Ik ben het er niet helemaal mee eens wat er nu verwijderd is. Ik denk ook dat er meer gerapporteerd is dan een lookalike naam van kraamhol. Maar als er dan toch gecensureerd wordt, dan had dat 'fakking Wouter' bericht van Wheely ook verwijderd moeten worden. Want dat was nota bene na zijn eigen vraag of anderen nog verbeterpunten voor hem hebben, verruwing en op de man spelen.
De reden waarom ik het Wouter van der Goes voorval aanhaalde (en waarom ik vind dat het on-topic was en is) heb ik uitgelegd. Maar onbedoeld is het ook een goede case van hoe mensen puur voor eigen gewin dingen beweren waarvan ze op dat moment weten dat het anders zit. Ik denk dat het niet op de vingers van twee handen te tellen was hier. Een ander goed voorbeeld was het eerste tv-debat van Trump en Harris, waarvan Romans aanvankelijk zoiets zei als dat Harris duidelijk de winnaar was. Later nuanceerde hij dat flink.
"Maar onbedoeld is het ook een goede case van hoe mensen puur voor eigen gewin dingen beweren waarvan ze op dat moment weten dat het anders zit. "
Net zoals dit boertje van buuten beweert dat biologische landbouw niet gaat werken omdat alle boeren dan per direct failliet gaan.
Begin gelijk maar met een jij-bak. Op basis waarvan vind je jezelf eigenlijk verheven boven mij? Diezelfde vraag zou ik trouwens ook aan Wheely kunnen stellen. Daarnaast slaat het ook nog eens totaal niet op het punt dat ik maakte. Ik heb een keer gezegd dat de bestuursvoorzitter van Wageningen Universiteit beweerde dat zodra de landbouw overschakelt op biologisch, er hongersnood ontstaat. Waarmee die voorzitter overigens ook geen uitspraak deed over de noodzaak van biologische landbouw. Dat was op dat moment een bewering op een gebied waar ik totaal geen kennis van heb, dus hoe zou ik dan kunnen weten dat het niet klopt?
Maar zullen we dan eens een goed voorbeeld uit jouw eigen doos erbij halen?
Later naar de onderbouwing gevraagd, maar het antwoord daarop moest je schuldig blijven.
"in ieder geval gedeeltelijk"
Dat is ook maar een losse flodder omdat meneer Dijkhuizen benaderd is door de BBB. En verder nergens op gebaseerd. WUR is allang niet alleen maar gericht op landbouw, maar ook op natuur en milieu. Er lopen daar meer GroenLinks 'knakkers' (zou Leopardo zeggen) rond dan BBB types. Van oudsher was de universiteit al zeer internationaal geörienteerd en helemaal geen verlengstuk van de Nederlandse boeren.
Ik heb er gestudeerd :)
Welke jaren? Ik had je wel herkend denk ik:). Graag verder in het poli topic, malikkie mag daar wegblijven.
Edit: mag ook hier wegblijven, graag alleen nog .blauw.
Wouter van der Goes is gewoon een soort metafoor, ik vind het vrij vergelijkbaar met de interactie van reageerders met Wielerflits, met het verschil dat Wouter op dat moment werkte bij de publieke omroep. Het is ook wel weer ontzettend voorspelbaar wie de valse toon in beide van zijn reacties zogenaamd niet ziet. Ik heb al 20 jaar geleden gehoord dat je het woord 'kennelijk' nooit moet gebruiken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.