Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 133 134 135 136 »
S. Morgenstern

Klinkt goed! Mooie kwaliteit om te hebben. Wel een iets ander deelnemersveld natuurlijk ;)

Daar ging het om Ayuso, Hindley, O'Conner, Arensman, Del Toro en Uijtdebroeks (op het elastiek) die over bleven in zijn wiel en werden o.a. Vauquelin, Pidcock, Tiberi en Mas eraf gereden door Tulett.

Hier ken ik zelf slechts een paar renners in de toptien en moet ik daar buiten vrij lang zoeken voor ik weer een naam herken.

Laatst gewijzigd
ComebackWout
Dave87
Laporte start ook in Renewi.   Volgens de Wielerflits podcast is Fiorelli vooral als lead out voor B...

Jenno Berckmoes is een heel interessante wielrenner. Type Benoot. Maar meer een afmaker dan Benoot. Debuteerde voor Lotto in 2024 met uitstekende uitslagen. Was in 2025 door Lotto aangewezen als 1 van de 3 kopmannen. Door een bacteriele infectie ging seizoenstart flink de mist in en boekte Berckmoes geen aansprekende uitslagen. Nog onder contract t/m 2027.

Huub Artz is een prima wielrenner, maar denk ik meer een vrijbuiter. Weet niet of hij goed bij Visma past. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Klinkt goed! Mooie kwaliteit om te hebben. Wel een iets ander deelnemersveld natuurlijk ;) Daar ging...

Cian Uijtdebroeks aast al op revanche en dankt 21-jarige renner uit beloftenploeg Visma | LaB als lanceerplatform | Indeleiderstrui.nl.

kelderfan

Jonas nu toch naar WC.

Poeksel

Ook tweevoudig tourwinnaars moeten wel eens.

Reizende ster
Dave87
Laporte start ook in Renewi.   Volgens de Wielerflits podcast is Fiorelli vooral als lead out voor B...

Zie het liefst Jarno Widar komen als er toch iemand v die ploeg zou komen 

ComebackWout
Reizende ster
Zie het liefst Jarno Widar komen als er toch iemand v die ploeg zou komen 

Jarno Widar wordt door de Belgische Bondscoach als topper voor toekomst gezien, verwacht in toekomst tweestrijd met Paul Seixas. Zoals nu Pogacar en Vingegaard.

Tot nu toe nog wisselvallig in prestaties. Rijd nog voor de beloften van Lotto. Maar zou een investering voor mogelijke toekomstige topper kunnen zijn voor Visma/Lab. Maar ik vrees dat afkopen contract lastig zal zijn en waarschijnlijk ook financieel onhaalbaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik zou het mooi vinden wanneer die generatie toptalenten elkaar allemaal vanuit een eigen ploeg kan gaan bekampen. Seixas, Torres, Widar, Nordhagen en wie daar nog meer bij horen. Dat ze aan elkaar gewaagd zijn, en we heerlijke open grote rondes krijgen.

Gelijkwaardige kopmannen bij elkaar in de ploeg is als kijker alleen een toegevoegde waarde wanneer ze het op moeten nemen tegen een sterkere tegenstander. 

kelderfan

In positieve zin valt mij op dat toch verschillende renners van het opleidingsteam deel nemen aan de Tour de L'Avenir met Pattinson en Rowe voor de UK; Nordhagen en Hoydahl voor Noorwegen; Tim Rex voor Belgie met ook Widar; Mattio voor Italie.

S. Morgenstern

Ik verwacht die Poolse jongen ook. Mis je van de grotere talenten eigenlijk alleen Van Kerckhove, maar niet vreemd om met een topfavoriet aan de start voor meer ervaring te kiezen. 

YogiBear

czech Tour niet gelukt.

AWestie

De grote versnelling iets te lang gedraaid, heel erg zonde

Yeez

Zonde. Alles goed gedaan op een klim die niet zwaar genoeg was. De groep kwam op het afgevlakte deel nog terug.

tdola

Uijtdebroeks stortte in laatste paar honderd meter? Was gewonnen positie.

Reizende ster
YogiBear
czech Tour niet gelukt.

Niet eens etappe winst. Mooie voorsprong maar viel stil.

kelderfan

Shit valt Uytdebroeks stil in de laatste km. Dat zag er zo goed uit. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

In Hamburg kon de ploeg ook niet positief opvallen. Van Aert 10e. 

Misschien is wel de terugkeer van Laporte in 't peloton het mooiste. Hij ging een eind goed mee. En ja Menno Huising komt toch met ex ploeggenoot Mick Van Dijk over de streep.  

ComebackWout

De jonkies van Visma/Lab hebben uitstekend gereden in Tsjechië. Sterke teamprestatie en ze hebben goede ervaring opgedaan. Cian heeft aangetoond weer op goed niveau te rijden en ook aanvallend te kunnen koersen.

Absolute top was welliswaar niet aanwezig in Tsjechië, maar Cian kwam maar net tekort om laatste etappe en het eindklassement te winnen. Hij heeft er flink voor gestreden, maar de finish was niet steil genoeg om Lecerf achter zich te laten. Bied hoop voor rest van seizoen en ook voor volgend wielerjaar.

1 2 ... 133 134 135 136 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.