Zie Del Toro hier een aantal keer voorbij komen. Maar is bekend waarom hij eergisteren zoveel tijd heeft verloren? Lijkt me niet uit luxe te zijn (corona net als Almeida?) en dan lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat hij er vandaag weer staat. Als t 'gewoon' een slechte dag was zou hij wel een optie zijn voor vandaag
Comeback zal niet van De Plus komen; DNS ivm corona. Toch balen voor de 13% die hem in de gelederen heeft. Benieuwd hoeveel ie opgesteld gaat zijn vandaag door mensen die dit niet tijdig lezen.
Vandaag een 'veilige' opstelling met AK mannen, plus WvA en McNulty. Avontuurlijke opstellingen zijn dit jaar vaak afgestraft bij mij. Had CRod op de bank toen hij 6e werd, ten faveure van Hermans. Kron had ik nog wel durven opstellen hier. Maar met Hermans, Valter en Rivera (en DFM) durf ik het niet aan.
Na uitvallen van Tiberi, Aberasturi en Kron mis ik 3 mannen waar ik nog wat punten had verwacht. Had Tiberi wel nodig om verder te stijgen denk ik. Voor nu de bronzen beker dus maar verdedigen.
Hier is niet iets over te vinden. Ik neem aan gewoon een slechte dag of bewust rustig aan gedaan om zich zo te sparen. Het is dan ook een grote gok om hem mee te nemen vandaag en zelfs te cappen. Echter, dat geldt voor praktisch elke renner vandaag. Zal wel weer veel bankpunten en lage scores all around worden vandaag; ik hoop vooral op een mooie koers waarin lekker aangevallen wordt.
Flinke twijfel hier over:
- Narváez, wordt veel genoemd (ook hoog in de odds), ik geloof er niet echt in maar ik ben qua INEOS nog ongeveer elke etappe verkeerd geweest ;) Ik heb hem nu op de bank.
- Riccitello, niet veel over gehoord na zijn val. Heeft wel alle ruimte in GC voor de ontsnapping.
- Del Toro, veel tijd verloren, hopelijk niet ziek. Maar blijft een gok. Mag die mee?
Neem sowieso Roglic, Van Aert, Carapaz, Mas, Lipowitz en Van Eetvelt mee.
Lichte twijfel of ik 1,2 of 3 van de genoemde aanvallers (Narváez, Riccitello, Del Toro) opstel of gewoon "veilig" Kuss/Skjelmose. Ik heb net als velen een luxeprobleem :)
En dan heb ik Arensman nog op de bank, maar die moet eerst maar zien dat die nog leeft haha. Wel koeler weer nu...
Roglic (c), Mas, Carapaz, vEettent, Skjelmose voor een sprint vanuit een elitegroepje;
WvA, Hermans, Narvaez voor de vlucht of een gereduceerde pelotonsprint;
Del Toro als joker op plekje 9.
Op de bank o.a. Kuss, Landa, Vacek en Rivera als plausibele opties. Bankpunten gegarandeerd, maar daar ontkom je bijna niet aan in dit soort etappes.
Goeiemorgen zeg, ik heb toch zelden een opmerking gemaakt waar er zo hard precies het tegenovergestelde gebeurt. Van Aert en Soler hebben vanochtend meegelezen en afgesproken het tegenovergestelde te bewijzen, dat kan niet anders.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.