Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 111 112 113 114 »
S. Morgenstern

Wat heb je aan die punten?

pirazzi

Volgens mij wordt daar een ranglijst van gemaakt, de onderste degradeert. Nu is Visma niet direct in degradatie gevaar maar ze willen wel hoog blijven staan. Gelukkig haalden ze eergisteren wel punten met Affini en gisteren met S. Yates.

AWestie

UCI ranglijst is alleen een doel voor UAE en de degradatiekandidaten. En dan hoeft die eerste alleen maar leuk mee te fietsen en dan winnen ze al het klassement. De rest van de teams maakt het volgens mij geen drol uit.

Als er nou stevige financiele gevolgen bij zaten, was er nog een incentive voor ploegen om te strijden voor punten maar volgens mij is dat maar zeer beperkt het geval door boekhoudertje UCI.

skylimit

@Kelderfan ben jij een beetje de weg kwijt ? Roglic terughalen als Evenepoel naar

Red Bull Bora gaat.....  Roglic is een gepasseerd station. Armirail gehaald als een betere optie dan Benoot en Valter. 

kelderfan
skylimit
@Kelderfan ben jij een beetje de weg kwijt ? Roglic terughalen als Evenepoel naar Red Bull Bora gaat...

Ja, ik heb Armirail niet gehaald om Van Baarle te vervangen. Ik denk alleen wat Roglic betreft, die ik nog steeds mis, dat hij gaat nadenken over zijn toekomst nu Evenepoel duidelijk in de belangstelling staat van Red Bull & Co. Dus ik ben de weg kwijt en waarom dan wel.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Roglic verdient bij Red Bull veel meer dan Vingegaard of Van Aert bij Visma Lab. Hij is onbetaalbaar voor de ploeg. Bovendien zou hij bij Visma met Vingegaard, S. Yates en Jorgenson meer concurrentie hebben dan bij Red Bull. Dus die gaat niet komen. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
T80JZ
Roglic verdient bij Red Bull veel meer dan Vingegaard of Van Aert bij Visma Lab. Hij is onbetaalbaar...

Ja, dat Roglic ook een dagje ouder wordt en onbetaalbaar is, is duidelijk. Benson zal wel uitsluitsel geven.

Poeksel

Ik vraag me af of er ooit onderzoek gedaan naar de beste manier om in een vluchtgroep te komen. Ik zie Van Aert altijd proactief rijden in etappes zoals vandaag, maar dat gaat vaak mis. Is reactief (zoals Yates gisteren) niet beter? 

Balkie87

Healy en Simmons nr 1 en 2 van de etappe waren de eerste aanvallers van de dag. En uiteindelijk ook de aanstichters van de vlucht van de dag. 

1 2 ... 111 112 113 114 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.