Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 73 ... 104 105
Baskeee
Ecko
#1800
Gaat Narváez voor de Vendramebokaal? 

Alles is nog speelbaar. 

floda

Onvoorstelbaar.... heb vandaag 6 potentiële vluchters gespeeld en alleen rod op de bank neergezet. Is hij wel mee en van de rest alleen mauri.... 

KV
floda
#1802
Onvoorstelbaar.... heb vandaag 6 potentiële vluchters gespeeld en alleen rod op de bank neergez...

Jij hebt tenminste nog iemand mee. Denk dat de meerderheid niemand heeft. 

ditisdavid

Alle favorieten bij de bookmakers in de ploeg en er zitten er 0 mee, typisch.

Sjasfriet

Kijk eens aan. Heb ik er eentje van m'n 20 mee en waar zit hij? Uiteraard. 

Als hij dan nog eens rood pakt is het helemaal ok qua bank punten ... Al kan lafay wel puntjes pakken hierdoor :p

Dekkerony

Heb er 2 mee maar verder alleen Roglic en wva voor punten..maar als die 2 top 3 rijden kan ik eens gaan stijgen want sta middenmoot door het investeren in mn ak team en niet sprint..

Pim Todcock

Als ik 1 renner had mogen noemen die iig niet zou winnnen vandaag wegens niet mogen of niet avontuurlijk genoeg was het Benno wel.

Scratzz

Weet het peloton dat O Connor een klassementsrijder is?

KV
Scratzz
#1808
Weet het peloton dat O Connor een klassementsrijder is?

Ze zijn er duidelijk wel heel bang voor. 

Aanklampen

4 minuten voorsprong geven.... daar gaan ze nog spijt van krijgen, vooral diegene die ook top 5 willen rijden.

John Bon

Miljaar. Ben wordt dus mijne spijtrenner van deze ronde. 
Stond er van dag 1 in geen enkel moment uitgehaald. Vond ik zo'n nobrainer... 

Helaas haal ik hem eruit last-minute

 

Jommelb

Ai had 2 man in de kopgroep, wel echt balen van Sanchez. Had ik sowieso hoge verwachtingen van deze Vuelta.

Papa Bart

Benno nooit overwogen, en vandaag vier minuten pakken. Dan twee relatieve uitrust etappes waarna er pas een uitdaging opdoemt op zondag. Die blijft zonder een off day zomaar anderhalve week in het rood rijden!

Klapper voor wie hem heeft, Papa Bart's inhaal race krijgt zo echter een flinke dreun.

 

Poule d'Or

Roglic is geen Pogacar, die het makkelijk dichtrijdt. Dit is echt heel arrogant van het peleton. O'Connor kan hier zomaar de Vuelta gewonnen hebben. Jammer dat ik hem deze keer niet in mijn team heb genomen. 

Scratzz

Dit wordt een serieus probleem om hem weer in te halen. Lang geleden dat ik zo'n rare actie heb gezien van de klassementsploegen. 

Sjasfriet

Aan t balen dat hij (Benno) op de bank zat vandaag, maar kan zomaar eens een heel goeie pick worden en dan moet ik me gelukkig prijzen dat hij wel in mn team zit!

KV

Ook laatste keer dat ik Yates meeneem in een ronde zonder Pogi. 5m in het vuilbakje want die gaan ze uiteraard niet zomaar in een vlucht laten gaan. 

Laatst gewijzigd
Sambonhof

Goeie punten gehaald vandaag met Lipowitz en Del Torro, maar ik baal wel heel erg van mijn keuze om Yates mee te nemen inplaats van Almeida

Branco
Sjasfriet
#1816
Aan t balen dat hij (Benno) op de bank zat vandaag, maar kan zomaar eens een heel goeie pick worden...

Hier hetzelfde....maar gaat ons nog veel punten opleveren...denk gevalletje Kuss 2.0

hjjanssen1973

Gelukkig heb ik O'Connor wel, maar helaas op de bank vandaag.

twente4ever

Nou die valpartij gaat me wel pijn doen. Yates, pelayo, Kron, Riccitello...

Martijn Sollie

Ga tot nu toe oké deze Vuelta, maar ik baal nu extra van de wissel Carapaz voor O' Connor die ik gedaan heb. Die gaan ze niet zomaar uit het rood rijden. Onbegrijpelijk dat ze hem zoveel tijd cadeau hebben gegeven.

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
Sambonhof
#1818
Goeie punten gehaald vandaag met Lipowitz en Del Torro, maar ik baal wel heel erg van mijn keuze om...

Same here, 118 punten vandaag is meer dan ok. Lipowitz gaat een leuke puntenpakker worden deze Vuelta op deze manier. Wel bijzonder dat Riccitello vandaag er compleet doorheen zakt. Overigens hetzelfde voor Yates

Fieljepper
Coureurs du Courage
#1823
Same here, 118 punten vandaag is meer dan ok. Lipowitz gaat een leuke puntenpakker worden deze Vuelt...

Beiden gevallen maar niet goed in beeld gebracht blijkbaar.

Hier niet een al te beste etappe met bankpunten voor del Torro. Gelukkig wel allemaal op de fiets gebleven dus we kunnen nog door...

Laatst gewijzigd
Aanklampen
Coureurs du Courage
#1823
Same here, 118 punten vandaag is meer dan ok. Lipowitz gaat een leuke puntenpakker worden deze Vuelt...

Gevallen he. Misschien eerst IDL lezen voordat je zegt dat ze erdoorheen zakken. Staat heel duidelijk dat ze gevallen zijn. In de koers is dat van Yates ook al een keer benoemd.

1 2 ... 73 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.