Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 114 115 116 117 »
AWestie
kelderfan
Ja, maar toch. Nu Mattio en Rex ook doorschuiven naar de hoofdmacht heb je toch veel renners die de...

Hoeveel mogen er dan maximaal zijn van jou? En hoeveel heeft UAE er bijvoorbeeld, of Lidl?

ComebackWout

Ronald Koeman was bij Avondetappe en was stom verbaast, dat bij de Wielerploeg die zo goed georganiseerd is als Visma/Lab een groep amateur wielerliefhebbers gewoon meereed bij een trainingsrit van de Tourploeg. Absurt dat ze zo een risico nemen, terwijl alles zo tot in de details is georganiseerd.

kelderfan
AWestie
Hoeveel mogen er dan maximaal zijn van jou? En hoeveel heeft UAE er bijvoorbeeld, of Lidl?

Bij UAE tel ik 0 renners die aan dat criterium voldoen. Volgens mij heb je met Kruijswijk bij de klimmers en Van Belle bij 't Vlaamse toch genoeg. Zeker nu Mattio en Rex erbij komen. Die Mattio heeft 't verdiend in mijn ogen. Tim Rex, die lijkt er ook aan te komen. 

Ik vind 't jammer dat Van Belle lijkt te stagneren in zijn ontwikkeling. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Aan de ene kant Van Belle zien als nuttige pelotonvulling en aan de andere kant afvragen waarom hij stagneert.

Iedere ploeg heeft wel een handvol van dat soort renners, ook al kunnen ze bij UAE vast ook beter.

Je zit weer ouderwets te reutelen om niks.

Yeez

Wat een rit van Wout! Als je ziet wat hij de hele rit heeft gedaan, petje af. Mvdp tactisch weer ijzersterk. Elke keuze die hij maakt is raak. Wout koerst net wat te onstuimig. Mvdp laat hem op kop rijden en riidt het steile deel weg. 

kelderfan

Ja Wout is gelukkig weer op de weg terug; jammer dat Simmons ging linkeballen.

ComebackWout

Development Team Visam/Lab heeft Matej Pitak , een Tjechische klimbelofte gecontracteerd.  Met aanvallende stijl van rijden. Bronnen: Wielerflits en Website Visma/Lab.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 115 116 117 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.