Team Visma | Lease a bike 2025

1 2 ... 134 135 136 137 »
AWestie

Cian rijdt eind deze maand de Bretagne Classic in Plouay, half september de Ronde van Slowakije, begin oktober de Giro dell’Emilia en Tre Valli Varesine en als afsluiter van het seizoen de Tour of Guangxi. Tijdens die koersen kan hij bijleren in verschillende rollen, als knecht voor Simon Yates in Emilia, of als kopman in de Ronde van Slowakije.

Ook een klein inzicht in Wout en Jonas via Knack.be

tdola

Leuk programma nog voor uijtdebroeks lijkt me.

Iemand idee wat er met hagenes aan de hand is? Niet in Duitsland en niet renewi. Ook vd sande niet opgesteld, maar dat vind ik persoonlijk minder erg.

S. Morgenstern

Interessant stuk! Bedankt voor het delen. Het contrast tussen hoe afgewogen en gedetailleerd ze met dingen bezig zijn, en hoe simpel sommige kritische noten hier kunnen zijn, andermaal onderstreept.

Ik had hetzelfde met dat stuk over Broe dat je een tijdje terug deelde. Echt een eyeopener hoe nauwkeurig en op welke factoren er gescout wordt door hem. Wanneer je dan ook nog beseft dat ze vervolgens nog uitvoerig gaan testen en beoordelen hoe iemand (qua karakter) binnen de ploeg zou passen, dan relativeert dat wat mij betreft heel sterk de neiging om op basis van wat uitslagen zelf een hele uitgesproken mening te hebben over nieuwe renners.

Rawolf
S. Morgenstern
Interessant stuk! Bedankt voor het delen. Het contrast tussen hoe afgewogen en gedetailleerd ze met...

De vraag is of je al die marketingpraat als zoete koek moet slikken maargoed, weer een paar interessante nieuwelingen volgend seizoen.

S. Morgenstern

Welke marketing praat bedoel je dan? Volgens mij werd in beide artikelen juist concreet en in detail uitgelegd hoe ze te werk gaan. Dat lijkt mij het tegenovergestelde van met aantrekkelijke termen vaag blijven om jezelf mooi in de verf te zetten.

AWestie

Hoe Olav supersnel werd teruggebracht vond ik mooier dan de de sprint die hij er uiteindelijk nog uit perst, straf werk

YogiBear

Visma en Kooij te veel energie moeten verspillen om terug te keren in het peloton en van voren te geraken.

Yeez

Knap werk. Dat oprijden langs het peloton van laporte moet krachten hebben gekost. Desondanks blijft het wel wat vaker terugkomen dit jaar dat Kooij (wanneer hij het zelf moet doen) vaak wat verkeerde keuzes maakt in het positioneren (zie ook eerste 2 sprints in de giro)

BraboCycling

Oei Brennan valt ook een beetje tegen vandaag. Zonde!

kelderfan

Van Aert 5e. in de proloog Deutschland Tour. En de bloemen voor Matisse Van Kerckhove.

Laatst gewijzigd
tdola

Mclay gebroken sleutelbeen, die zijn ze even kwijt.

AWestie
ComebackWout

Nog nieuws uit de ziekenboeg van Visma/Lab, ook duidelijkheid over situatie Per Strand Hagenes. Zie artikel in In De Leiderstrui. 

Per Strand Hagenes was aangewezen als optie voor de Vuelta. Maar Visma/Lab geeft aan dat Hagenes deze zomer flink ziek is geweest en daardoor flinke achterstand heeft opgelopen.

Bart Lemmen is na revalidatie van gebroken schouderblad, weer aan het trainen.

McLay heeft sleutelbeen gebroken en zal voorlopig pas op de plaats moeten maken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mathew Brennan heeft zich verbeterd; want hij wordt zo te zien 1e. in de eindsprint van de 1e. etappe. sorry herstel.

Dat is weer genieten.

En Wout heeft meegedaan aan de tussensprint en is een paar plaatsen gestegen.

Die Kooij doet er streepje bovenop. Dus zijn de bloemen voor hem, want gisteren lag hij nog op de grond.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Twee keer winst!!! HOPPAAAAAAA lekkerrrrrrrr 

Zowel Brennan briljant als Kooij wat overtuigend zeg. 

BraboCycling

Brennan die Milan verslaat in een massasprint is wel echt bizar overigens. Wow. 

Yeez

Bij Kooij komt wat geluk kijken, want zat aanvankelijk niet goed. Gelukkig komen timing en ruimte perfect samen, mede door Bittner.

Brennan trouwens extreem indrukwekkend. Plaatst zichzelf en krijgt op volle snelheid nog Milan geremonstreerd. Zijn aanzet is katachtig.

Als laatste: fijn dat Vingegaard zijn gewenste voorbereiding heeft kunnen draaien op de Vuelta en denkt te weten waarom hij 2 slechte dagen in de tour had

S. Morgenstern

Affini weer krankzinnig sterk vandaag. Jarenlang een onderschatte knecht geweest, maar ondertussen voor iedereen goed zichtbaar hoe belangrijk hij overal is voor zijn kopmannen. 

1 2 ... 134 135 136 137 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.