Dat zou je ook van die hele privacy discussie kunnen zeggen. Ik vond zoals gezegd de hele Wouter van der Goes discussie helemaal niet zo off-topic, want het laat mijns inziens goed zien dat mensen reageren in een discussie op basis van andere discussies. Ook dit is daar weer een voorbeeld van. Het eerste wat ik hier ooit van Laatste man te horen kreeg is dat ik te veel topics aanmaakte, op een niet al te sympathieke wijze. Want het topicoverzicht bestond toen uit 25 topics zonder bladerfunctie en de poppen waren aan het dansen als daar een topic van de stamgasten (in een ander topic zojuist "de fijne flitsers" genoemd) uit verdween. Goh daar wilde ik best rekening mee houden, maar later kreeg je soms te horen dat je daardoor weer niet on-topic was.
Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse obsessie voor c-BNers en een talent voor grote verontwaardiging door erg klein leed.
Dit dus en Esims, waarschijnlijk met een eierdopje van die ikke is klein op zijn hoofd die zichzelf en passant nog even complimenteert dat zijn Wouter discussie toch wel echt goed was... ik kom niet meer bij.
Nog zo'n voorbeeld van iemand die reageert op basis van andere discussies.
Nee hoor. Ik heb een leven naast een forum. Die hele discussie was ik allang weer vergeten. Dat je huidige reageren in dit topic een lachwekkende tenenkrommende opstapeling is, staat er dus los van.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.