Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 80 ... 104 105
ProScoritoManager

Gister narvaez erin voor uitgerekend Skjelmose pakte niet zo lekker uit. En door wegvallen Almeida opeens niet zo'n uitmuntend bergteam meer. Gister van zilver naar brons gezakt, vandaag gaan we zien of de overgebleven klassementsmannen voldoende zijn om die score te handhaven. 

Coureurs du Courage

Wist niet dat Pats de bijnaam is van Carapaz. Ik word elke dag wijzer hier.

Balen voor Almeida dat hem dat nu overkomt.. mag ie eindelijk voor zijn eigen kans rijden, krijg je dat. Denk voor het spel niet zo'n grote invloed; degene die hem niet hebben zullen onderpresterende Yates hebben. Degene die allebei niet hebben zullen in hun handjes wrijven, maar wellicht hebben die dan weer Arensman, Uijtdebroeks en / of DFM in hun team.

Nogmaals jammer voor de strijd; denk namelijk dat Roglic vandaag er een flinke klap op gaat geven ism zijn adjudanten en dan de boel al stevig in de plooi gaat gooien.

NielsH97
Sjasfriet
#1963
Hier geen Roglic, maar Almeida en Yates. Die van uae gaan nog potten breken. Een mens moet positief...

Ik heb ook beide renners. Foute keuzes..

kevinraar

mij team voor vandaag

kopman mas

van eetvelt

carapaz

landa

skjelmose

kuss

yates

rodriquez

 

laaste plek wie kiezen

 6 punten van aert 

poole

martinez

arensman

fortunato

paret paintre

 

twijfel het meest tussen van aert matrinez en fortunato

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
kevinraar
#1979
mij team voor vandaag kopman mas van eetvelt carapaz landa skjelmose kuss yates rodriquez &...

Met Roglic erbij had je serieus wel een leuk team gehad Kevin. 

kevinraar

gaat roglic winnen dan matrinez nemen dan moet forunato top 15 rijden gaat hij dat doen?

Scratzz

Nog voldoende klassementsrijders over. Denk dat dit uitvallen eerder positief uitpakt 

Oerdewai
kevinraar
#1981
gaat roglic winnen dan matrinez nemen dan moet forunato top 15 rijden gaat hij dat doen?

dan moet fortunato zelfs top 11 rijden, gezien de bergtrui van Roglic (ervan uitgaande dat hij dus wint en als eerste boven is)

tour barbaar

Almeida vandaag gewisseld voor Yates.

opstelling:

roglig (c)

o'connor

carapaz

kuss

eetvelt

skjelmose

rodriguez (ineos)

bennet

yates

kevinraar
Oerdewai
#1983
dan moet fortunato zelfs top 11 rijden, gezien de bergtrui van Roglic (ervan uitgaande dat hij dus w...

ohja dat is waar dan neem ik martinez als laatste

Coureurs du Courage
kevinraar
#1979
mij team voor vandaag kopman mas van eetvelt carapaz landa skjelmose kuss yates rodriquez &...

Ik zou Fortunato spelen. Die fietst voor klassement en deze etappe zal het kaf van het koren gescheiden worden. Zal geen top uitslag worden, maar schrijf 'em maar op voor een plek 12.

Scoritop

Toch dus (bijna) altijd de grote renners nemen wanneer ze terugkomen van een blessure. Roglic is erg sterk!

Ben benieuwd wat Del Toro kan. Is/wordt hij nu kopman? En zal Yates hem deze Vuelta er doorheen loodsen? 

Coureurs du Courage

Ik hoop echt dat Del Toro nu zijn eigen kans mag gaan rijden. Is wel een van mijn jokers. Over een andere joker gesproken; wat verwachten we vandaag van Riccitello? Ik stel hem niet op ivm die val een paar dagen eerder en genoeg goede alternatieven, maar had em graag als 9de man meegenomen.

Aanklampen

Vandaag met de sterkste 9 AK mannen naar de start.

  • Rogla
  • Mas
  • Tiberi
  • Lennart
  • Sep
  • Skejlmose
  • Richie
  • Cristian R
  • Carlos R

Poole nog op de bank. Denk dat het heel slopend gaat worden.

Graag alleen een Landa er nog bij gehad. 

ProScoritoManager

Valt me wel op dat hier op het forum bovengemiddeld veel roglic thuislaters lijken te zitten. 75% gekozen in het spel, op het forum lijkt het haast onder de 50% te liggen. 

dr klaas
Coureurs du Courage
#1977
Wist niet dat Pats de bijnaam is van Carapaz. Ik word elke dag wijzer hier. Balen voor Almeida dat...

Uitvallen Almeida geen grote invloed hebben ? Wordt gewoon 3e in 1e bergrit. Snoept elke etappe toch 10-20 punten  van overige renners  af anders. Gaat mij gewoon 250 punten en een plus 90% score kosten verwacht ik. 

Villa

Vandaag gaan we voor 

Roglic (C), mas, kuss, carapaz, landa, skjelmose, Adriá, van Eetveld & lipowitz. 

woods nog op bankje maar verwacht veel teampunten van roglic

Aanklampen
dr klaas
#1991
Uitvallen Almeida geen grote invloed hebben ? Wordt gewoon 3e in 1e bergrit. Snoept elke etappe toch...

Vooral grote invloed als je niet meer 8 of 9 andere mannen hebben die top 15 kunnen rijden. Als je die wel hebt, heb je mijn inziens zelfs een voordeel omdat Almeida zo veel gekozen was..

bdebouwer

Verwachten jullie meer van Arensman of Mcnulty vandaag?

ProScoritoManager
bdebouwer
#1994
Verwachten jullie meer van Arensman of Mcnulty vandaag?

Van beiden zou ik alleen nog wat verwachten in de afsluitende tijdrit, als ze het tot dan volhouden. 

dr klaas
Aanklampen
#1993
Vooral grote invloed als je niet meer 8 of 9 andere mannen hebben die top 15 kunnen rijden. Als je d...

De winnaar van gisteren haalt als almeida weer 3e zou worden gewoon 20 dagklassement  punten minder laat staan klassementspunten. Plus 45 punten almeida is minimaal 60 punten in 1 etappe.    Weinig invloed.... 

Aanklampen
dr klaas
#1996
De winnaar van gisteren haalt als almeida weer 3e zou worden gewoon 20 dagklassement  punten mi...

Lees je wel wat ik schreef? Ik heb helemaal niet gezegd dat het niet van invloed is. Gevolgen zijn nog groter als je geen 8 of 9 mannen over hebt... met 8/9 over profiteer je maximaal van wegvallen Almeida..

Coureurs du Courage

Almeida heeft een pickrate van 85%. Sorry, maar als dat niet meer telt als 'geen verschil' maken, dan weet ik het niet meer... enige die meer gekozen is, is WvA.

Ik snap ook wel dat er dan punten doorschuiven en dat het altijd een invloed heeft, maar persoonlijk zou ik het erger vinden als een Landa uitvalt omdat die niet in ieders team zit. Almeida zit in 85 van de 100 teams en iedereen stelt hem in dezelfde ritten op.

Maar vooral ook erg om voor jou te horen Klaas dat jouw poultje nu om zeep is. Joao zal je binnenkort bloemen sturen en een sorry kaartje.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb almeida niet voor mij gunstig dat ik eruit is

Mas Nada

Ik baal wel van het wegvallen van Almeida, ik koos voor Almeida en Roglic en moest beknibbelen op de rest. Dan heb ik nu dus Cr. Rodriguez en Gaudu maar laten starten. 

1 2 ... 80 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.