Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 78 ... 104 105
Coureurs du Courage

Ik heb nu Roglic (C), V Eetvelt, Almeida, Del Toro, Carapaz, Rodriguez, Landa, Kuss, Skjelmose.

Twijfel nog of ik Poole, Riccitello of Lipowitz moet opstellen. En heb ook nog Narvaez als optie. Wat zouden jullie doen? Iemand tips?

KV
Willempie94
#1920
Is dit dan niet juist een rit voor een strijd op 2 fronten? Weet niet of Bora de hele rit op kopwer...

Zal ervan afhangen wanneer de vlucht (en welke vlucht) vertrekt denk ik.  Bij een kleine vlucht (< 5 man) of als deze maar heel laat op het vlakke of zelfs op de klim vertrekt, is het echt niet meer zo lang/zwaar voor Bora om te controleren. Als er een grote (ongevaarlijke) vlucht vertrekt na 10km, zal niemand echt controleren waarschijnlijk.

Mas Nada
Coureurs du Courage
#1926
Ik heb nu Roglic (C), V Eetvelt, Almeida, Del Toro, Carapaz, Rodriguez, Landa, Kuss, Skjelmose. Twi...

Welke Rodriguez? ;) Je kiest nu wel veel klassementrenners, ik denk dat er een hevige strijd ontstaat voor de vlucht. Op het laatst een steile klim(metje), daar kan wel een aanval onder de klassementrenners komen. 

Komt er een wedstrijd in een wedstrijd? Of blijven de klassementrenners kort er achter zitten om het af te maken? 

Ik kies toch wel voor een mix met aanvallers, grotendeels aangevuld met klassement. 

BigMig
CAI
#1923
Als je het o'connor zwaar kan maken ja, maar ik denk dat die vrij rustig meebolt in het peloton en d...

Zie wat KV hierboven ook al noemt.

In de Giro en Tour waren er veel vluchtetappes waarbij er zoveel mensen in de kopgroep wilden, dat het peloton steeds zichzelf controleerde en een vlucht moeilijk weg kwam. Als je dan als ploeg af en toe een mannetje mee laat springen als er een kansrijk groepje ontstaat, wordt de koers gecontroleerd zonder dat je daar als team veel energie aan hoeft te verspillen. 

Het kan ook zijn dat er wel een groep loskomt, maar het kan, afhankelijk van het koersverloop, ook zo zijn dat Bora de etappe kan controleren zonder het zichzelf heel zwaar te maken.

Wim Peters
João Bicicleta
#1925
Lekker allemaal Narvaez op de bank zetten. Die rijdt vandaag top 5!

Gisteren cap gemaakt... gekukkkeld van 99% naar 95%. Zo dom! En dan ook nog Vacel op bankje. Klaar met Narvaez en mezelf

FabFiveFredyy

Ik denk dat Decathlon de boel toch redelijk kort gaat houden in het geval van een evt ontsnapping (afhankelijk van wie er in de kopgorep zit). Zij zullen ze dan binnen schoot afstand houden en dan is het aan Bora/UAE om de laatste 50 km het gat volledig te dichten. Ik denk dus volle bak AK vandaag.

oborobo

Waaron Narvaez vandaag wel Joao?

oborobo

Waarom.

LucaCoppi

Zou vandaag niets zijn voor Woods? Ik klik hem erin denk ik ipv Narvaez. 

Georgeske

De 8ptn van Wout verkiezen boven Yates of Narvaez?

João Bicicleta

Ik denk dat vanwege de vlakke aanloop een groep hardrijders op avontuur gaat zonder echte berggeiten of klassementsmannen die reeds door het ijs gezakt zijn. En wie weet blijft die groep vooruit. En ja, als Narvaez, Hermans, Vacek, Kung, Oliveira e.d. daarbij zitten dan zouden ze best vooruit kunnen blijven. Het is niet enorm zwaar vandaag afgezien van de laatste 5 kilometer.

kevinraar

zijn er meer mensen met yates op de bank hij presteert nog niet het blijft wel yates als ik hem er toch in moet doen dan moet dat voor rodriquez carapaz fortunato of van aert

Wim Peters
kevinraar
#1937
zijn er meer mensen met yates op de bank hij presteert nog niet het blijft wel yates als ik hem er t...

