Barguil heeft in het verleden ook Tour etappes gewonnen en knecht nu voor Onley, omdat die een grotere kans heeft op belangrijke puntjes voor Picnic.
Dat je dan verbaasd bent dat van Aert (gezien zijn huidige vorm) nu ook het hogere doel dient is frappant.
Als ik WvA was zou ik vol gaan. Remco is normaal sneller, maar die kan ook een slechte dag hebben of wat tegenkomen. Als je al niet meer rijd voor een podiumplek in de tour, sla je dan niet een beetje door? Affini Jorgenson, Vocnsor. Hoop mannen die top 10 kunnen plaatsen morgen. Zou mooie reclame zijn voor de fietssponsor, helm, aero/ performance team etc.
@awestie, ik ben juist positief verrast door Jorgenson. Hij oogt sterk. Vandaag was al een serieus klein groepje wat overschoot hé, ik vind het sterk dat hij er steeds weer goed bij zit. Kan geen vlammende demarrage verwachten, zal ook stilaan tegen zn limiet zitten daar.
ah my bad. misschien interpreteerde ik je bericht verkeerd. Maarja denk dat het toch doen niet heel veel kwaad kan. Jorgenson verspilt energie maar de Pogacar danwel Almeida moet ook reageren. Vingegaard profiteert vd situatie. Al is het allemaal erg marginaal.
Wat is een podiumplek?
Volgens mij zijn er meer dan een hand vol renners aanwezig die naast Evenenpoel betere tijdrijders zijn dan Van Aert met zijn huidige benen. Daarbij zou ik Evenenpoel met een mindere dag overigens ook scharen.
De toegevoegde waarde van vol gaan in de tijdrit zou kunnen zitten in dat het beter is voor zijn vorm en moraal. De toegevoegde waarde van pak hem beet een 8ste plek zie ik niet.
Affini lijkt me wel. Dit is zijn enige mogelijke persoonlijk doel in de hele tour. Campenaerts zou ik niet doen. Die kan mooi nog met Wout een dagje vluchten in de derde week. Die is morgen weer heel belangrijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.