Wielermaster CQ-Spel 2025

1 2 3 »
ZwartebroekengeIetrui

Ik doe graag mee als er nog plek is. 

Peter Post Forever

Mijn bod is verstuurd

De Meesterknecht

Ook mijn eerste bod verstuurd!

Arry1338

De eerste mails zijn verwerkt. We hebben nog steeds minimaal 2 deelnemers nodig! Ook wat extra is geen overbodige luxe indien we deelnemers hebben die het vergeten. 

Ab Normaal

Als je anders niet kunt spelen met een tweede divisie doe ik wel mee. 

vernis

Ik doe graag mee

Gerrit Glomser

Ga maar eens puzzelen wie ik graag in mijn team heb

Verweggistan

Ik wil ook wel meedoen als je nog deelnemers nodig hebt. 

ditisdavid

Ik denk dat we iedere deelnemer goed kunnen gebruiken, met precies 40 spelers die niet 'misschien' hebben gezegd is het natuurlijk onvermijdelijk dat er minstens 1 toch niets instuurt en je met te weinig overblijft.

rensie Wolters

ik wil ook wel mee doen! 

Silent Hill

Geen makkelijke oefening. Vooral emotioneel versus rationeel, want uiteindelijk je wil toch net iets liever renners in je team die je graag ziet rijden. Hmmm ...

Mijn eerste ronde zal geslaagd zijn als ik 1 echte kopman kan binnenhalen, met een drietal luitenanten. Droomscenario. 

Mijn mail verstuur ik vrijdag, Arry.

Leukefans

Is er iemand die onder mij staat in de lijst die graag in eerste uitkomt? 
Een van mijn irl vrienden zit in divisie 2 en het zou fijn zijn om samen in dezelfde divisie uit te komen. 
Momenteel zitten we bijna op het punt dat ik in eerste zit, namelijk, qua aantal inschrijvingen. 

Limal
Leukefans
Is er iemand die onder mij staat in de lijst die graag in eerste uitkomt? Een van mijn irl vrie...

Ik wil wel wisselen met jou, maar zo heel veel verschil maakt dat ook niet :-)

Homme
Leukefans
Is er iemand die onder mij staat in de lijst die graag in eerste uitkomt? Een van mijn irl vrie...

Ik wil graag mijn plekje terug in divisie 1 dus ik wil wel ruilen.

Speelde ik de laatste jaren al in. 

Laatst gewijzigd
ezequiel

In de beginjaren van dit spel heb ik enkele edities deelgenomen en ik wil graag nog eens een poging wagen om een goed resultaat neer te zetten.

Leukefans
Homme
Ik wil graag mijn plekje terug in divisie 1 dus ik wil wel ruilen.   Speelde ik de laatste ja...

Prima Homme, bedankt! 

Arry1338

Als ik zo gek ben om het volgend jaar weer te organiseren dan is het plan om de 1e divisie te laten bestaan uit de twee 'linker rijtjes' van beide divisies. Daarna kunnen we verder spelen met een promotie/ degradatie systeem waarbij er iets meer dan voorheen zullen promoveren cq degraderen. Meer details komen later in het seizoen met een aanpassing van de openingspost. Nu is het allemaal met enige haast georganiseerd en hebben we/ heb ik voor de meest praktische en haalbare optie gekozen. 

hofsje

Blijft een redelijk gemis dat het delen van de biedingen dat het nog steeds lastig gaat via de site 

Berichten verwijderen lukt iig niet 

Arry1338

Nog 26 uur om je aan te melden en nog 3 dagen tot de eerste deadline!

Maillot à Pois
hofsje
Blijft een redelijk gemis dat het delen van de biedingen dat het nog steeds lastig gaat via de site&...

Berichten verwijderen lijkt niet te lukken idd, maar met een uurtje vertraging zijn ze wel weg.

Maar het blijft een superonhandige mailbox, temeer omdat je telkens naar je eigen profiel moet gaan om te checken of je nieuwe berichten hebt.

esims5.0
Maillot à Pois
Berichten verwijderen lijkt niet te lukken idd, maar met een uurtje vertraging zijn ze wel weg. Maa...

En berichten van je outbox teruglezen, kunnen anderen dat wel? Je ziet wel de lijst van verzonden berichten, en je kunt ze ook aanklikken, maar vervolgens zie je niets. Al eens eerder genoemd maar het lijkt wel alsof ik dat als enige heb.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
esims5.0
En berichten van je outbox teruglezen, kunnen anderen dat wel? Je ziet wel de lijst van verzonden be...

Ah inderdaad, lukt bij mij ook niet

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.