Tjonge jonge jonge, wat hebben sommigen hier lange tenen. Discussies van heel lang geleden waar men maar geen afstand van kan nemen. En dan bedoel ik m.n. esims die iedere keer maar blijft door etteren omdat hem ooit eens ongelovelijk veel leed is aan gedaan. Wat is dat toch een halsstarrig iemand zeg.
Esims: "Je kunt doorklikken toch? Maar de essentie staat er: de mening van Marik was duidelijk ingegeven door iets anders."
Ah, die knop helemaal rechts had ik nog niet gevonden. En over dat tweede: nee, daarmee ga jij steeds de mist in. Er staat een mening van een willekeurig iemand. Dat jij het er mee eens bent maakt van die mening nog geen vaststaand feit.
Oh je bent nu serieus op zoek naar een confrontatie? Daar doet een verstandig mens uiteraard niet aan mee. Hopelijk vind je wat rust vandaag. En hier laat ik het weer bij. Het forum is alweer genoeg bevuild deze morgen.
Dat valt me dan ontzettend tegen. En tegen SprintMaster: ook jij bent een typisch voorbeeld van een stoorzender in een discussie, waarbij je alleen maar andere frustraties zit af te reageren. Hoewel die ban van vorig jaar me erg hoog zit (excuses eisen zonder duidelijk te maken waarvoor), was dat helemaal geen reden om daar nu op terug te komen. Het ging me om de reden waarom Marik zich ermee bemoeide. De meesten hier komen ook steeds niet verder dan holle jij-bakken als kijk naar jezelf.
Ik moet meteen ook iets bekennen. Onlangs zei ik dat WF kraamhol met naam en toenaam had genoemd met betrekking tot een van die bans. Dat was verzonnen (gelogen als je wilt), bedoeld om hem uit de tent te lokken. Ik had er ook meteen spijt van. Het enige dat ik via WF van die eerste ban weet is dat het om meerdere personen gaat die geklaagd hebben. Als ik nu moet raden wie toen gerapporteerd heeft, dan staat Poeksel hoger op mijn lijstje met verdachten dan kraamhol.
Dat wist ik natuurlijk ook wel, van dat leugentje. Voor een laatste keer dan: ik doe niet aan rapporteren, en ik snap dat het je hoog zit, die toenmalige ban. Marik openbaart je gegevens, ik heb je toen verdedigd, want dat is een echte nogo (zoals ook de nogo van Maxim), je blijft van flitsers af in deze zin. Maar het mooie is (als er al iets moois is): iedereen laat uiteindelijk zijn of haar ware gezicht zien, ook hier op wf.
Ik heb (afgezien van spam) nooit forumposts gerapporteerd (of iemand op basis van forumposts). Wel een enkele keer reacties op artikelen.
Esims (of iemand anders) rapporteren heeft sowieso weinig nut lijkt me, aangezien de bans hier niets voorstellen. Zou me ook niet verbazen als hij de bans verzonnen blijkt te hebben.
O gaan we nu op die toer? Nu moet ik met bewijs komen en dat kan bij die eerste alleen door de inloggegevens hier te publiceren. Bij de tweede heeft er (cynisch) "Tot ziens" hier op het forum gestaan en van de laatste staat het 403 bewijs nog op mijn eigen website.
Dat je nu op een heel vileine manier op me reageert komt niet helemaal uit het niets. Ook jij koos in de discussie met Sies over Toerdepoele onmiddellijk zijn kant, net als Wheely en Marik. Zonder ook maar een poging om inhoudelijk te zijn. Terwijl ik jou eerder nooit iets had misdaan.
Je bent wie je bent, en ik ben wel de laatste die in dit draadje een ander op zn tekortkomingen ga wijzen. Maar ik heb een mengeling van bewondering en jaloezie voor je mammoet geheugen in combinatie met alle laatjes die je regelmatig opentrekt uit het verleden. Hier, daar, met of zonder Joost. En je bent oprecht.
Ik zie jou niet als bad guy maar je hebt zelf toch ook wel door dat je een beetje een apart en drammerig mannetje kunt zijn. Vind je het nou echt zo gek hoe sommige leden hier en fakking Wouter vd Goes op jou reageren. Dat lok je toch gewoon uit of niet dan? Ik respecteer dat je een afwijkende mening hebt en soms ga ik helemaal stuk maar je moet niet raar opkijken als je met jou gedrag de wind van voren krijgt.
De reden dat ik een paar andere reacties van mijn eigen forum aanhaalde is helemaal niet om te onderstrepen dat Wouter een eikel is, maar hoe gekleurd de mening van onder anderen Wheely en SprintMaster is. Overigens zag ik Poeksel onlangs de term stroman gebruiken. Dat was ook wat Wouter deed. Het ging helemaal niet om muzieksmaak of mijn norm als standaard stellen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.