Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 71 ... 104 105
Mas Nada
hjjanssen1973
#1749
Vraagje: hoe werken de teampunten precies? Krijg je alleen teampunten voor de renners die je hebt op...

Bij informatie in de Scorito app -> Uitleg onder het kopje Punten Verdienen staat het netjes beschreven  

zomaareens
Smarty
#1745
Volgens mij is Caruso de lieutenant van Tiberi deze Vuelta.

Betekent dat, dat hij niks mag vandaag? 

hjjanssen1973
Coureurs du Courage
#1750
Je scoort elke dag alleen met de 9 die je opstelt. Die teamgenoot hoeft niet in jouw team te zi...

Helder, bedankt!

Godenzonen van Pele

In hoeverre zijn de teampunten van Almeida wel zeker? Als Roglic het rood gaat weggeven zakt Almeida ook in het AK. 

Kun je dan niet beter teamgenoten van WVA meenemen ipv Almeida? Die teampunten van een Affini/Kuss zijn zeker. Dan moet Almeida alsnog top20 eindigen achter de vlucht, is dat reëel?

Aanklampen
tour barbaar
#1748
Eerste etappe dat ik echt aan twijfelen ben. Ik verdeel mijn renners in 3 categorieen. potentiel...

Carapaz mag vandaag never nooit niet.. Geldt ook voor alle mannen binnen 1,5-2,0 minuten die naam hebben. Ook alle UAE's mogen niet, wellicht Soler en Baroncini wel. Groves zal proberen Van Aert te neutraliseren. Denk dat dat lastig is. 

Te zwaar voor Groves normaal gesproken.

Types als Bennett, Kron, Cristian Rodriguez mogen MI wel maar kunnen die meekomen op de vlakke aanloop. Lijkt me meer voor de klassiekere types die goed klimmen. Hoop zelf op P. Sanchez.

OVerigens wel raar dat Adria zo laag staat (op 300x inzet). Dacht te lezen dat hij als Spanjaard in zijn ronde ook zijn kansen nog krijgt. Wellicht vandaag. Klimt best goed en is rap dus daarom veel meer kans dan een Poole etc.

Jommelb

Dat is precies waarom ik toch vooral vluchters opstel. Het AK kan zomaar flink veranderen doordat er bepaalde vluchters bovenin komen te staan en dan leveren je AK mannen weinig op. 

Iemand noemde hierboven nog Carapaz, maar het lijkt me niet dat ze dit soort mannen gaan laten rijden.

Aanklampen
Godenzonen van Pele
#1754
In hoeverre zijn de teampunten van Almeida wel zeker? Als Roglic het rood gaat weggeven zakt Almeida...

Als het een AK-dag wordt, lijkt me dat de groep op de laatste klim best groot is. Kans bestaat dat dan nog veel rappere mannen er ook bij kunnen zitten. Ook is controleren van het peloton op die klim MI best lastig. Ze zullen overal springen, en ik denk daarom dat punten van Almeida allerminst zeker zijn. 

Beter een Affini dan, of een Kuss

tour barbaar
Godenzonen van Pele
#1754
In hoeverre zijn de teampunten van Almeida wel zeker? Als Roglic het rood gaat weggeven zakt Almeida...

klopt! Maar dan gok je vol op teampunten. Ik wil spreiden, ik houd ook rekening met het feit dat er wel een groep AK-renners van voren eindigd. Op deze manier heb ik het beste van 3

Smarty
zomaareens
#1752
Betekent dat, dat hij niks mag vandaag? 

Klopt. Leuitenants moeten er staan voor hun kopmannen in de zware bergetappes!

Mittavic

Skjelmose of Arendsman? 

King01234

Arensman, Skjemolse, Kuss of Woods heb 1 plek over en van aert en Narvaez mee als cap. Wie moet laatste plekje krijgen 

King01234

Arensman, Skjemolse, Kuss of Woods heb 1 plek over en van aert en Narvaez mee als cap. Wie moet laatste plekje krijgen 

Jommelb
tour barbaar
#1758
klopt! Maar dan gok je vol op teampunten. Ik wil spreiden, ik houd ook rekening met het feit dat er...

