Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 105 106 107 108 »
YogiBear

Uijtdebroeks geraakt door een auto tijdens de training. Hopen dat het allemaal meevalt. 

Borsje

Foto op Sporza laat Cian op ziekenhuisbed zien.... 

ComebackWout

Atilla Valter vertrekt naar Bahrain Victorious. Vervulde soms goed de rol van ondersteunende kracht voor kopmannen. Maar echte doorbraak vond niet plaats bij Visma/Lab. Succes bij Bahrain Victorious.

AWestie

KOOIJ > Decathlon
BENOOT > Decathlon
KELDERMAN > blijft
VALTER > Bahrein
GLOAG > Mogelijk Q36.5 of Ineos, wachtkamer TVL
KRUIJSWIJK > blijft
VAN BAARLE > Quick Step
MCLAY > onduidelijk
VAN DER SANDE > onduidelijk
VERMOTE > onduidelijk

Inkomend (zeer waarschijnlijk): Kielich, Piganzoli, Mattio.
Was/is de ploeg mee bezig: Segaert, Vauquelin, Covi

Van mij mag zeker Tosh, maar ook Julien hun carriere wel afsluiten bij TVL. Hebben in hun rol hun waarde laten zien en voor zo'n rol kan je beter je mensen houden dan nieuwe halen denk ik. Als ik dan er van uit ga dat Mclay en Gloag ook gaan, is er in principe nog ruimte voor 3 nieuwe aanwinsten. Ik hoop dan dat ze in ieder geval nog gaan shoppen in de categorie jongelingen zoals Svestad-Bardseng of Kelderfans lieveling Askey, maar ik zou het ook wel mooi vinden als een renner als Mohoric of Haig probeert weer sjeu te geven aan hun licht uitgebrande carriere.

Laatst gewijzigd
Yeez

Segaert bahrein, covi astana en vaquelin zou ineos worden

kelderfan

Jammer maar hij Valter heeft gelijk om niet te wachten op. 

De naam Svestad-Bardseng is ook al gevallen en ja die mag van mij komen. Mijn lieveling Askey is een ding en een stuk beter dan Mclay, maar ik zie ook liever Vauquelin en Segaert aansluiten, want Vauquelin is hebben ding en Segaert heeft goede mogelijkheden om verder te groeien en zeker aantrekkelijk nu Benoot ook al vertrekt. Trouwens die Covi gaat ergens anders heen en van mij mag ie.

Volgens IDL krijgen wij eenloop te verduren.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
Segaert bahrein, covi astana en vaquelin zou ineos worden

heb je een bron?

kelderfan
AWestie
KOOIJ > DecathlonBENOOT > DecathlonKELDERMAN > blijftVALTER > BahreinGLOAG > Mogelijk...

Mohoric blijft volgens Benson bij de club.

T80JZ

Visma Lab richt zich wat betreft de versterkingen om de mid twintig categorie - 24 - 27 jaar - omdat ze daar te weinig renners van hebben. Veel talenten en oudere renners. 

Askey waarschijnlijk naar Israhel Revelatie Lewis Askey benoemt bijzondere reden voor eerste profzeges: 'Ik leg mezelf geen beperkingen op' | Indeleiderstrui.nl

AWestie

Hoe tevreden was de ploeg met Axel van der Tuuk toen hij stopte bij de Devo's?

Jandepandaman

Heel benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toveren. Als je kijkt moet er naast de genoemde nieuwe renners, met de aanstaande leegloop, best nog wat extra bij. Gezien er niet veel renners overblijven mag je echt wel hopen dat ze diep(er) in de buidel gaan tasten voor een Segaert en/of Vauqelin. Anders wordt de spoeling wel erg dun om uit te kunnen putten.

Yeez

@awestie vd tuuk gaf aan totaal niet bij de structuur van Visma te passen. Raakte ook het plezier in de sport kwijt.

kelderfan
Jandepandaman
Heel benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toveren. Als je kijkt moet er naast de genoemde nieuwe re...

Helemaal eens. Wat mij betreft allebei met als prioriteit Vauquelin.

kelderfan

Ik lees bij Bicycling dat er nog meer renners de club moeten verlaten 

• Tosh van der Sande, ploeg 2026 nog onbekend
  • Julien Vermote, ploeg 2026 nog onbekend
  • Thomas Gloag, ploeg 2026 nog onbekend
  • Daniel McLay, ploeg 2026 nog onbekend

Dave87
kelderfan
Ik lees bij Bicycling dat er nog meer renners de club moeten verlaten  Tosh van der Sande, ploeg 20...

Gloag gaat de ploeg verlaten. 

McLay, Van Der Sande en Vermote zitten in de wachtkamer. Zijn (niet oneerbiedig) de opvullers.

Mattio (2 jaar) is al bevestigd en Kielich en Piganzoli zouden al afgerond zijn.

Verder is er niets concreet.

Vauquelin gaat wss naar Ineos. TVL wil niet mee in de aanbiedingen die andere ploegen doen.

Onderstaand artikel laat daar overigens wel weer een beetje ruimte in:

Tour de Suisse hero Kevin Vauquelin on potential transfer to "UAE, INEOS or Visma"

1 2 ... 105 106 107 108 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.