Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 121 ... 145 146
Reizende ster
BraboCycling
Mooi gereden van Victor en Wout! Met de hoogst genoteerde renner 10x top 3 (en 2x top 5, 1x top 10)...

Wel opvallend ja,niet de 1e keer. Begrijpelijk toen Jorgenson nog kort in het klassement stond maar nu. Oud zeer misschien, wellicht iets voorgevallen in de Dauphine?

kelderfan

Over Jorgenson gesproken. Die gaat ook mee naar de Vuelta; als 't in de TdF niet lukt, dan maar in de Vuelta met ondersteuning van Kuss, Jorgenson en hopelijk ook Kelderman. 

En goed dat Plugge reageert met wij moeten evalueren in antwoord op de kritiek van Bjarne (maar ja die kan de gele bijtjes niet luchten).

Laatst gewijzigd
AWestie
kelderfan
Over Jorgenson gesproken. Die gaat ook mee naar de Vuelta; als 't in de TdF niet lukt, dan maar in d...

Ik zie dat van Jorgensen alleen op PCS staan, nergens bevestigd door een solide bron

kelderfan
AWestie
Ik zie dat van Jorgensen alleen op PCS staan, nergens bevestigd door een solide bron

Oh, ja jij bent de solide bron. Daarvan akte.

Wauw een Jonas Vingegaard, die ervoor gaat. Hij had 't beloofd. De uitvoering zag er goed uit, maar voorlopig geeft Poga geen krimp.

Sepp Kuss krijgt de bloemen, want zijn werk zorgde ervoor dat Poga alleen kwam te zitten. Ook Wout, die zich helemaal leeg heeft gereden om Vingegaard goed af te zetten. Ook Benoot en Campenaerts in mindere mate hebben veel en goed werk verzet. Dus pluim voor de ploeg. En ja Jonas Vingegaard geeft niet op.😀 

AWestie

Dat schrijf ik niet slimmerik. Ik ga je voor de 23e keer uitleggen hoe PCS werkt: zonder een bron die de wijziging op PCS bevestigd heb je precies niks aan die startlijst toevoeging van Jorgenson

Laatst gewijzigd
Rawolf
S. Morgenstern
Vorig jaar na 14 ritten stond hij 44ste in het klassement. Mag jij drie keer raden waar hij nu staat...

Benoot geeft aan dat hij ziek was in week 2. 

Verwacht van benoot nooit verschroeiende wattages. Een man op de juiste plek met t juiste plan. Is in week 1 veel nuttiger geweest als een van Aert, die toen ook nog wat onder de leden had en niet slim koerst. Benoot zat week 1 continu bij Jonas in de buurt en helpend waar nodig. Vandaag ook weer Benoot die met zijn koersinstinct vrij zuinig kan meeschuiven in een grote ontsnapping en een mooie kopbeurt op Mont Ventoux kan doen. 

tdola

Jorgenson naar vuelta zou me verbazen maar niet onmogelijk. Zou ie nu trouwens ziekjes zijn? (Na eerder van aert en benoot).

Vuelta vingegaard, kuss, zingle (als fit), van baarle, tulett klinkt logisch.

Valter en jorgenson meer twijfel terwijl wel bij pcs.

Opties verder hagenes (zou 'm rijden mgl met blik volgend jaar!?), campenaerts, laporte als fit (lijkt me nog niet), kelderman (of kruijswijk maar denk ik niet).

Ik gok op hagenes, kelderman en valter/campenaerts naast de 1e 5 bovengenoemden.

S. Morgenstern
Rawolf
Benoot geeft aan dat hij ziek was in week 2.  Verwacht van benoot nooit verschroeiende wattages. Een...

Benoot heeft één keer een volledige ronde een heel hoog niveau gehaald. Dit jaar andermaal niet, niets nieuws onder de zon.

LaatsteWiel
AWestie

https://velo.outsideonline.com/road/road-racing/tour-de-france/pogacar-vingegaard-rematch-at-vuelta-a-espana-jorgenson-kuss-confirmed-for-visma-dream-team/

kelderfan

Goed dat 't dreamteam zijn vervolg krijgt in Vuelta. 

kelderfan

Ik hoop alleen maar dat mijn favo Kelderman wordt toegevoegd in de komende Vuelta. Go, go Wilco Kelderman.

