Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 110 111 112 113 »
jumbovma

Vingegaard heeft nooit een goede vlakke tijdrit gereden ben ik tot de conclusie gekomen door naar al zijn uitslagen te kijken. Hij zal slechte benen gehad hebben maar een  ander soort tijdrit is hij duidelijk beter in

Yeez

Tijdrit tour 2021 in week 3 was vlak en daar reed vingegaard sneller dan pogi

Yeez

Armirail zou overkomen. Mooie aanwinst lijkt me. Gaat erg lang mee bergop en een steengoede tijdrijder. 

S. Morgenstern

Matige tijdrit gewoon van Vingegaard. Oké de analyse van Campenaerts vooraf, gedeeld door Evenepoel achteraf, dat Vingegaard qua absoluut vermogen in het nadeel zou zijn op dit hogesnelheidsparcours, lijkt een groot deel van de verklaring. Dan nog kan ik me niet voorstellen dat Vingegaard met goede benen buiten de toptien eindigt. 

Het veranderd voor de tactiek niet zoveel, echter heeft Pogacar nu, mocht het überhaupt lukken hem te kraken, een minuut extra marge.

S. Morgenstern
pirazzi
Dat van Aert bang is om te vallen in massasprints snap ik, maar de top 15 halen in de tijdrit zou hi...

Punten voor wat?

AWestie

Ik ben dan wel benieuwd hoeveel achterstand de ploeg wél had ingecalculeerd tov Pogacar.

Leuke transfer van Armirail ophanden, al is het voor mij dan een haakje dat er blijkbaar nog zo duidelijk op vraag van sponsoren een Franse renner extra wordt aangetrokken. Ik heb op dit forum al zo vaak betoogd tegen te veel naar vlaggetjes kijken.

Rawolf

Armirail een nuttige kracht. Mannen die je nodig hebt

kelderfan
Rawolf
Armirail een nuttige kracht. Mannen die je nodig hebt

Ik weet 't niet, maar nu Vauquelin niet te krijgen is, ga je Armirail halen? Of is 't een ruil met Benoot en Kooij.

ComebackWout

Armirail is een sterke renner en uitstekend tijdrijder. Kan in de bergen ook goed uit de weg en is bovenal een uitstekende teamspeler.

Poeksel

Vingegaard zou zonder veranderende windomstandigheden nog wel top tien gereden hebben en het was sowieso geen gunstig parcours voor hem. Neemt niet weg dat het evengoed matig was.

Vandaag zou Van Aert zijn benen kunnen testen door in de vlucht te gaan zitten. Als ook Van der Poel meezit is de kans klein dat de vlucht wordt teruggepakt. 

S. Morgenstern
kelderfan
Ik weet 't niet, maar nu Vauquelin niet te krijgen is, ga je Armirail halen? Of is 't een ruil met B...

Waarom zou je niet gewoon eerst kijken naar wat voor renner het is en of ze die goed kunnen gebruiken? Dus een goede tijdrijder met allround kwaliteiten die ze veelvuldig aanvallend heeft getoond, zou die binnen de ploeg passen? Ik denk dat je met hem erbij de opties voor oa de grote rondes (ook Tour in zijn geval) vergroot en ze hiermee een welkome versterking voor het middenveld halen. Gewoon een kwalitatief goede renner voor de selectie. 

Waarom daar een vergelijking met Vauguelin, of Benoot en Kooij bij nodig is? Heeft volgens mij totaal niets met elkaar te maken, buiten dat hij de brede inzetbaarheid van Benoot deels over kan nemen.

kelderfan
S. Morgenstern
Waarom zou je niet gewoon eerst kijken naar wat voor renner het is en of ze die goed kunnen gebruike...

Vauquelin is toch een renner, die ook in de AGR en de Waalse klassiekers mee kan doen voor de prijzen en Bruno is een aanvaller en goed in 't tijdrijden. Een aanvaller heeft 't team toch niet nodig. Alleen als vervanger van Van Baarle zou ik hem kunnen inschatten.

Trouwens Benoot vervangen door Armirail is een goeie.

Laatst gewijzigd
De Ezel van Eindhoven

Armorail is een typische Visma renner, iemand die goed kan tijdrijden en ook een heuvel overkan. Daar wil je altijd wel 5 van hebben, en ook voor klassiekers is dat handig.

Benieuwd of hij nog een stapje gaat zetten op zijn leeftijd.

AWestie

Heerlijk: op de NOS is Boogerd zich aan het opvreten over dat VLAB nog blijft dooretteren over in een kopgroep komen, terwijl het team vooral chaos en uitputting wil. Ik snap Michaels standpunt volkomen, maar VLAB kan ook niet meer dan dit doen om er een helse Tour van te maken.

Rawolf
AWestie
Heerlijk: op de NOS is Boogerd zich aan het opvreten over dat VLAB nog blijft dooretteren over in ee...

zou t echt die reden zijn joh in zo'n etappe? Persoonlijk denk ik dat ze gewoon voor een ritwinst willen

Rawolf
AWestie
Heerlijk: op de NOS is Boogerd zich aan het opvreten over dat VLAB nog blijft dooretteren over in ee...

zou t echt die reden zijn joh in zo'n etappe? Persoonlijk denk ik dat ze gewoon voor een ritwinst willen

1 2 ... 110 111 112 113 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.