Verbeterpunten Reageerders

1 2 ... 20 21 22 23 »
esims5.0
FDJ
Nee hoor. Ik heb een leven naast een forum. Die hele discussie was ik allang weer vergeten. Dat je h...

Het type "get a life" maar dan wel hier komen vitten over in jouw eigen ogen onbenulligheden. Dit soort gedrag komt nooit geloofwaardig over.

Karamazov
esims5.0
2 forumberichten, waarvan die eerste ook tegen mij. Maar het moet de indruk wekken dat je nieuw bent...

Hebt u vaker de indruk dat iedereen tegen u samenspant? Dat kan kloppen want ik ben het, uw Wouter.

Laatst gewijzigd
santakraam
Raul Alcala
Schijnt ook in de rookgordijnen handel huis te houden. Inclusief thuisbezorging.

haha ja ik dacht hetzelfde, wat een prachtig transparant rookgordijn.

FDJ
esims5.0
Het type "get a life" maar dan wel hier komen vitten over in jouw eigen ogen onbenulligheden. Dit so...

Prima wat jij wil. Ik vind je gezeik en calimerogedrag behoorlijk storend en je bent alleen maar bezig met je kleine zielige ik waar iedereen tegen is. Hoop mensen denken dat hier. Ik zeg het. En dan straks zeker klagen als de redactie alle reacties onder nieuwsberichten sluit. Grote fout natuurlijk want zonder de grote esims is het platform niets waard. Er is je meermaals gevraagd door de redactie om on topic te reageren en je gaat gewoon stug door. Zielig gedoe.

Karamazov
esims5.0
Edit: verkeerde topic.

Dat lijkt voor al uw posts te gelden.

Marik
Karamazov
Dat lijkt voor al uw posts te gelden.

Hier kan ik dan weer om glimlachen :)

1 2 ... 20 21 22 23 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.