Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 132 133 134 135 »
S. Morgenstern

Dat is er eentje in dezelfde lijn inderdaad. Zelfs iemand als Roosen zou je daarin mee kunnen nemen. Die was na enkele Tour de France deelnames richting de subtop aan het bewegen in het voorjaar, maar stagneerde nadat de ploeg (veel te) specifiek ging selecteren voor de ondersteuning van in eerste instantie Roglic. 

Die keuze was alsnog regelmatig te rechtvaardigen, omdat rijden voor eindwinst nu eenmaal vaak het doel was. Desondanks zou je volgens mij bijvoorbeeld Evenepoel in 2023 ook hebben gekraakt met Mick van Dijke ipv Van Baarle in de ploeg. Of dit jaar met Hagenes ipv Campenaerts nog steeds een meer dan volwaardige ploeg hebben in dienst van Vingegaard. 

Wat mij betreft grijpen ze over het algemeen iets teveel naar dezelfde namen. Vijftien renners van de selectie ingezet voor 24 grote ronde plekken.

kelderfan

Ik denk dat Hagenes door ziekte niet mee kan gaan naar de Vuelta. Vingegaard wil die wedstrijd binnenhalen en dan kom je uit bij de beste renners uit de stal.

Maar volgend seizoen kan hij in de Giro zijn opwachting maken; want Brennan zal toch een paar jongens meekrijgen; zoals bij voorbeeld: Laporte, Affini en Hagenes, want ik zie een vrijbuitersploeg de Giro aanvallen met Cian Uijtdebroeks, die als hij bevestigt een GT krijgt toebedeeld. Die moet dan ook ondersteuning krijgen met bijvoorbeeld Graat, Piganzoli en Ben Tulett. Die Graat en Tulett kunnen 't goed hebben met kopman Uijdebroeks.

S. Morgenstern

De vraag is alleen of je per definitie uit moet komen bij enkel de beste renners, of dat er meer ruimte kan zijn voor ontwikkeling. Hagenes was dit jaar, mits fit, gewoon klaar voor een grote ronde.

De selectie voor de Giro van volgend jaar reeds volledig invullen, met rolverdeling, vind ik rijkelijk vroeg. Wellicht rijdt Tullet zich de komende weken wel de Tour de France ploeg in. Of hebben (potentiële) kopmannen hele andere wensen, dan waar je nu vanuit gaat.

AWestie

En het is ook niet dat er kwaliteit mist na die 15 die een grote ronde hebben gereden dit jaar. Bij sommige teams kan je je afvragen of ze niet een regel kunnen invoeren dat je een grote ronde kan overslaan als WT team door het gebrek aan kwaliteit.

Denewar

.

Laatst gewijzigd
Denewar

Hagenes eens hoor, 22 mooie leeftijd. maar hij is toch geblesseerd van juni??? Wellicht had die wel naar de Vuelta gegaan. geen idee. dus de conclusie is wat voorbarig over Hagenes. 

kelderfan
S. Morgenstern
De vraag is alleen of je per definitie uit moet komen bij enkel de beste renners, of dat er meer rui...

Ik vul de Giro toch niet in. Ik geef alleen een voorbeeld. Want ja de plannen zijn nog niet bekend. Ik denk alleen dat Hagenes door ziekte nog niet toe is.

1 2 ... 132 133 134 135 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.