Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 106 107 108 109 »
Yeez

Naja, de beste. Draai de posities om en het resultaat laat zit raden

AWestie

Ik bedoel dat ik daarmee Kooij parafraseer

josi

Van Aert start niet op BK wegens ziekte.

Poeksel

Of wegens "ziekte".

ComebackWout

Virusinfectie

Poeksel

Hopelijk komt ie goed terug ervan!

AWestie

En Tiesj was dus herstellende van breukjes in zijn ribben volgens een interview op Sporza

Yeez

Leuk om te zien dat Campenaerts dik in orde is, maar wat koerst die oliedom zeg

Laatst gewijzigd
pirazzi

Waar is het bericht van Yeez gebleven?

Laatst gewijzigd
Yeez

Brennan wordt gewoon door iedereen geviseerd op het Brits kampioenschap. 8 man op zijn wiel en Watson alleen vooruit... Israel met 3 renners en doen niks... wel ongelofelijk om te zien hoe sterk hij is...

edit: Dat sprintje voor 2 nog even fluitend winnen, ongelofelijk zeg na zoveel kopwerk. Wat een renner.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jazeker heeft Brennan zich prima laten zien in zijn thuisland. Jammer van de 2e. plaats met dank aan Tomos Pattinson, die heelveel vuil werk heeft gedaan met ook Rowe. Thomas weer gevallen en McLay niet te zien.

Het moest helaas vooral van de jonge talenten komen.

AWestie

Alleen in Slowakije 2x nationaal kampioen voor Chladanova. Het is wel eens beter bedeeld geweest voor de ploeg.

of mis ik iemand?

AWestie

Alleen in Slowakije 2x nationaal kampioen voor Chladanova. Het is wel eens beter bedeeld geweest voor de ploeg.

of mis ik iemand?

T80JZ

Daan Soete, vriend van Wout: "Ik hoorde dat hij buikgriep heeft en dat ook zijn volledige gezin het gehad heeft. Wellicht heeft hij het daardoor opgeschaard. Wout hoopt er snel van af te zijn en bij zijn familie duurde het ook niet al te lang. Het zal wel goedkomen richting de Tour.' 'In de Giro was het nog een stuk erger en Wout kwam er goed uit', benadrukte Soete. 'Hij kan dus wel tegen iets. Niemand hoeft te vrezen voor de start van de Tour. Als het binnen twee dagen opgelost is, dan verlies je er heel weinig mee."

'Bij zijn familie duurde het ook niet al te lang', benadrukt boezemvriend Van Aert, na weer ziekte naar grote ronde | Indeleiderstrui.nl

Yeez

De keerzijde van jonge kids ;)

AWestie

Dus eventjes profiteren zoals Danny en dan maar vast in quarantaine 😉

kelderfan
AWestie

Het volgende supercontract is een feit: Matteo blijft t/m 2029. Komt van de eigen ploeglkanalen.

kelderfan
AWestie
Het volgende supercontract is een feit: Matteo blijft t/m 2029. Komt van de eigen ploeglkanalen.

Prima, dat Matteo heeft bijgetekend. Hij wordt een belangrijke pion in de komende TdF. Ik zie hem hoog eindigen in 't klassement.

Het is ook belangrijk hoe Kuss en Simon Yates na een zware Giro 't gaan doen.

De Ezel van Eindhoven

Fantastisch nieuws over Jorgensen, ook voor de grote Amerika actieve sponsors belangrijk. 

Hopelijk volgt Brennan nog 🤞

kelderfan

New kit is uit meldt de eigen site met nu Rabobank en Wout in beeld; ik mis nog Nike.

Laatst gewijzigd
AWestie
kelderfan
New kit is uit meldt de eigen site met nu Rabobank en Wout in beeld; ik mis nog Nike.

Nike verzorgt ook de vrijetijdskleding. Niet alle sponsors staan op het shirt.

1 2 ... 106 107 108 109 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.