Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 130 131 132 133 »
kelderfan
kelderfan

Wout voegt nog een paar races toe met de Bretagne Classic en de Super 8 Classic. Bron Visma|Lab

Yeez

Mooi programma zo. Misschien nog een wk gravel erbij pakken voor de fun en dan met een dikke basis de winter in

tdola

Geen hagenes in Denemarken als we pcs.mogen geloven ,wat is er met hagenes aan de hand, toch blessure, ziek?

Ook nog geen laporte, was wel gehoopt dacht ik !?

Laatst gewijzigd
Yeez

Duitsland en renewi zijn mooie koersen voor Hagenes en Laporte, al meende ik dat Laporte zei eind augustus, dus dat kan ook prima Bretagne worden. (Of heeft hij nog meer tijd nodig)

AWestie

In mijn herinnering schreef Laporte augustus, geen eind 

BraboCycling
tdola
Geen hagenes in Denemarken als we pcs.mogen geloven ,wat is er met hagenes aan de hand, toch blessur...

Hagenes en Laporte zijn toch veel logischer voor Hamburg, Renewi en Canada? 

BraboCycling

Van Baarle officieel aangekondigd door Soudal. 

Blijf het opmerkelijk vinden dat hij net nu z'n vrouw bij Visma zit zelf vertrekt.
maar blijkbaar ziet hij zichzelf nog in een belangrijkere rol als schaduw kopman, waar dat begrijpelijk voor Visma geen optie is. 

kelderfan

Dat is zeker opvallend te noemen, dat Dylan van Baarle 't schip verlaat. Wie moet hem vervangen.

AWestie
kelderfan
Dat is zeker opvallend te noemen, dat Dylan van Baarle 't schip verlaat. Wie moet hem vervangen.

Z'n verre neef Stephan kan vast wel een robbertje fietsen, vent vol energie 😉

luca77
kelderfan

Patrick Broe dicht in zijn podcast Tim Rex dezelfde kwaliteiten toe als Van Baarle als het aankomt op zijn rol in kleine en grote rondes. Zal voor de toekomst zijn.

kelderfan
luca77
Patrick Broe dicht in zijn podcast Tim Rex dezelfde kwaliteiten toe als Van Baarle als het aankomt o...

Dat Tim goed bezig is in de tour de L'Ain, is goed meegenomen en hopelijk blijft hij zich ontwikkelen. Maar om hem meteen met Dylan te vergelijken lijkt mij een brug te ver. Dat is leuk meegenomen vanuit de podcast.

BraboCycling

Wow niet normaal Brennan! Van hoe ver komt ie en hoe lang kan hij de sprint volhouden, echt bizar. Wat een overwinning 

kelderfan

Wauw die Brennan heeft toch zijn zege binnen in Polen wel te verstaan. Mooi dat hij hier zegeviert.

tdola

Brennan vindt de ruimte en pakt heel sterk etappe, super! 

Verlengen en opwaarderen contract aub.

kelderfan
tdola
Brennan vindt de ruimte en pakt heel sterk etappe, super!  Verlengen en opwaarderen contract aub.

Dat zeg je goed.

kelderfan

En Valter blijft leuk meedoen.

AWestie

Als Olav niet mee was had Matthew hier denk ik zomaar drie kunnen pakken met die van Olav en met minder onduidelijk gedoe die van gister. Die jongen heeft zoveel snelheid.

kelderfan
AWestie
Als Olav niet mee was had Matthew hier denk ik zomaar drie kunnen pakken met die van Olav en met min...

Dat klopt helemaal, maar anderzijds toch jammer dat Olav gaat, want die kan veel meer dan hij hier laat zien.

1 2 ... 130 131 132 133 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.