Wielermaster CQ-Spel 2025

1 2 3 4 5 6
Maillot à Pois

Nu hebben we wel nog iemand nodig, anders kan mijn afkeer van asymmetrie dat niet aan 🙃

Laatste man

Leuk om te zien dat dit spel doorgaat. Goed om de fijne flitsers te zien!

Zelf nog heel weinig te vinden op WF. Als er nog ergens een plekje is, wil hem wel opvullen voor het spel. Anders wens ik iedereen veel plezier!

Maillot à Pois
Laatste man
Leuk om te zien dat dit spel doorgaat. Goed om de fijne flitsers te zien! Zelf nog heel weinig te v...

Een even aantal deelnemers en een laatste aanmelder met als gebruikersnaam Laatste man is dan weer zeer bevorderend voor mijn drang naar symmetrie!

Laatste man

Top! Voor het eerst in divisie 2, leuk!

Maillot à Pois

Voor de duidelijkheid: er is als ik goed tel nog plek voor 2 extra deelnemers, indien zij zich aanmelden voor de deadline van 21:59 vanavond 

Arry1338

Nee, omdat Ab Normaal een bod heeft gestuurd nog plek voor 1, maar omdat het maar zo kan zijn dat er mensen vergeten te bieden voor 9 november 22:00, is er een grote kans dat de eerste reserve ook in het spel kan meedoen. Zelfs een tweede of derde zie ik niet kansloos zijn. Dus doe vooral nog mee als je twijfelt. Het is even een week of 2 voorpret om de wintermaanden mee door te komen, om vervolgens heel het jaar niks meer te hoeven doen! Behalve nadenken over de tactiek van volgend jaar dan ;)

Arry1338

Het lijkt erop dat we met 1 speler minder spelen dan mogelijk. Nu is het even aanzien hoeveel mensen een bod uitbrengen voor de deadline. Mocht je tussen dit moment en de deadline plots beslissen toch mee te willen doen, stuur dan een mail met je bod. Misschien plak ik je er nog bij!

hofsje

Nog 1,5 dag te gaan .....

Leukefans

Mijn eerste bod is de deur uit! 
Indien het werkt kunnen er via PM boden uitgewisseld worden, mochten mensen dat willen. ;-)

Laatste man

Bod verstuurd!

hofsje
Leukefans
Mijn eerste bod is de deur uit! Indien het werkt kunnen er via PM boden uitgewisseld worden, mo...

Ik wil opzich wel uitwisselen met je 

Laatst gewijzigd
hofsje

Iedereen die geboden heeft mag ook naar mij sturen voor uitwisselen 

ZwiebeLD

Mijn bod is vanochtend ook uitgestuurd geweest! Benieuwd hoeveel renners ik ga binnenhalen...

BlingSagan

Zojuist mijn bod verstuurd. Komende uren balanceren tussen hoop en vrees!

Rawolf

Mijn bod is ook ingestuurd, succes lieden. 

Pier Tol

Mijn bod ook ingestuurd, altijd een mindfuck dat eerste bod.

PB voor wie wil vergelijken welkom

KJP

Bod ook gestuurd! :)

Maillot à Pois

Ook mijn teerling is geworpen - PB's welkom, of mailtjes op [email protected] - die zie ik sneller ;-)

Arry1338

Nog slechts 11 man die zich hebben ingeschreven 'moeten' nog een bod sturen. Daarnaast is er altijd nog plek voor minimaal 1 persoon, die zich kan aanmelden door een bod te sturen. Eventuele reserves zijn ook nog steeds welkom in de laatste 26 uur tot de deadline!

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Die van mij heb je ook binnen. 

KJP

Mijn bod zou ook binnen moeten zijn, is daar iets mis gegaan?

Limal

Mijn eerste bod is binnen.

Verder heb ik nog een geschenkje voor Maillot en alle andere perfectionisten:

Arry1338
KJP
Mijn bod zou ook binnen moeten zijn, is daar iets mis gegaan?

Hij was in mijn spam beland. Ik ga hem verwerken!

Maillot à Pois
Limal
Mijn eerste bod is binnen.Verder heb ik nog een geschenkje voor Maillot en alle andere perfectionist...

Pfff, da's een hoek van -89° 😉

Laatste man

Nog maar 7, top dit tempo.

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.