Overigens is het volgende nog te melden:
22. Ditisdavid - bod verwerkt (onder voorbehoud van alle aanmeldingen - bij 43 deelnemers)
23. Homme (onder voorbehoud van alle aanmeldingen - bij 45 deelnemers)
24. Limal - bod verwerkt (onder voorbehoud van alle aanmeldingen - bij 47 deelnemers)
Aangezien ik er nog niet volledig vanuit kan gaan dat we met 47 man zullen spelen is voor de volgende deelnemers nog geen zekerheid dat ze in de 1e divisie zullen starten. Al schuiven de bovenste spelers van divisie 2 wel naar divisie 1 als er enkel boden missen uit de 1e divisie. Maar, natuurlijk gaan we dan niet met 24 om 23 spelen, maar misschien met 22 om 22 bijvoorbeeld. Dus voor bovenstaande spelers is het nog niet zeker waar ze in zullen deelnemen.
Ik zou dat best wel willen overwegen (dat geldt ook voor jouw spel), want ik weet zelf dat het dankbaar is richting de organisatie, alleen moet ik er dan een soort van uitdaging in zien (dus een strategie hebben), wil je gemotiveerd zijn en blijven (want het is herhaaldelijk bieden neem ik aan). Ik heb hier geen idee wat ik zou doen. Ik heb ook geen idee over welke wedstrijden het gaat trouwens.
Eigenlijk is het dit jaar toch Groep 1&2 ipv Divisie 1&2? Als ik zo naar de namen kijk, schat ik div2 qua wielerkennis een stuk hoger in dan div1 en dat moet met de huidige benaming toch verwarrend zijn voor de neutrale kijker. Maar misschien lijd ik aan chronische zelfoverschatting of ben ik met een hoop onzin de tijd aan het doden totdat de eerste renners worden toegewezen, dat kan natuurlijk ook..... ;)
Ergens heb je gelijk over de benaming, maar het idee is ook dat de twee linker rijtjes volgend jaar opnieuw divisie 1 vormen. De rest is divisie 2. Vervolgens is er weer een promotie/degradatie systeem voor seizoen 2026. Dit jaar heb ik zo last moment besloten het spel te redden dat je er maar mee moet leven ;)
Ik zou graag in zelfde divisie als Leukefans zitten omdat wij mekaar kennen (zie ook eerder bericht Leukefans met vraag om te wisselen). Wat mij betreft mag dan iemand anders naar Divisie 1 als dat gaat.
De divisies zijn inderdaad samengesteld op basis van tijdstip van aanmelding, dus zonder hiërarchie erin. Maar dat D2 zoveel meer wielerkennis bevat dan D1, durf ik toch te betwijfelen, eerlijk gezegd. En dan heb ik het zeker niet over mezelf, maar in D1 zie ik bijvoorbeeld zes oud-winnaars van dit spelletje, en in D2 maar eentje.
Waarmee ik ook weer niet het omgekeerde wil beweren.... ik zie gewoon in beide divisies veel sterke spelers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.