Geen makkelijke oefening. Vooral emotioneel versus rationeel, want uiteindelijk je wil toch net iets liever renners in je team die je graag ziet rijden. Hmmm ...
Mijn eerste ronde zal geslaagd zijn als ik 1 echte kopman kan binnenhalen, met een drietal luitenanten. Droomscenario.
Mijn mail verstuur ik vrijdag, Arry.
Als ik zo gek ben om het volgend jaar weer te organiseren dan is het plan om de 1e divisie te laten bestaan uit de twee 'linker rijtjes' van beide divisies. Daarna kunnen we verder spelen met een promotie/ degradatie systeem waarbij er iets meer dan voorheen zullen promoveren cq degraderen. Meer details komen later in het seizoen met een aanpassing van de openingspost. Nu is het allemaal met enige haast georganiseerd en hebben we/ heb ik voor de meest praktische en haalbare optie gekozen.
Berichten verwijderen lijkt niet te lukken idd, maar met een uurtje vertraging zijn ze wel weg.
Maar het blijft een superonhandige mailbox, temeer omdat je telkens naar je eigen profiel moet gaan om te checken of je nieuwe berichten hebt.
En berichten van je outbox teruglezen, kunnen anderen dat wel? Je ziet wel de lijst van verzonden berichten, en je kunt ze ook aanklikken, maar vervolgens zie je niets. Al eens eerder genoemd maar het lijkt wel alsof ik dat als enige heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.