Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 86 ... 104 105
Georgeske

Morgen ook een rit voor Hermans? Lijkt me wel wat voor hem. 

kevinraar

bankpunten met nrvaez maar 109 punten gehaald gelukkig wel van aert opgesteld is e enige in de punten gezakt 67.5 naar 65.3

Sjasfriet

Ik zeg maar een iets vandaag:

NARVAEZ haalt punten voor mn team 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

kevinraar

mij team voor morgen

mas

landa

carapaz

yates

van aert

narvaez

rodriquez

 

nog 2 plekken over

fortunato

kuss

skjelmose

van eetvelt

martinez

polle

paret paintre

arensman

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik rommel voor morgen Lazkano er maar eens in. In de Tour zat hij een keer of vijf mee in de vlucht. In de rit naar Barcelonnette zaten vergelijkbare pukkels en werd hij vijfde. Dat moet hier beter kunnen. En we cappen Narvaez.

Dekkerony
kevinraar
#2129
mij team voor morgen mas landa carapaz yates van aert narvaez rodriquez   nog 2 plekke...

Kuss (team/trui punten)

Poole (mogelijk kans op vlucht)

Daan De Jager

Skjelmose McNulty of poole ?

Pim Todcock

Morgen weer mooie kansen voor McNulty om in de regio 21-30 te rijden.

Ik ga iig voor trippel VLab, voor de twee truien.

Canyon72
Pim Todcock
#2133
Morgen weer mooie kansen voor McNulty om in de regio 21-30 te rijden. Ik ga iig voor trippel VLab,...

Zou Wout echt voor de bergtrui ook gaan morgen?

Dekkerony

del Toro Covid. Gaat wel verder maar denk dat je de komende etappes er niet veel van hoeft te verwachten..

Dekkerony
Pim Todcock
#2133
Morgen weer mooie kansen voor McNulty om in de regio 21-30 te rijden. Ik ga iig voor trippel VLab,...

Hij kan zomaar voor de 2 truien gaan morgen idd. Wordt een uae man toch minder interessant om op te stellen..

chassepatatemayonaise

Iemand enig idee wat er met Poole aan de hand is? Voor de rit was hij zich nog aan het warm rijden op de rollers.

Heeft hij wel geprobeerd om aan te vallen? Heb het begin helaas niet kunnen zien. Komt uiteindelijk op bijna 20 minuten binnen..

John Bon

zowaar geen bankpunten en 2% gestegen vandaag. speciale Vuelta toch :D 😂

Pim Todcock
Canyon72
#2134
Zou Wout echt voor de bergtrui ook gaan morgen?

Het zou me bijna verbazen als hij hem niet pakt. Yates lijkt me kansloos morgen voor de ontsnapping, dus even de eerste twee pakken en je zit goed.

Daan De Jager

Is het niet iets voor vacek morgen ?

kevinraar

morgen klassement renners mas yates of carapaz caiptain of vluchter van aert of narvaez?

OneTrickPony
Daan De Jager
#2140
Is het niet iets voor vacek morgen ?

In Ploegleider heb ik Vacek erin gezet voor morgen, want deze gedachte ging ook door mij heen. Waarschijnlijk te veel cols maar hij is tenminste in vorm, en Poole niet, zo lijkt het.

Papa Bart
Dekkerony
#2135
del Toro Covid. Gaat wel verder maar denk dat je de komende etappes er niet veel van hoeft te verwac...

Bron?

Coureurs du Courage
Papa Bart
#2143
Bron?

Staat op IDL via ESPN

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager
Daan De Jager
#2140
Is het niet iets voor vacek morgen ?

Precies wat ik ook al dacht. En als je die kant op denkt, dan is het ook wat voor Miquel. En dan krijg ik weer erg veel opstelopties, terwijl juist dat de afgelopen dagen wat minder uitgepakt heeft voor me...

Georgeske

Hermans of Van Eetvelt? 

zomaareens

Strong en Canal?

zomaareens

groves?

Villa

Geef jullie inlog maar dan stel ik het team wel op vandaag

Willempie94
ProScoritoManager
#2145
Precies wat ik ook al dacht. En als je die kant op denkt, dan is het ook wat voor Miquel. En dan kri...

haha zeer herkenbaar, al die keuzes terwijl je zo weinig zekerheid hebt... lastig lastig^^

 

1 2 ... 86 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.