Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 20 21 22 23
esims5.0
FDJ
Wat boeit die hele Wouter van der Goes iemand hier. Hou je frustratie lekker voor jezelf en heb het...

👌👏🥳🍻💥🎉 

Puddingbenen

Een paar daagjes niet hier geweest, en het topic is volledig ontspoord. Allemaal de schuld van Wouter...

kroomhal

zou maxipaxi de handdoek in de ring hebben gegooid? #wheresmax

Marik

Ik zie dat sommige users aan hun +10e gebruikersnaam zitten. @redactie, is er al een manier om dat aan banden te leggen?

Raul Alcala

Heb je er last van?

Marik
Raul Alcala
Heb je er last van?

Graag on topic en niet trollen svp.

santakraam
Raul Alcala
Heb je er last van?

De vraag is op wie ie doelt. Er verschijnen regelmatig imposters en fake accounts, zo ook vandaag.

Marik

Ik zie vandaag al meerdere users met de naam kraam of kroom. Bijzonder vind ik dat.

santakraam
Marik
Ik zie vandaag al meerdere users met de naam kraam of kroom. Bijzonder vind ik dat.

Iemand met een kraamobsessie.

Raul Alcala
Marik
Graag on topic en niet trollen svp.

Haha, rare vent

esims5.0

Edit: verkeerde topic.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Gooi gewoon een slot op dit topic. Ook weer totaal ontspoord door dezelfde figuren.

esims5.0
Laatste man
Gooi gewoon een slot op dit topic. Ook weer totaal ontspoord door dezelfde figuren.

Dat zou je ook van die hele privacy discussie kunnen zeggen. Ik vond zoals gezegd de hele Wouter van der Goes discussie helemaal niet zo off-topic, want het laat mijns inziens goed zien dat mensen reageren in een discussie op basis van andere discussies. Ook dit is daar weer een voorbeeld van. Het eerste wat ik hier ooit van Laatste man te horen kreeg is dat ik te veel topics aanmaakte, op een niet al te sympathieke wijze. Want het topicoverzicht bestond toen uit 25 topics zonder bladerfunctie en de poppen waren aan het dansen als daar een topic van de stamgasten (in een ander topic zojuist "de fijne flitsers" genoemd) uit verdween. Goh daar wilde ik best rekening mee houden, maar later kreeg je soms te horen dat je daardoor weer niet on-topic was.

Klootje Kriekeljon

3-4 mensen die telkens nieuwe accounts kunnen aanmaken. Maar het ligt aan de community.

Karamazov
esims5.0
Dat zou je ook van die hele privacy discussie kunnen zeggen. Ik vond zoals gezegd de hele Wouter van...

Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse obsessie voor c-BNers en een talent voor grote verontwaardiging door erg klein leed.

FDJ
Karamazov
Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse o...

Dit dus en Esims, waarschijnlijk met een eierdopje van die ikke is klein op zijn hoofd die zichzelf en passant nog even complimenteert dat zijn Wouter discussie toch wel echt goed was... ik kom niet meer bij.

esims5.0
Karamazov
Stop met dat Wouter Dinges gereutel. Het slaat werkelijk nergens op. Het toont vooral een onfrisse o...

2 forumberichten, waarvan die eerste ook tegen mij. Maar het moet de indruk wekken dat je nieuw bent, totaal onbevangen en een geheel frisse kijk hebt.

John Bidon

Maar wiens zoveelste account is Karamazov? In ieder geval heeft die gegoogled, noem een personage uit literair hoogstandje, zodat mensen denken dat ik hoog ontwikkeld ben. Maar wellicht dat Kees Flodder beter was. 

Raul Alcala

Hooggeleid

Of Jan Willem Lodder, van tanniser met een cheque naar een klodder modder met een dialect

Raul Alcala
John Bidon
Maar wiens zoveelste account is Karamazov? In ieder geval heeft die gegoogled, noem een personage ui...

Gezien z'n schrijfstijl, iemand in de communicatie denk ik.

esims5.0
FDJ
Dit dus en Esims, waarschijnlijk met een eierdopje van die ikke is klein op zijn hoofd die zichzelf...

De Amerikaanse president die zijn afschuw uitspreekt over de acties van Israël, Zuid-Afrika die een rechtszaak aanspant bij het Internationaal Gerechtshof over genocide, maar FDJ vindt het allemaal wel meevallen, want hij beroept zich op verstandige mensen zoals Mart de Kruijf en Pieter Cobelens.

Nog zo'n voorbeeld van iemand die reageert op basis van andere discussies.

santakraam
Raul Alcala
Gezien z'n schrijfstijl, iemand in de communicatie denk ik.

Malikkie is actief, heel actief.

Raul Alcala

Schijnt ook in de rookgordijnen handel huis te houden. Inclusief thuisbezorging.

Marik

Het doet me oprecht deugd dat ik onder jullie huid zit vrienden. Jullie zijn er maar druk mee.

FDJ
esims5.0
[quote]De Amerikaanse president die zijn afschuw uitspreekt over de acties van Israël, Zuid-Afr...

Nee hoor. Ik heb een leven naast een forum. Die hele discussie was ik allang weer vergeten. Dat je huidige reageren in dit topic een lachwekkende tenenkrommende opstapeling is, staat er dus los van.

1 2 ... 20 21 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.