Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 79 ... 104 105
KV

Zit echt niet mee qua kopgroepen vooralsnog. Poole en Hermans mee? Nee hoor, Gijsje en Vergallito gaan het klusje wel klaren. 

Aanklampen

Denk dat, als ze die 2e over zijn, IPT meer gas gaat geven. Niet te hard die klim over. Gijs L heeft nog last van rit 6? 

Coureurs du Courage

Het is sowieso nog geen uitgemaakte zaak dat deze vlucht het gaat halen. Zou mooi zijn als er nog een paar andere ploegen gaan helpen zo.

Smarty

Wout van Aert laat de etappe voor wat ie is. 

ditisdavid

1-2-3-5, daarachter een beetje huilen met de pet op (Almeida...) maar met veel zwakkere bergteams die nog hoog staan brengt het me wel weer boven de 97%.

Laatst gewijzigd
KV

Almeida covid

En Landa op het bankje voor Hermans. Wel nog op zilver maar scheelt eventjes 1,6%. Balen zeg. 

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Nog steeds rond 93%. Bankpunten met C. Rodriguez (2x). Landa weer sterk, net als Tiberi. Beide lang in mijn team gehad, uiteindelijk gekozen voor Uijtdenbroeks + C. Rodriguez van IPT en sprintteam te verkleinen. Maar da's altijd achteraf ;)  

Papa Bart

Ik vind eerlijk gezegd dat er wat laf gekoerst wordt: O Connor had anders gisteren nooit zo'n klapper kunnen maken, en vandaag haalt een in feite kansloos team de vlucht van de dag terug en niet de zogenaamde topteams: niet Ineos, Niet UAE, niet Vlab, en niet RB.

wellicht is de warmte mede de boosdoener, maar tenslotte rijdt elke renner onder die koperen ploert.

Het maakt de ronde desondanks wel weer leuker: gisteren meenden velen dat O Connor de Vuelta in zijn zak had, vandaag werd er alweer aan een podium plaats getwijfeld.

Voor de Scorito van Papa Bart is dit alles nogal gunstig: eindelijk een klapper van 13% 

Aanklampen

Nu richting 97%. Met 2x Rodriguez, Tiberi, Mas, Roglic, Eetvelt en Skjelmose, Kuss en Pats 9 degelijke AK mannen. Dan is almeida wegvallen nog niet zo heel negatief. Voor vandaag wel jammer, en ook deels voor Vuelta 

De Tourminator

Skjelmose, Rodriguez en Lipowitz op de bank voor Narvaez, del Toro en Sanchez. Pakt net weer verkeerd uit. Gezakt naar 93%. Morgen vol voor klassement. 

Sambonhof
Coureurs du Courage
#1823
Same here, 118 punten vandaag is meer dan ok. Lipowitz gaat een leuke puntenpakker worden deze Vuelt...

Nu hebben we toch nog een beetje geluk dat Almeida covid heeft, maar helaas bakt Yates er ook niet veel van tot nu toe

NielsH97

Vuelta al opgegeven, met geen Roglic en Mas zit er geen topprestatie meer in. 

Sjasfriet
NielsH97
#1962
Vuelta al opgegeven, met geen Roglic en Mas zit er geen topprestatie meer in. 

Hier geen Roglic, maar Almeida en Yates. Die van uae gaan nog potten breken.

Een mens moet positief denken he :p

 

HaagseHaas

Dit is mijn allerslechtste ronde ooit tot nu toe. Terwijl ik er toch echt wel vertrouwen in had, ook zonder Roglic. 

bdebouwer

Van wie verwachten we meer morgen Arensman in de hitte of almeida met covid?

encanto
bdebouwer
#1965
Van wie verwachten we meer morgen Arensman in de hitte of almeida met covid?

Van aert met 8 punten

kevinraar

240 punten gehaald sta op 60.8

Sambonhof

Yates of Del Torro morgen?

Welkom

Zou voor del torro gaan, dat lijkt me de nieuwe kopman van UAE te worden deze vuelta

OneTrickPony
Sambonhof
#1968
Yates of Del Torro morgen?

Even een rondje langs de velden bij UAE...

Yates: niet in vorm, ook nog onderuit gegaan in die ene afdaling. Komt er misschien wat doorheen na de rustdag?
Almeida: covid
Vine: niet in vorm
McNulty: beste eraf (+27 minuten in die ene rit..)
Soler: mwah
Baroncini: prima, maar geen renner voor het hooggebergte
Sivakov: opstellen! Voor wie 'm heeft. Kan winnen als Vlasov even niet oplet ;)
Del Toro: ??? Nog weinig gezien. In elk geval meer upside dan Yates, zou ik zeggen. 

Coureurs du Courage
Aanklampen
#1959
Nu richting 97%. Met 2x Rodriguez, Tiberi, Mas, Roglic, Eetvelt en Skjelmose, Kuss en Pats 9 degelij...

Lijkt mij zelfs positief als je Almeida niet eens opstelt vandaag. Wie is Pats?

of moet ik dat weer opzoeken bij IDL? ;)

Coureurs du Courage
bdebouwer
#1965
Van wie verwachten we meer morgen Arensman in de hitte of almeida met covid?

Denk dat zelfs Tarling betere kansen heeft morgen 😂

Aanklampen
Coureurs du Courage
#1971
Lijkt mij zelfs positief als je Almeida niet eens opstelt vandaag. Wie is Pats? of moet ik dat weer...

Carapaz

Willempie94

Almeida out

kwarc

Fortunato, Poole, of teampunten met Van Aert vandaag voor de 9e plek?
Nu fortunato staan.

1 2 ... 79 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.