In hoeverre zijn de teampunten van Almeida wel zeker? Als Roglic het rood gaat weggeven zakt Almeida ook in het AK.
Kun je dan niet beter teamgenoten van WVA meenemen ipv Almeida? Die teampunten van een Affini/Kuss zijn zeker. Dan moet Almeida alsnog top20 eindigen achter de vlucht, is dat reëel?
Carapaz mag vandaag never nooit niet.. Geldt ook voor alle mannen binnen 1,5-2,0 minuten die naam hebben. Ook alle UAE's mogen niet, wellicht Soler en Baroncini wel. Groves zal proberen Van Aert te neutraliseren. Denk dat dat lastig is.
Te zwaar voor Groves normaal gesproken.
Types als Bennett, Kron, Cristian Rodriguez mogen MI wel maar kunnen die meekomen op de vlakke aanloop. Lijkt me meer voor de klassiekere types die goed klimmen. Hoop zelf op P. Sanchez.
OVerigens wel raar dat Adria zo laag staat (op 300x inzet). Dacht te lezen dat hij als Spanjaard in zijn ronde ook zijn kansen nog krijgt. Wellicht vandaag. Klimt best goed en is rap dus daarom veel meer kans dan een Poole etc.
Als het een AK-dag wordt, lijkt me dat de groep op de laatste klim best groot is. Kans bestaat dat dan nog veel rappere mannen er ook bij kunnen zitten. Ook is controleren van het peloton op die klim MI best lastig. Ze zullen overal springen, en ik denk daarom dat punten van Almeida allerminst zeker zijn.
Beter een Affini dan, of een Kuss
Mijn team staat. Sta alleen voor de kopmankeuze. Wat denken jullie? Opties:
Wva: favoriet voor etappe maar mag hij weg?
Kron: heeft gezegd hiervoor te willen gaan maar kan hij ontsnappen op het vlakke deel?
Narvaez: etappe op zijn lijf geschreven. Wel gevallen en lees niks over dat hij er vandaag voor gaat.
Skjelmose. Heeft betere sprint en verwacht ze beide niet in de aanval. Ik heb hem ook last-minute erin gezet ipv Poole.. bedacht me opeens dat ik hem alleen opstel uit ijdele hoop dat het nog iets wordt deze Vuelta, maar moet gewoon accepteren dat hij (door die val) geflopt gaat zijn. En Adria(C) ipv Del Toro..
overigens niet naar mij luisteren, ik heb tot nu toe alles verkeerd geadviseerd 🙈
Ik ga hier denk ik voor een gewaagde(?) 3x Jumbo en 3x Lotto opstelling. Zie grote kansen voor Kron en Van Aert, en dat zijn lekkere (team)punten als een van de twee wint. En de groene trui houdt v Aert wss sowieso, dus dat zijn al wat groene trui-teampunten voor Affini/Kus.
Dan heb ik verder nog Narváez (no brainer), Roglic (no brainer) en 1 plekje over.
Plek 9 kan nog gaan naar Schelling, Almeida of zelfs Del Toro. Iemand iets gehoord/gelezen over de plannen van Schelling?
Is CriRod niet te gevaarlijk? Ik heb hem iig gebankt. Staat maar op 2 minuten en is de klassementsman van de ploeg. Ik weet niet of ze die veel gaan gunnen.
Edit: maar dat is ook een teken dat mijn team niet in balans is en ik teveel vluchters heb en te weinig rappe mannen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.