Wielermaster CQ-Spel 2025

1 2 3 4 5 6 »
Leukefans

Benieuwd wanneer wij, het plebs in D2, ook nieuws krijgen. Of mis ik ergens iets?

esims5.0

Ik zie nu pas de tactiek van het bieden. Wat ik gedaan heb is volkomen kansloos.

Maillot à Pois
Leukefans
Benieuwd wanneer wij, het plebs in D2, ook nieuws krijgen. Of mis ik ergens iets?

Arry is druk bezig met verwerken, nog eventjes geduld, komt er zo dadelijk aan

Leukefans

Prima zo, ik ben benieuwd!

VincentK
Maillot à Pois
Arry is druk bezig met verwerken, nog eventjes geduld, komt er zo dadelijk aan

Gelukkig heeft hij de zondag om bij te komen. :-)

De eerste en misschien ook tweede ronde moeten een behoorlijke klus voor rekenaars zijn. Leuk als dadelijk ook div2 op het forum staat, maar volkomen begrijpelijk als dat vandaag niet meer lukt.

Edit: al gelukt, zie ik. Top!

Laatst gewijzigd
Arry1338

Sorry Joachim en Leukefans. In de haast van het moment was ik vergeten dat jullie juist samen in divisie 2 wilden zitten... Helaas kan ik het nu niet meer terugdraaien. Dan maar allebei voor de 1e positie gaan!

sporting63

Als jullie nog iemand nodig hebben om mee te doe ben ik kandidaat.

Maillot à Pois
sporting63
Als jullie nog iemand nodig hebben om mee te doe ben ik kandidaat.

Voor deze ben je helaas net te laat, de deadline was 22u gisterenavond. 

Volgende keer beter!

esims5.0

In het kader van domme vragen bestaan wel (hoe lang duurt de 24-uurs race van Le Mans bv.): gaat het bieden door tot 2025 begint of tot niemand meer wil bieden?

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Meestal zijn de meeste ploegen na 5 biedrondes compleet. De enkelingen die nog een renner nodig hebben mogen dan via het forum een renner kiezen. De ploegleider met het hoogst overgebleven budget als eerste.

BlingSagan

Uiteraard op aangeven van Arry.

Arry1338
Maillot à Pois
Voor deze ben je helaas net te laat, de deadline was 22u gisterenavond.  Volgende keer beter!

Ik denk niet dat het een voordeel is om pas vanaf ronde 2 te mogen bieden. 
Divisie 2 is nog met 23 man, dus wat mij betreft stuur je een bod en doe je gewoon nog mee als 24e.

Maillot à Pois
Arry1338
Ik denk niet dat het een voordeel is om pas vanaf ronde 2 te mogen bieden. Divisie 2 is nog met...

Oei, excuuus, je hebt inderdaad gelijk. Sporting63 kan perfect nog meedoen!

BlingSagan

Is nog ergens te zien wie er al geboden heeft en of het is geaccepteerd?

De Meesterknecht
BlingSagan
Is nog ergens te zien wie er al geboden heeft en of het is geaccepteerd?

Blijkbaar is er een ander forum met specifiek je divisie. Daar vind je informatie.

Arry1338
De Meesterknecht
Blijkbaar is er een ander forum met specifiek je divisie. Daar vind je informatie.

Maar momenteel niet de info of een bod is verwerkt. Ik zal een bericht plaatsen met de namen van wie ik nog een bod verwacht vanavond, en morgen in de aanloop naar de deadline.

Gerrit Glomser

Kan er dan ook een link komen naar de boden. Vind dit een erg lastig forum en kan eigenlijk niets vinden hier. Ben hier ook gekomen via een linkje.

esims5.0
Gerrit Glomser
Kan er dan ook een link komen naar de boden. Vind dit een erg lastig forum en kan eigenlijk niets vi...

Die is bovenaan de pagina te vinden in de witte balk.

Maillot à Pois
Gerrit Glomser
Kan er dan ook een link komen naar de boden. Vind dit een erg lastig forum en kan eigenlijk niets vi...

Je vindt het resultaat van de biedingen in het topic dat aangemaakt werd voor divisie 2:

Linkje

Joachim
Arry1338
Sorry Joachim en Leukefans. In de haast van het moment was ik vergeten dat jullie juist samen in div...

Alle begrip, en inderdaad nu moeten we het zelf maar waarmaken om volgend jaar samen te zitten (of beiden falen 😅)!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.