Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 20 21 22 23
Puddingbenen

Een paar daagjes niet hier geweest, en het topic is volledig ontspoord. Allemaal de schuld van Wouter...

kroomhal

zou maxipaxi de handdoek in de ring hebben gegooid? #wheresmax

Marik

Ik zie dat sommige users aan hun +10e gebruikersnaam zitten. @redactie, is er al een manier om dat aan banden te leggen?

Raul Alcala

Heb je er last van?

Marik
Raul Alcala
Heb je er last van?

Graag on topic en niet trollen svp.

santakraam
Raul Alcala
Heb je er last van?

De vraag is op wie ie doelt. Er verschijnen regelmatig imposters en fake accounts, zo ook vandaag.

Marik

Ik zie vandaag al meerdere users met de naam kraam of kroom. Bijzonder vind ik dat.

santakraam
Marik
Ik zie vandaag al meerdere users met de naam kraam of kroom. Bijzonder vind ik dat.

Iemand met een kraamobsessie.

Raul Alcala
Marik
Graag on topic en niet trollen svp.

Haha, rare vent

redacted_251125_8935

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Laatste man

Gooi gewoon een slot op dit topic. Ook weer totaal ontspoord door dezelfde figuren.

redacted_251125_8935
Laatste man
Gooi gewoon een slot op dit topic. Ook weer totaal ontspoord door dezelfde figuren.

redacted-191125

Karamazov
redacted_251125_8935

Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse obsessie voor c-BNers en een talent voor grote verontwaardiging door erg klein leed.

FDJ
Karamazov
Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse o...

Dit dus en Esims, waarschijnlijk met een eierdopje van die ikke is klein op zijn hoofd die zichzelf en passant nog even complimenteert dat zijn Wouter discussie toch wel echt goed was... ik kom niet meer bij.

redacted_251125_8935
Karamazov
Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse o...

John Bidon

Maar wiens zoveelste account is Karamazov? In ieder geval heeft die gegoogled, noem een personage uit literair hoogstandje, zodat mensen denken dat ik hoog ontwikkeld ben. Maar wellicht dat Kees Flodder beter was. 

Raul Alcala

Hooggeleid

Of Jan Willem Lodder, van tanniser met een cheque naar een klodder modder met een dialect

Raul Alcala
John Bidon
Maar wiens zoveelste account is Karamazov? In ieder geval heeft die gegoogled, noem een personage ui...

Gezien z'n schrijfstijl, iemand in de communicatie denk ik.

redacted_251125_8935
FDJ
Dit dus en Esims, waarschijnlijk met een eierdopje van die ikke is klein op zijn hoofd die zichzelf...

santakraam
Raul Alcala
Gezien z'n schrijfstijl, iemand in de communicatie denk ik.

Malikkie is actief, heel actief.

Raul Alcala

Schijnt ook in de rookgordijnen handel huis te houden. Inclusief thuisbezorging.

Marik

Het doet me oprecht deugd dat ik onder jullie huid zit vrienden. Jullie zijn er maar druk mee.

FDJ
redacted_251125_8935

Nee hoor. Ik heb een leven naast een forum. Die hele discussie was ik allang weer vergeten. Dat je huidige reageren in dit topic een lachwekkende tenenkrommende opstapeling is, staat er dus los van.

redacted_251125_8935
FDJ
Nee hoor. Ik heb een leven naast een forum. Die hele discussie was ik allang weer vergeten. Dat je h...

1 2 ... 20 21 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.