Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 20 21 22 23
redacted_251125_8935

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Hup Wouter van der Goes! We voelen met je mee kerel.

Marik
Romāns Vainšteins
Hup Wouter van der Goes! We voelen met je mee kerel.

:D

redacted_251125_8935

Laatst gewijzigd
SprintMaster

"Maar onbedoeld is het ook een goede case van hoe mensen puur voor eigen gewin dingen beweren waarvan ze op dat moment weten dat het anders zit. "

Net zoals dit boertje van buuten beweert dat biologische landbouw niet gaat werken omdat alle boeren dan per direct failliet gaan. 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_8935
SprintMaster
"Maar onbedoeld is het ook een goede case van hoe mensen puur voor eigen gewin dingen beweren waarva...

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Oude koeien uit de sloot, oude koeien uit de sloot, oude koeien uit de sloot, oude koeien uit de sloot ..

Romāns Vainšteins

Bovendien zit de Wagenings universiteit helaas al eventjes, in ieder geval gedeeltelijk, in de achterzak van dezelfde lui die van der Plas aan een touwtje hebben. Maarre Esimmy, je weet in welk topic dit thuishoort toch?

santakraam
Marik
:D

Zucht.. 

redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Bovendien zit de Wagenings universiteit helaas al eventjes, in ieder geval gedeeltelijk, in de achte...

Laatst gewijzigd
santakraam
redacted_251125_8935

Welke jaren? Ik had je wel herkend denk ik:). Graag verder in het poli topic, malikkie mag daar wegblijven.

Edit: mag ook hier wegblijven, graag alleen nog .blauw.

Laatst gewijzigd
Marik

Graag on topic blijven. Hofnar spelen hoeft hier niet.

Kirsipuu

Haha wat is dit topic op een hilarische manier ontspoord, met dank aan Wouter van der Goes

Marik
Kirsipuu
Haha wat is dit topic op een hilarische manier ontspoord, met dank aan Wouter van der Goes

Wie laat Wouter even weten dat hij onbedoeld een rol speelt hier? :P
Overigens vraag ik me af of @Wheely ook ooit engels van de vader van Wouter heeft gehad.

redacted_251125_8935

FDJ

Wat boeit die hele Wouter van der Goes iemand hier. Hou je frustratie lekker voor jezelf en heb het hier over wielrennen en stuur Wouter een mailtje ipv hem hier zo belangrijk te maken. Ik moest notabene google vragen wie t was.

Karamazov
redacted_251125_8935

Voor sommige mensen is therapie wellicht een beter platform dan een online forum.

Wheely
Marik
Wie laat Wouter even weten dat hij onbedoeld een rol speelt hier? :POverigens vraag ik me af of @Whe...

Jazeker, is zelfs al besproken in dit topic. Leuke vent!

Romāns Vainšteins

Nou nou Karamazov, dat is wel een vervelende opmerking richting van der Goes hoor. Die arme man probeert zich alleen van een agressieve lijstjesfetisjt te ontdoen! Om dan al iemand therapie toe te wensen...

Marik
Wheely
Jazeker, is zelfs al besproken in dit topic. Leuke vent!

Oh ja dat is ook zo. Geweldige man en een hele leuke leraar! #handenafvanwouter

redacted_251125_8935
Karamazov
Voor sommige mensen is therapie wellicht een beter platform dan een online forum.

Romāns Vainšteins

WWWWwwwwwouter van der GOES!!!! BOE!

santakraam
redacted_251125_8935

Nee joh, zoveelste alter ego van malikkie

Marik

Lekker blijven trollen Kraam. Wilfred Genee valt bij jou in het niet.

redacted_251125_8935
FDJ
Wat boeit die hele Wouter van der Goes iemand hier. Hou je frustratie lekker voor jezelf en heb het...

1 2 ... 20 21 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.