Ja dat is wel een scenario waar ik een beetje bang voor ben. Als dat gebeurt dan ga ik wel een duik maken ben ik bang.

stiffupperlip2

Mijn team staat. Sta alleen voor de kopmankeuze. Wat denken jullie? Opties:

Wva: favoriet voor etappe maar mag hij weg?

Kron: heeft gezegd hiervoor te willen gaan maar kan hij ontsnappen op het vlakke deel?

Narvaez: etappe op zijn lijf geschreven. Wel gevallen en lees niks over dat hij er vandaag voor gaat.

Jommelb
King01234
#1762
Arensman, Skjemolse, Kuss of Woods heb 1 plek over en van aert en Narvaez mee als cap. Wie moet...

Wat is je eigen overweging? Is afhankelijk van of je op een extra vluchter gokt, op teamgenoten wil gokken of rekening wil houden met een AK scenario. Arensman lijkt me het minst logisch

Coureurs du Courage
Mittavic
#1760
Skjelmose of Arendsman? 

Skjelmose. Heeft betere sprint en verwacht ze beide niet in de aanval. Ik heb hem ook last-minute erin gezet ipv Poole.. bedacht me opeens dat ik hem alleen opstel uit ijdele hoop dat het nog iets wordt deze Vuelta, maar moet gewoon accepteren dat hij (door die val) geflopt gaat zijn. En Adria(C) ipv Del Toro..

overigens niet naar mij luisteren, ik heb tot nu toe alles verkeerd geadviseerd 🙈

Berend

Ik ga hier denk ik voor een gewaagde(?) 3x Jumbo en 3x Lotto opstelling. Zie grote kansen voor Kron en Van Aert, en dat zijn lekkere (team)punten als een van de twee wint. En de groene trui houdt v Aert wss sowieso, dus dat zijn al wat groene trui-teampunten voor Affini/Kus.

Dan heb ik verder nog Narváez (no brainer), Roglic (no brainer) en 1 plekje over.

Plek 9 kan nog gaan naar Schelling, Almeida of zelfs Del Toro. Iemand iets gehoord/gelezen over de plannen van Schelling?

Laatst gewijzigd
Mittavic
Coureurs du Courage
#1766
Skjelmose. Heeft betere sprint en verwacht ze beide niet in de aanval. Ik heb hem ook last-minute er...

Lastig he. Ik heb Poole en Fortunato ook nog op de bank...

Neig ook naar Skjelmose vanwege de betere eindsprint. Maar Arendsman wel teampunten bij winst Narvaez

Laatst gewijzigd
Jommelb
Mittavic
#1768
Lastig he. Ik heb Poole en Fortunato ook nog op de bank... Neig ook naar Skjelmose vanwege de beter...

Maar gaan ze sprinten als er al 12 vluchters binnen zijn?

Mas Nada

Van Aert zelf over vandaag: "Het wordt een zware etappe met een stevige finish, het zal moeilijk zijn om de controle te bewaren... ik verwacht er niet veel van vandaag" 

Tja.. 

siht

Voor het laatste plekje vandaag:

De Plus, Poole of Groves ?

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Aanklampen
#1755
Carapaz mag vandaag never nooit niet.. Geldt ook voor alle mannen binnen 1,5-2,0 minuten die naam he...

Is CriRod niet te gevaarlijk? Ik heb hem iig gebankt. Staat maar op 2 minuten en is de klassementsman van de ploeg. Ik weet niet of ze die veel gaan gunnen.

Edit: maar dat is ook een teken dat mijn team niet in balans is en ik teveel vluchters heb en te weinig rappe mannen.

Laatst gewijzigd
Aanklampen
Mas Nada
#1770
Van Aert zelf over vandaag: "Het wordt een zware etappe met een stevige finish, het zal moeilijk zij...

waar las je dat? EDIT: gevonden (IDL)

Laatst gewijzigd
Aanklampen
Pim Todcock
#1772
Is CriRod niet te gevaarlijk? Ik heb hem iig gebankt. Staat maar op 2 minuten en is de klassementsma...

Die gaat op echte bergetappes nog minuten verliezen dus nu 2-3 minuten geven is Mi geen enkel probleem

Smarty

Ik hoop dat Isaac del Toro een vrije rol heeft en vandaag mag gaan!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 71 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.