Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 85 ... 104 105
Ted de la course

Zie Del Toro hier een aantal keer voorbij komen. Maar is bekend waarom hij eergisteren zoveel tijd heeft verloren? Lijkt me niet uit luxe te zijn (corona net als Almeida?) en dan lijkt het me ook niet waarschijnlijk dat hij er vandaag weer staat. Als t 'gewoon' een slechte dag was zou hij wel een optie zijn voor vandaag

Behatzailea

Ik ga voor mijn klassementsmannen + Van Aert. Morgen Narvaez. En anders heb ik pech :D

Coureurs du Courage
geelinlatourette
#2089
Ik denk er hetzelfde over inderdaad. Ik laat WVA thuis. Narvaez geeft mij bij etappes als vandaag he...

Comeback zal niet van De Plus komen; DNS ivm corona. Toch balen voor de 13% die hem in de gelederen heeft. Benieuwd hoeveel ie opgesteld gaat zijn vandaag door mensen die dit niet tijdig lezen.

Michielenwaaier

Vandaag een 'veilige' opstelling met AK mannen, plus WvA en McNulty. Avontuurlijke opstellingen zijn dit jaar vaak afgestraft bij mij. Had CRod op de bank toen hij 6e werd, ten faveure van Hermans. Kron had ik nog wel durven opstellen hier. Maar met Hermans, Valter en Rivera (en DFM) durf ik het niet aan. 

Na uitvallen van Tiberi, Aberasturi en Kron mis ik 3 mannen waar ik nog wat punten had verwacht. Had Tiberi wel nodig om verder te stijgen denk ik. Voor nu de bronzen beker dus maar verdedigen.

Coureurs du Courage
Ted de la course
#2101
Zie Del Toro hier een aantal keer voorbij komen. Maar is bekend waarom hij eergisteren zoveel tijd h...

Hier is niet iets over te vinden. Ik neem aan gewoon een slechte dag of bewust rustig aan gedaan om zich zo te sparen. Het is dan ook een grote gok om hem mee te nemen vandaag en zelfs te cappen. Echter, dat geldt voor praktisch elke renner vandaag. Zal wel weer veel bankpunten en lage scores all around worden vandaag; ik hoop vooral op een mooie koers waarin lekker aangevallen wordt.

Berend

Flinke twijfel hier over:

  • Narváez, wordt veel genoemd (ook hoog in de odds), ik geloof er niet echt in maar ik ben qua INEOS nog ongeveer elke etappe verkeerd geweest ;) Ik heb hem nu op de bank.
  • Riccitello, niet veel over gehoord na zijn val. Heeft wel alle ruimte in GC voor de ontsnapping.
  • Del Toro, veel tijd verloren, hopelijk niet ziek. Maar blijft een gok. Mag die mee?

Neem sowieso Roglic, Van Aert, Carapaz, Mas, Lipowitz en Van Eetvelt mee.

Lichte twijfel of ik 1,2 of 3 van de genoemde aanvallers (Narváez, Riccitello, Del Toro) opstel of gewoon "veilig" Kuss/Skjelmose. Ik heb net als velen een luxeprobleem :)

En dan heb ik Arensman nog op de bank, maar die moet eerst maar zien dat die nog leeft haha. Wel koeler weer nu...

Ted de la course

@CdC dank voor je reactie. Ik kan er zelf ook niets over vinden. Dan stel ik hem gewoon op ten faveure van Narvaez. Del Toro heeft iig ook meer kans op teampunten.

Berend

Uiteindelijk al mijn aanvallende opties maar opgesteld ;) Roglic wel captain.

Daardoor Kuss en Skjelmose op de bank.

Hopelijk een leuke etappe!

(edit: 1 minuut later zie ik Kuss voorin zitten, aargh! haha)

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Roglic (c), Mas, Carapaz, vEettent, Skjelmose voor een sprint vanuit een elitegroepje;

WvA, Hermans, Narvaez voor de vlucht of een gereduceerde pelotonsprint;

Del Toro als joker op plekje 9.

 

Op de bank o.a. Kuss, Landa, Vacek en Rivera als plausibele opties. Bankpunten gegarandeerd, maar daar ontkom je bijna niet aan in dit soort etappes.

John Bon
John Bon
#2096
Aangezien ik Almeida/Tiberi kwijt ben moet ik het hebben nu van ritten als dit dus ga ik voor mijn v...

zucht dit wordt het weer niet. Wat een gokspel deze Vuelta om gek te worden. 

ditisdavid

De klimploeg min Landa plus Van Aert gespeeld vandaag, lijkt vrij goed uit te pakken.

Pom titcock

Wat heeft die Narvaez mij vreselijk veel punten gekost, heeft iemand hem vandaag zien proberen in de vlucht te geraken of rijdt die vandaag weer voor spek en bonen mee?

KV
Pom titcock
#2112
Wat heeft die Narvaez mij vreselijk veel punten gekost, heeft iemand hem vandaag zien proberen in de...

Straks meesprinten voor plek 6 zou ik hopen...

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen
Pom titcock
#2112
Wat heeft die Narvaez mij vreselijk veel punten gekost, heeft iemand hem vandaag zien proberen in de...

Narvaez probeerde één keer mee te springen met een groepje onder leiding van Küng toen WvA en co al een tijdje ervoor reden.

Scratzz

Matige etappe zeg. Je zou toch een veel grotere groep verwachten met een aantal van de plekken 10 tm 20.

Niemand die het kan controleren.

DennisdeMenniss

Eettent moet lossen 🤣🤣😂😂

ditisdavid

Eettent heeft de hygiëne niet op orde denk ik, want dit ruikt naar ziekte.

Ben Nihilisty
Ben Nihilisty
#2087
Voor mijn gevoel wordt Van Aert en rappe heuvelmannen als Narvaez nu constant benoemd als favorieten...

Goeiemorgen zeg, ik heb toch zelden een opmerking gemaakt waar er zo hard precies het tegenovergestelde gebeurt. Van Aert en Soler hebben vanochtend meegelezen en afgesproken het tegenovergestelde te bewijzen, dat kan niet anders. 

ditisdavid

Narvaez wel in orde vandaag, knap dat hij er nog bij zit in deze klassementsgroep. Vandaag echter wel op de bank.

DKrikk

Narvaez doet eindelijk waarvoor je hem hebt meegenomen.

John Bon

Narvaez red mijn rit nog een beetje en ook gezien dat Del Toro in de hoofdgroep binnenkwam.
Zag hem in het begin van de rit constant achteraan (reed zelfs in neutralisatie achter het peleton) maar blijkbaar is hij nog relatief ok. 

Daan De Jager

162 punten gestegen naar 97,1 % op naar de goude beker !

Aanklampen

wisselen tussen Narvaez en Sanchez... 1 doet wat je hoopt/verwacht, andere laatste in etappe. Sparen zou kunnen maar dan wil je niet in de mong.... waaier terecht komen..  

Michielenwaaier
Aanklampen
#2123
wisselen tussen Narvaez en Sanchez... 1 doet wat je hoopt/verwacht, andere laatste in etappe. Sparen...

In die waaier wil je niet zitten nee

De Tourminator

Pfff, WvA en Narvaez op de bank vandaag, die staan er voor morgen allemaal in. 5% gezakt naar 90%. Dure misser, maar dan morgen maar goed maken.

1 2 ... 85 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.