WVA toen Groves won en Groves toen WVA won. Vandaag heb ik Groves gekozen, dus ik adviseer jullie WVA te nemen.

Gisteren had ik na Burgos toch hogere verwachtingen van Kuss. Ondanks de nummers 2, 3 en 4 in mijn team toch maar 211 punten gepakt.

Verder had ik de eerste etappe geheel ingezet op Tarling, aangevuld met Arendsman, CRod en Narvaez en dat is helaas niet gelopen zoals gehoopt. 

Ik kijk erg uit naar de overgangsetappes die er aan komen donderdag en zaterdag en dan hopelijk weer knallen op zondag. Na de interviews van Roglic ben ik erg benieuwd of hij dit ook langer kan dan de drie kilometer die de laatste beklimming was. Als ik de concurrentie was, zou ik zijn rug bij elke mogelijkheid even goed testen.

Totaal nu op 1.001 punten, een onvervalste middenmoot. Hopelijk kan ik het tij snel weten te keren en kan ik naar boven kijken.

Björn Again
King01234
#1668
Tot nu:  van Aert, Groves, Aberasturi, Vacek Voor truipunten: Rgolic, Tiberi, Affini en Van E...

Ik ga voor Schelling. Deed mee aan de sprint in etappe 3 en kan zomaar per ongeluk top 10 rijden. Bij Kuss en Hermans is de kans op 0 punten ook 50%

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag

Groves (c)

Wout, Strong, Vacek, Aberasturi, Marit

Roglic, Van Eetvelt, Affini

Laatst gewijzigd
1 2 ... 67 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.