Laatst gewijzigd
jumbovma

Erg knap gereden vandaag een genot om naar de te kijken, Alleen yates doet weer geen kopbeurt yates moet gewoon voor kuss in de trein zitten! Wat betreft de de vuelta ik verwacht hagenes of kelderman daar nog wel.

pirazzi

Simon Yates heeft tenminste nog een etappe gewonnen.

T80JZ

Dat de vorm van Jonas groeit komt niet alleen om we in de derde week zitten. Hij had door de valpartijen/blessures de laatste twee jaar te weinig wedstrijdkilometers in de benen. Daardoor zijn denk ik ook de twee slechte dagen in deze Tour te verklaren. Richting de Vuelta kan het nog interessant worden. Hoewel Pogacar ook daarvoor de favoriet blijft, is de vraag of hij dan weer op dat hoge niveau kan blijven fietsen. 

kelderfan
T80JZ
Dat de vorm van Jonas groeit komt niet alleen om we in de derde week zitten. Hij had door de valpart...

Het is nog niet klaar denk ik zomaar. Want er komen nog twee zware bergritten en Pogacar kijkt ook niet meer zo vrolijk.

T80JZ
S. Morgenstern
Ik had in de Giro een zwak voor Carapaz, door zijn niet aflatende aanvalsdrang. De coupe van Yates w...

Nog bedankt voor je toelichting. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen sportbeleving. Voor de underdog ben ik al dagelijks in de maatschappij. In de sport ligt dat o.a. als Ajax fan anders. Wielrennen beleef ik in de eerste plaats als fan van Visma Lab, en de ploegen daaraan voorafgaand. En in het verleden van Joop Zoetemelk. Maar die komt dan ook uit dezelfde gemeente, niet hetzelfde dorp. Ik ben zeker geen fan van ploegen als Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Israël, Total Energies en Ineos. Maar zag natuurlijk liever Arensman de etappe winnen dan Pogacar/UAE. 

Rawolf

rare actie van Woutje. Maar achteraf is de reden misschien dat het team de sprint te gevaarlijk achtte? 

YogiBear

Ik snap de actie op zich nog wel, maar volgens mij had hij eerder kunnen stoppen toen het niet lukte.

kelderfan

Precies @rawolf en ja met de regen lig je sneller op je bek. 

Jopie

Vraag van de dag voor een ieder hier: waar en wanneer kan Vingegaard morgen het beste aanvallen (uitgaande van goede benen)? Zou hij op de Madeleine al durven proberen te gaan? Het team is wat mij betreft momenteel niet sterk genoeg om de koers als team zwaar genoeg te maken, dus denk ik dat Vingegaard er zelf op tijd aan zal moeten beginnen, wil hij de Tour nog winnen. 

Rawolf
Jopie
Vraag van de dag voor een ieder hier: waar en wanneer kan Vingegaard morgen het beste aanvallen (uit...

de Madeleine is steiler als de col de la loze. Dus denk dat de Madeleine de plek bij uitstek is om een hoog tempo op te leggen. Het liefst met behulp van ploeggenoten en als die niet goed genoeg zijn dan zelf. 

tdola

Een aanval van vingegaard eerder dan op de laatste klim lijkt me alleen enigszins logisch als er 1 of 2 satelliet rijders vooruit zitten (en liefst pogacar geen hulp meer heeft), om tussenstuk en 1e deel klim de la loze iets hulp te hebben. 

byledogory

Ciro Scognamiglio

@Gazzetta_it
 - According to @bvdecape and our sources Filippo Fiorelli, now with Vf Group-Bardiani Csf-Faizané, will do a wt jump in 2026 joining @vismaleaseabike : this can be considered a deal done, only official statement missing.

T80JZ

De dag van de koninginnenrit in de Tour en toch ben ik niet gespannen. Ik hoop op een etappezege van Jonas en dan zou ik al heel blij zijn maar Pogacar op meer dan vier minuten rijden zie ik niet gebeuren. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 121 ... 145 146

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.