Mooie opgave, Jacco.
San Remo, Ospedaletti, Madonna della Ruota, Latte, Monaco, Beaulieu sur Mer, Nice
Ben ik er dan? Of mis ik nog een tussenstop?
Edit: ik zie net dat ik het koekje ben vergeten. Kan het zo snel niet vinden. Bovendien is het bedtijd nu, geen koekjestijd. Mocht iemand anders het koekje vannacht vinden, eet smakelijk! Anders zoek ik morgen verder.
7 Pédaleur de charme
3 Achtpuntzes
3 Jacco van Stierop
2 Monsalve
2 Klootje Kriekeljon
1 Hiddenz
Ik trek een warme jas aan en reis naar een van de mooiste streken die dit continent rijk is. Ter plekke begin ik gewoon bij het begin, daar hoef ik verder niet veel letters aan vuil te maken. Ik groet de koningin en knal op de grote plaat naar boven op de volgende helling. Het gaat nu zo lekker dat ik de route uit het oog verlies. Stom, want op een volgende bergje ga ik onderuit. Ik klauter overeind, ga terug naar de hoofdroute en vervolg mijn weg in dit universum van land en water. Een paar plaatsen verderop kan ik in een bootje stappen, maar ik verkies de langere route over land. Bijna buig ik af naar een plaats die me heimwee bezorgt, maar ik besluit te eindigen in de stad die is vernoemd naar een wielerkampioen uit een naburig land.
Nee serieus, Pédaleur.. jij bent echt goed in van die thematische wieleropdrachten, versierd met mooie cryptische beschrijvingen. De opdracht alleen is vaak al poëtisch geschreven. En Jacco? Die komt er bij en gaat gewoon ff naadloos in dat niveau mee. Zonder valse bescheidenheid, vind ik echt knap.
Europa? Ga ff zoeken.
'@ klootje:
we zoeken naar een eilandengroep van een buurland van Rusland op 1000 km van de Russische grens. dan blijft er niet veel over. van wat jij noemt blijft alleen Noorwegen over, en ik heb de gehele kust, die ook deels uit eilanden bestaat alsmede de meer afgelegen Noorse eilanden al uitvoerig bekeken. aan de andere kant van Rusland heb je dan Alaska met wat eilandengroepen, maar ook daar kom ik geen steek verder.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.