Ik heb hem niet maar zat er gisteren goed bij en behalve etappe 4 is het nog niet zo dramatisch denk ik, valpartij ook daargelaten...

kevinraar

ok al jij moet kiezen yates rodriquez carapaz fortunato of van aert wie zet je dan op de bank

 

yates zater er in etappe 6 ook niet bij

Laatst gewijzigd
Smarty

Narvaez is mi een overrated rider! 

Hij heeft iig nog helemaal NIETS gepresteerd deze  Vuelta.

João Bicicleta
kevinraar
#1939
ok al jij moet kiezen yates rodriquez carapaz fortunato of van aert wie zet je dan op de bank  ...

Fortunato. Volgens mij was die gevallen.

Smarty

Valt iemand anders dat ook op dat er de laatste dagen heel veel valpartijen zijn? 

Hay
Wim Peters
#1930
Gisteren cap gemaakt... gekukkkeld van 99% naar 95%. Zo dom! En dan ook nog Vacel op bankje. Klaar m...

Narvaez cappen als je op 99% staat is ook een behoorlijk risico. Zou dan eerder nog getwijfeld hebben hem op te nemen in de basis, ook al omdat hij was gevallen en hier wellicht nog een beetje last van heeft. Maar ik had hem zelf gisteren ook in de basis.

Wim Peters
Hay
#1943
Narvaez cappen als je op 99% staat is ook een behoorlijk risico. Zou dan eerder nog getwijfeld hebbe...

Eens. Ik heb denk ik een black out gehad. Shit happens en door

ProScoritoManager

Heb narvaez nu op de bank, maar daardoor is Hermans m'n enige vluchttroef, voelt toch als iets te weinig m'n kansen spreiden. Maar van m'n AK mannen zie ik eigenlijk voor iedereen kansen dus die wil ik er ook niet zomaar uithalen voor een onzekere narvaez...

BigMig
Wim Peters
#1944
Eens. Ik heb denk ik een black out gehad. Shit happens en door

Was ook de hitte zeker?

Mas Nada
ProScoritoManager
#1945
Heb narvaez nu op de bank, maar daardoor is Hermans m'n enige vluchttroef, voelt toch als iets te we...

Ik heb ook voor Hermans gekozen tov Narvaez. Hermans heeft aangegeven met de vlucht mee proberen te zitten, maar hij verwacht zelf ook meer dat de klassementsmannen kort zitten. 

ProScoritoManager
Mas Nada
#1947
Ik heb ook voor Hermans gekozen tov Narvaez. Hermans heeft aangegeven met de vlucht mee proberen te...

Uiteindelijk Narvaez erin gezet voor Skjelmose. Die laatste gaat ook niet zo goed op de hitte, dus als bora er een zware etappe van maakt kan hem dat ook nog wel eens parten spelen. En narvaez kwam gister op 17 seconden binnen nadat de grote mannen aangezet hadden op een venijnig klimmetje, daaruit concludeer ik dat z'n niveau goed genoeg is om vanuit een kopgroep nog wel wat te kunnen. Vanwege de relatief vlakke aanloop durfde ik het toch niet aan om maar 1 aanvaller op te stellen. Over 4 uur weten we wat wijsheid was, fijne etappe allemaal!

Aanklampen

Narvaez, Hermans, Poole hebben het wel geprobeerd, nu 8 man weg met Lazkano en Schmid als grote kanshebbers?

ditisdavid

Schmid op de bank na zijn moeizame afgelopen 2 dagen, here we go again...

1 2 ... 78 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.