Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 72 ... 104 105
Mittavic
Smarty
#1775
Ik hoop dat Isaac del Toro een vrije rol heeft en vandaag mag gaan!

Zou leuk zijn en ik hoop er ook op !

Mas Nada
Aanklampen
#1773
waar las je dat? EDIT: gevonden (IDL)

Hln.be ;) ook interviews met Hermans en Lennert 

hjjanssen1973
King01234
#1762
Arensman, Skjemolse, Kuss of Woods heb 1 plek over en van aert en Narvaez mee als cap. Wie moet...

Dan zou ik Woods kiezen.

Smarty

Of Florian Lipowitz! Heb hem toch maar meegenomen vandaag. Het is en blijft toch zwaar gissen vandaag. :))

hjjanssen1973
Berend
#1767
Ik ga hier denk ik voor een gewaagde(?) 3x Jumbo en 3x Lotto opstelling. Zie grote kansen voor Kron...

Ik begrijp net dat teamgenoten niet in je team hoeven te zitten om punten op te leveren. Dus waarom neem je dan 3x Visma en 3x Lotto?

stiffupperlip2
hjjanssen1973
#1780
Ik begrijp net dat teamgenoten niet in je team hoeven te zitten om punten op te leveren. Dus waarom...

Je moet ze wel opstellen in je dagselectie om de punten te krijgen.

Berend

Heb uiteindelijk Affini weggelaten, hielp iets mee dat interview met Van Aert dat hij er weinig van verwacht haha.

Wel opgesteld: Kron (C), Narváez, Van Aert, Kuss, Campenarts, Van Eetvelt, Schelling en Del Toro.

Hup Kron!

(Op de bank: Al mijn GC mannen eigenlijk, dus hoop dat een grote vlucht het haalt haha)

hjjanssen1973
stiffupperlip2
#1781
Je moet ze wel opstellen in je dagselectie om de punten te krijgen.

Ja, maar dan is 1 renner per team toch genoeg?

Aanklampen
hjjanssen1973
#1780
Ik begrijp net dat teamgenoten niet in je team hoeven te zitten om punten op te leveren. Dus waarom...

De winnaar hoeft niet in jouw team te zitten (Valter) om met Kuss (als je hem opstelt) punten te krijgen. Alle 11 (op de bank) krijgen geen punten

hjjanssen1973
Aanklampen
#1784
De winnaar hoeft niet in jouw team te zitten (Valter) om met Kuss (als je hem opstelt) punten te kri...

Dat snap ik. Maar als ik Kuss opstel, en Valter wint, dan krijgt Kuss de teampunten van Valter, zonder dat ik Valter heb opgesteld, toch?

Baskeee
hjjanssen1973
#1785
Dat snap ik. Maar als ik Kuss opstel, en Valter wint, dan krijgt Kuss de teampunten van Valter, zond...

ja

hjjanssen1973

Andere vraag - excuus: wat zijn dan bankpunten??

Wiwawout
hjjanssen1973
#1785
Dat snap ik. Maar als ik Kuss opstel, en Valter wint, dan krijgt Kuss de teampunten van Valter, zond...

Ja, dus bijvoorbeeld: je stelt Kuss, WVA en Uijtdebroeks op en Valter wint dan krijgen zowel Kuss, WVA en Uijtdebroeks punten voor de overwinning van Valter. Vandaar dat sommigen meerdere renners van een team meenemen

Aanklampen
hjjanssen1973
#1787
Andere vraag - excuus: wat zijn dan bankpunten??

Punten die je had kunnen hebben maar niet hebt omdat een top 20 renner op jouw bank zit.. veel bank punten is: 1) slecht opstellen of 2) onevenwichtige selectie, bijv 16 klimmers of 10 sprinters 

Fieljepper
hjjanssen1973
#1787
Andere vraag - excuus: wat zijn dan bankpunten??

Wanneer je een renner op je bankt plaats voor een etappe (niet selecteren in je dagopstelling) en die renner haalt wel punten binnen. Dit zijn dan misgelopen punten aangezien je de renner niet opgesteld hebt; bankpunten.

Aanklampen

33 weg met oa Kron, Sanchez, DFM, Tarling, Cristian R ;-), en nog vele anderen. Geen Wout, Narvaez, Teuns, Groves etc.

Scratzz
hjjanssen1973
#1783
Ja, maar dan is 1 renner per team toch genoeg?

Lees anders gewoon de spelregels door op de Scorito app. Daar staat alles volledig uitgelegd.

Daan Brakenhoff

Als ze om 14:30 weer eerst beginnen met een half uur onzin uitzenden eet ik mijn afstandsbediening op!

Aanklampen
Daan Brakenhoff
#1793
Als ze om 14:30 weer eerst beginnen met een half uur onzin uitzenden eet ik mijn afstandsbediening o...

Daan, begin maar vast met kauwen...

Michielenwaaier

Het halve peloton is inmiddels in de aanval.. wordt een snelle aankomst en sprint met grote groep op deze manier.

rodelantaarn1

Zo zonde, er wordt volop gekoerst en nog geen steeds geen beelden....

hjjanssen1973
Scratzz
#1792
Lees anders gewoon de spelregels door op de Scorito app. Daar staat alles volledig uitgelegd.

Heb ik gedaan. Voor de Manager is het me nu duidelijk. Voor de Daily van Scori Pro niet: 5.4 Indien een teamgenoot van de Wielrenner de Koers wint, dan ontvangt iedere teamgenoot 20 Teampunten in het Spel.

Teker

Aberasturi is afgestapt, dus best tevreden met zn 90 gepakte punten voor 1m

Ragnar Lolbroek
Daan Brakenhoff
#1793
Als ze om 14:30 weer eerst beginnen met een half uur onzin uitzenden eet ik mijn afstandsbediening o...

Eet smakelijk!! Met een flinke kwak mayonaise slikt het makkelijker weg.

Ecko

Gaat Narváez voor de Vendramebokaal? 

1 2 ... 72 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.